[z1] Błąd VAG 00542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskwacza
[z1] Błąd VAG 00542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskwacza
Wyskoczył mi taki oto błąd po podpięciu pod komputer 00542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza G80. Wie ktoś co to jest i od czego to może być ?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 19:36 przez KamilxDBn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
A zauważyłeś coś niepokojącego w pracy silnika czy też dajmy na to większe spalanie?
Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.
Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.
z niepokojących rzeczt w pracy silnika zauważyłem szarpanie ale obstawiam że jest to wina nastawnika EDC który też mam prawdopodobnie uszkodzony bo wywala błąd 00541 Potentjometer for Slide Travel Sensor G99Ganimadeus pisze:A zauważyłeś coś niepokojącego w pracy silnika czy też dajmy na to większe spalanie?
Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Zaraz dojdziemy do etapu przekładki na pierburga coś czujęKamilxDBn pisze:z niepokojących rzeczt w pracy silnika zauważyłem szarpanie ale obstawiam że jest to wina nastawnika EDC który też mam prawdopodobnie uszkodzony bo wywala błąd 00541 Potentjometer for Slide Travel Sensor G99Ganimadeus pisze:A zauważyłeś coś niepokojącego w pracy silnika czy też dajmy na to większe spalanie?
Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.
Bo tak jak axell napisał taki nastawnik mało nie kosztuje niestety.