Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[z1] Błąd VAG 00542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskwacza

ODPOWIEDZ
KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

[z1] Błąd VAG 00542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskwacza

Post autor: KamilxDBn » 12 wrz 2012, 15:26

Wyskoczył mi taki oto błąd po podpięciu pod komputer 00542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza G80. Wie ktoś co to jest i od czego to może być ?
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 19:36 przez KamilxDBn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 wrz 2012, 15:43

Wtrysk sterujący.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 12 wrz 2012, 15:46

A zauważyłeś coś niepokojącego w pracy silnika czy też dajmy na to większe spalanie?

Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 12 wrz 2012, 15:51

Kamil na początek proszę zapoznaj sie z tym
_uwaga
koledzy już ci podpowiedzieli co masz zrobić

KamilxDBn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 22 lip 2012, 16:42
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: KamilxDBn » 12 wrz 2012, 19:40

Ganimadeus pisze:A zauważyłeś coś niepokojącego w pracy silnika czy też dajmy na to większe spalanie?

Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.
z niepokojących rzeczt w pracy silnika zauważyłem szarpanie ale obstawiam że jest to wina nastawnika EDC który też mam prawdopodobnie uszkodzony bo wywala błąd 00541 Potentjometer for Slide Travel Sensor G99

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 12 wrz 2012, 20:46

KamilxDBn pisze:że jest to wina nastawnika EDC
To Ci się szykuje większy wydatek, niestety.
Co do wtrysku to opór na sterującym prawdę Ci powie <ok>

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 12 wrz 2012, 21:53

KamilxDBn pisze:
Ganimadeus pisze:A zauważyłeś coś niepokojącego w pracy silnika czy też dajmy na to większe spalanie?

Ogólnie problem dotyczy wtrysku sterującego. Warto sprawdzić jego oporność, która powinna mieścić się w granicach 80-120omów. Jeżeli masz opcję podmień sterujący wtedy będzie pewność, posprawdzaj też kable "odchodzące" do wtrysku sterującego.
z niepokojących rzeczt w pracy silnika zauważyłem szarpanie ale obstawiam że jest to wina nastawnika EDC który też mam prawdopodobnie uszkodzony bo wywala błąd 00541 Potentjometer for Slide Travel Sensor G99
Zaraz dojdziemy do etapu przekładki na pierburga coś czuję :D
Bo tak jak axell napisał taki nastawnik mało nie kosztuje niestety.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl