Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1z] Koniec regulacji konta wyprzedzania wtrysku

muaythai7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 wrz 2012, 13:38

Post autor: muaythai7 » 09 wrz 2012, 17:38

Byłem jeszcze raz rozebrać ten przestawiacz dzięki zdjęciom Trepka. Jednak są tam te dwie podkładki, są cieniutkie i jedna była "sklejona" z dekielkiem a jedna była tam głęboko w tłoczku. Okazało się, że nie chce chodzić ten tłoczek lekko udało mi się go trochę rozruszać i wepchać go jak najgłębiej do środka. Skręciłem wszystko odpaliłem iiii znowu to samo, te same wartości. Odkręciłem więc jeszcze raz i tutaj tłoczek znów w tej samej pozycji co ostatnio to ja go znowu jak najgłębiej i dołożyłem jeszcze nakrętkę pod dekielek, żeby sprężyna przytrzymała ustawienie. Skręciłem, odpaliłem i tu :shock: te same wartości. Rozkręciłem więc i okazało się, że jest w pozycji tak jak udało mi się najgłębiej wepchać. Teraz to już nie wiem, nie działa w ogóle ten przestawiacz?? Te same wartości na tłoczku wysuniętym 0.5cm od silnika i najmocniej do silnika i te same parametry. Teraz to i ten pomysł padł.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 wrz 2012, 17:57

Przejrzyj ten temat:

https://audi80.pl/rozbieranie-pompy- ... t65472.htm

Rozumiem, że logi wykonujesz na ciepłym silniku?
Sprubuj, jak przesuniesz tłoczek z koszyczkiem, ustawić kąt wtrysku na zegar.

Co do odczytu kąta wtrysku poprzez logowanie VAGiem, ECU kąt wtrysku odczytuje poprzez informacje z dwóch czujników: wtrysku sterującego oraz czujnika prędkości obrotowej silnika (G28).

O tym, czy G28 działa jak należy przeczytasz tutaj:
http://forum.vw-passat.pl/threads/10068 ... ow-silnika

muaythai7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 08 wrz 2012, 13:38

Post autor: muaythai7 » 19 sty 2013, 00:07

Doszedłem co było przyczyną. Okazało się po zdjęciu pompy do uszczelnienia, że klin wraz z rowkiem koła zębatego pompy jest do "dupy". Nie wiem jakim cudem ale naderwało klin i zrobiło podwójne wcięcie na klin na kole. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl