Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2.0 PS] Na LPG chodzi tylko powyżej 3000 obrotów

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

[Audi 90 2.0 PS] Na LPG chodzi tylko powyżej 3000 obrotów

Post autor: Davido2.3 » 09 wrz 2012, 22:48

Witam,zrobiłem tym Audi masę kilometrów i przez cały ten czas zero problemów,tylko tankowanie i jazda,na benzynie jak i na gazie,lecz w ostatnim czasie coś mu się podziało,a mianowicie gdy trzymam nogę na gazie tak powyżej 3 tys.obr. to jest ok,lecz gdy spadnie poniżej to tak jakby nie dostawał powietrza i gaśnie i w tym momencie czuć nieprzepalony gaz.Jakiś pomysł co może być tego przyczyną? Może coś z przepływomierzem? Dodam że na benzynie jest ok.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 11 wrz 2012, 16:20

Jak klapa spiętrzająca by się zakleszczyła, czy pokrzywiła byłby problem z benzyną głównie.
Skoro wali gazem i pada na niskich obrotach to owszem -może być to lewe powietrze, może strzał rozdupczył/zrzucił gdzieś gumę, czy też przetarła się, zmęczyła w końcu jakaś.
Ale lewe powietrze miałoby wpływ również na benzynę.
Nie piszesz zbyt wiele jak to się zaczęło -nagle, po jakimś wydarzeniu, czy może stopniowo?
Stan reduktora znasz dokładnie?
A co to za instalacja tak przy okazji?

Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Davido2.3 » 11 wrz 2012, 21:53

Stało się to nagle i przypuszczam że nadszedł koniec reduktora a dokładnie membramy w nim,w czwartek rano jadę do zakładu gdzie gaz był montowany w 2006 roku,zobaczymy co się okaże.

[ Dodano: 2012-09-11, 21:55 ]
Instalacja jest najprostsza jaka może być,żadnej elektroniki.140 tysięcy kilometrów przejechane na gazie bez najmniejszego problemu,żadnego strzału.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 wrz 2012, 22:02

Davido2.3 pisze:.140 tysięcy kilometrów przejechane na gazie bez najmniejszego problemu,żadnego strzału.
Jak to było zrobione na jednym parowniku to nic dziwnego że już się skończył.

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 11 wrz 2012, 23:18

Ani ja nie byłbym tym zdziwiony, zwłaszcza przy jakości gazu w Polsce i obecności w nim specyficznych "domieszek". Np. oleju lanego do zbiorników w lichych stacjach, żeby padające pompy jeszcze popyrgały jakiś czas.
Regulacja na zawalonym syfem, poklejonym parowniku robi się zero-jedynkowa. Kręci się i długo nic, potem gaśnie. Odkręca się i nie chce długo chodzić i nagle załapuje i...tyle, bez niuansów. Robiłem takich zapuszczonych reduktorów nieco. Membrany jak talerze z wojskowego zestawu :-D A te od I-ego stopnia to jak wkłady do kamizelki kuloodpornej.
Gumki zaworków twardsze niż sutki na mrozie, a dźwigienki poklejone śmierdzącą jak stado jeży mazią.
Od reduktora bym zaczął, bo to tanie i łatwe, a do tego są wskazania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl