[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - FMIC
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
No to pakuj intercooler od Mondeo III TDCI 130 KM, na stronie intercars w opisie są wymiary A i trzeba dla łatwiejszego montażu coolera wyciąć mocowanie pasa przedniego, bo przeszkadza konkretnie, ale też trzeba wymyśleć co zrobić, aby ten pas był na dole gdzieś przymocowany, bo maska się może otworzyć jak się tylko utnie mocowanie i zostawi tak ;p
Nic sie nie stanie, bedzie wszystko sztywno sie trzymac. a jak sie boisz to plaskownik poziomo poprowadzony od zderzaka do wzmocnienia i jest git Zderzak S2 ma fabrycznie mocowanie do pasa przedniego w polowie jego wysokosci.misiekdzwon pisze: też trzeba wymyśleć co zrobić, aby ten pas był na dole gdzieś przymocowany, bo maska się może otworzyć jak się tylko utnie mocowanie i zostawi tak ;p
Zólta srubka na srodku zdjecia. Nia zderzak jest przymocowany do pasa przedniego.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
z saba nie podejdzie na zwykłym zderzaku to sprawdziłem na własnej skórzemisiekdzwon pisze:Mortiis, ale Ty chyba masz standardowy zderzak, a tam to raczej nic większego nie upchasz. Trzeba przód od S2 i podobnych montować będzie Dodam że FMIC jeszcze z Saba jakiegoś pasuje, ale nie pamiętam jakiego...
aha i nie wycinaj nic bo to nic nie da ja wyciąłem i dalej lipa tyle że ja mam jeszcze klime a jak nie masz do jakieś 3 cm zyskujesz
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
to teraz pytanie moje brzmi do jakich wielkości mocy owy icek wytrzymuje ?tokarka606 pisze:Ten icek z astry jak pisze endriu210 naprawdę daje radę.Widziałem,jechałem i wiem co mówię.Mortiis pisze:Nie mam klimy i tutaj mam niby teoretycznie więcej miejsca ale jak pisałem wcześniej ten zdeś co mam i tak idzie na części więc mogę go dobrze pochlastać
Mortiis pisze:tokarka606 napisał/a:
Mortiis napisał/a:
Nie mam klimy i tutaj mam niby teoretycznie więcej miejsca ale jak pisałem wcześniej ten zdeś co mam i tak idzie na części więc mogę go dobrze pochlastać
Ten icek z astry jak pisze endriu210 naprawdę daje radę.Widziałem,jechałem i wiem co mówię.
Nie mocy tylko cisnienia doladowania jak juz. Strzelam ze 1.6bara na dluzsza mete nic mu nie zrobi.
to teraz pytanie moje brzmi do jakich wielkości mocy owy icek wytrzymuje ?
ten chyba tez bedzie spoko ?
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 63841.html
ponoc tak nie blokuje przeplywu jak te z dostawczakow
tylko teraz co do budowy konkretnie jeszcze ?
jakie kolanka ile rury itd ??
pozdrav
http://allegro.pl/intercooler-550x140x6 ... 63841.html
ponoc tak nie blokuje przeplywu jak te z dostawczakow
tylko teraz co do budowy konkretnie jeszcze ?
jakie kolanka ile rury itd ??
pozdrav
zastanowiłeś się jak chcesz poprowadzić orurowanie?
Są 2 opcje albo od turbo w strone chłodnicy, nad rozrządem zakręca w prawo i dalej w dół - przez co robi się ok 1,5 metra długośći co przy małej ori turbinie bez vnt spowoduje jeszcze większego laga.
2 opcja to wykorzystanie ori rur tylko do tego potrzeba by IC który ma wlot i wylot po jednej stronie a one mają spore opory przepływu...
Uważam, że FMIC do ori turbiny to pomyłka. Pomijając fakt, że przy odłączonej odmie i egr zimą nigdy nie zagrzejesz silnika
Jest też 3 opcja - sprawdź w jakim stanie masz teraz ori IC. Ale po ściągnięciu zderzaka - u mnie od strony nadkola wygladał ok. Okazalo sie, ze byl w 100% zalepiony blotem. resztkami lisci i smołą - pomogła dopiero myjka ciśnieniowa z gorącą wodą.
Temp w dolocie spadla przecietnie o 10 stopni. Mam max doładowanie ok 1.4 bara.
Owszem latem przy ostrym duszeniu potrafi "spuchnąć" ale temp oleju też wtedy jest już wysoka. Więc do kompletu wypadało by dodatkową chłodniczkę oleju...
Są 2 opcje albo od turbo w strone chłodnicy, nad rozrządem zakręca w prawo i dalej w dół - przez co robi się ok 1,5 metra długośći co przy małej ori turbinie bez vnt spowoduje jeszcze większego laga.
2 opcja to wykorzystanie ori rur tylko do tego potrzeba by IC który ma wlot i wylot po jednej stronie a one mają spore opory przepływu...
Uważam, że FMIC do ori turbiny to pomyłka. Pomijając fakt, że przy odłączonej odmie i egr zimą nigdy nie zagrzejesz silnika
Jest też 3 opcja - sprawdź w jakim stanie masz teraz ori IC. Ale po ściągnięciu zderzaka - u mnie od strony nadkola wygladał ok. Okazalo sie, ze byl w 100% zalepiony blotem. resztkami lisci i smołą - pomogła dopiero myjka ciśnieniowa z gorącą wodą.
Temp w dolocie spadla przecietnie o 10 stopni. Mam max doładowanie ok 1.4 bara.
Owszem latem przy ostrym duszeniu potrafi "spuchnąć" ale temp oleju też wtedy jest już wysoka. Więc do kompletu wypadało by dodatkową chłodniczkę oleju...
Ale to nadal jest TDI i jest wrażliwe na brak chłodzenia w dolocie. U mnie złodzieje założyli ori IC od B4 Tdi . Jakoś jechał ale strasznie dużo palił i miał mało mocy. A seryjnie AVF ma doładowanie 1,3 bara więc tak jak wyżej wymienone po koksie.Ross pisze:Tomek - Ty masz AVF dokoksowanego - to inna bajka...
Zmiana Ic ori na fimc zawsze pomaga. A zawsze później można dalej zmieniać . Wtedy nie masz problemów.
pozdro