[B4 TDI 1z] Koniec regulacji konta wyprzedzania wtrysku
Byłem jeszcze raz rozebrać ten przestawiacz dzięki zdjęciom Trepka. Jednak są tam te dwie podkładki, są cieniutkie i jedna była "sklejona" z dekielkiem a jedna była tam głęboko w tłoczku. Okazało się, że nie chce chodzić ten tłoczek lekko udało mi się go trochę rozruszać i wepchać go jak najgłębiej do środka. Skręciłem wszystko odpaliłem iiii znowu to samo, te same wartości. Odkręciłem więc jeszcze raz i tutaj tłoczek znów w tej samej pozycji co ostatnio to ja go znowu jak najgłębiej i dołożyłem jeszcze nakrętkę pod dekielek, żeby sprężyna przytrzymała ustawienie. Skręciłem, odpaliłem i tu :shock: te same wartości. Rozkręciłem więc i okazało się, że jest w pozycji tak jak udało mi się najgłębiej wepchać. Teraz to już nie wiem, nie działa w ogóle ten przestawiacz?? Te same wartości na tłoczku wysuniętym 0.5cm od silnika i najmocniej do silnika i te same parametry. Teraz to i ten pomysł padł.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Przejrzyj ten temat:
https://audi80.pl/rozbieranie-pompy- ... t65472.htm
Rozumiem, że logi wykonujesz na ciepłym silniku?
Sprubuj, jak przesuniesz tłoczek z koszyczkiem, ustawić kąt wtrysku na zegar.
Co do odczytu kąta wtrysku poprzez logowanie VAGiem, ECU kąt wtrysku odczytuje poprzez informacje z dwóch czujników: wtrysku sterującego oraz czujnika prędkości obrotowej silnika (G28).
O tym, czy G28 działa jak należy przeczytasz tutaj:
http://forum.vw-passat.pl/threads/10068 ... ow-silnika
https://audi80.pl/rozbieranie-pompy- ... t65472.htm
Rozumiem, że logi wykonujesz na ciepłym silniku?
Sprubuj, jak przesuniesz tłoczek z koszyczkiem, ustawić kąt wtrysku na zegar.
Co do odczytu kąta wtrysku poprzez logowanie VAGiem, ECU kąt wtrysku odczytuje poprzez informacje z dwóch czujników: wtrysku sterującego oraz czujnika prędkości obrotowej silnika (G28).
O tym, czy G28 działa jak należy przeczytasz tutaj:
http://forum.vw-passat.pl/threads/10068 ... ow-silnika