Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 wrz 2012, 08:06

chmiel25 pisze:Trepek no normalnie cycki mi opadły To nawet nie jest śmieszne żebym pakował jakiegoś starego łocha Bez przyszłości
czy ja wiem czy bez przyszłości? łoch to nie jest bo zadbany ale ostatnio w towarzystwie kolegi z G-Techem nie mogę przełamać granicy 247KM nawet przy obfitym dymieniu nie pomaga zabawa kątem wtrysku, dawką ani doładowaniem, ale myślę że i tak nie jest źle...

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 wrz 2012, 09:52

arwam pisze:
chmiel25 pisze:Trepek no normalnie cycki mi opadły To nawet nie jest śmieszne żebym pakował jakiegoś starego łocha Bez przyszłości
czy ja wiem czy bez przyszłości? łoch to nie jest bo zadbany ale ostatnio w towarzystwie kolegi z G-Techem nie mogę przełamać granicy 247KM nawet przy obfitym dymieniu nie pomaga zabawa kątem wtrysku, dawką ani doładowaniem, ale myślę że i tak nie jest źle...

Super rewelacja jestem pod wrazeniem.

Vp to stary kibel i tyle. I nic nie zmieni mojego zdania, PD u mnie zniosło masakryczne rzeczy i nie nosi śladów zużycia. Napewno AFN tego by nie przeżył bo konstrukcyjnie jest słabszy.

Będzie PD nadal bo idzie zima i trzeba upalać z planów to zakładam turbo i jazda dalej jak się trafi silnik to zmienie a jak nie bede katowal nadal tego.

<rotfl>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 wrz 2012, 10:40

jednym słowem dal każdego coś miłego <piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 wrz 2012, 12:03

arwam pisze:jednym słowem dal każdego coś miłego <piwo>
Dokładnie tak <ok>
Ja osobiście stwierdziłem że jak mam robić przekładkę na TDI to nie będę się pchać w VP tylko o wiele lepiej zainwestować w pompowtrysk :-) To narazie plany, ale powoli idę do przodu z reanimacją mojego wozu <ok>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 wrz 2012, 13:44

Jak to się mogło stać :shock: Skoro starsza konstrukcja się ,,rozwaliła'' to z nowszą raczej lepiej nie będzie.
ps. a ARL to ciężki temat do dostania :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 wrz 2012, 14:02

Skoti ale co się rozwaliło?? Bo nie zrozumiałem twojej wypowiedzi. ARL jest za drogi i zregóły wymęczony w Ibi Cpra/FR jest ARL ale to mlode auta. Chodzi o silnik z małym przebiegiem i mocnymi pompkami i świeży rocznikowo.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 wrz 2012, 19:13

No o to mnie chodzi cyt.,, W trakcie rozbiurki okazało się że Turbo wyzionęło ducha'' i tyle :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 05 wrz 2012, 23:51

Skoti obstawiam że miesiąc upalania z dziurka w dolocie zabiło turbo przy programie na 1,85 bara turbo pompowało zadane ciśnienie łacznie z 5mm dziura w wężu.
Czyli obstawiam że turbo dawała ponad 2 bary rzeczywistego ciśnienia przy wydajności własnej 2 bary.
Turbo było z 2011 / 07 z A5 2.7 tdi
WIęc jak dla mnie poprostu niefart. i tyle :mrgreen:

Zmieni się na inne :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 06 wrz 2012, 07:59

chmiel25, bierz z 3.0 TDI, wstaje troche później ale robi niemiłosierny przeciąg

Awatar użytkownika
SaubeR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 15 lip 2010, 19:10
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: SaubeR » 06 wrz 2012, 08:00

ARL'a masz jesze w Golfie 4

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 wrz 2012, 08:55

arwam pisze:bierz z 3.0 TDI
Taka będzie.
SaubeR pisze:ARL'a masz jesze w Golfie 4
Dzięki niewiedziałem :shock: zobacz do którego roku szły G4 a do kiedy Ibizy FR/Cupra.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 08 wrz 2012, 08:52

bo kondony do kanalizacji dolotowej powinny byc tylko z silikonu potrojnie zbrojonego panie chmielu :-P

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 wrz 2012, 09:02

mrozoo, ja latam w większości elementów na kawałkach ori VW-ejowskich przewodów i pompuję ponad 2.2bara i nic sien ie dzieje <ok>

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 08 wrz 2012, 10:30

Chmielik myślałem że żartujesz jak pisałeś że przybędziesz na spot-a swoim SDI, przykra sprawa... Mnie niestety czasu nie starczyło wczoraj by podjechać na spota :cry:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 08 wrz 2012, 19:33

arwam pisze:mrozoo, ja latam w większości elementów na kawałkach ori VW-ejowskich przewodów i pompuję ponad 2.2bara i nic sien ie dzieje <ok>
to chyle czola, moje vw'egonowskie i po czesci ze sklepu z maszynami przemyslowymi wytrzymywaly gora pol roku i puszczaly w roznych dziwnych miejscach. Dopiero silikon zalatwil sprawe definitywnie i nigdy nikomu niczego innego nie zamontuje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl