Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] czy są jakieś minusy operacji -40mm albo -60mm?

szop44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 14 kwie 2012, 00:29

[ALL] czy są jakieś minusy operacji -40mm albo -60mm?

Post autor: szop44 » 12 wrz 2012, 20:55

czy przy obniżeniu auta na samych sprężynach bez wymiany amorów szybciej zaczną się zużywać części zawieszenia??? bardziej mnie interesuje -40 bo nad tym sie zastanawiam:) no i czy czuć że jest nisko i spada komfort jazdy?? a może jeszcze jakieś inne minusy są??

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 12 wrz 2012, 21:01

Ręce opadają. :evil:

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 12 wrz 2012, 21:08

Minusy takiej operacji to brak możliwości zaparkowania w mieście (krawężniki) i od czasu do czasu przytrzesz o glebę nawet na podjeździe, nie polecam jeśli autko do korzystania codziennego. A komfort jazdy? jak założysz twardsze sprężyny to lepiej zachowuje się na zakretach, tyle.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 12 wrz 2012, 21:13

schack pisze:Minusy takiej operacji to brak możliwości zaparkowania w mieście (krawężniki) i od czasu do czasu przytrzesz o glebę nawet na podjeździe, nie polecam jeśli autko do korzystania codziennego.
yyyy... :mrgreen: :mrgreen:
mowa o glebie -40 8-)
to nie wiem jak wielkie tam krawezniki macie u siebie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 12 wrz 2012, 21:15

schack pisze:Minusy takiej operacji to brak możliwości zaparkowania w mieście (krawężniki) i od czasu do czasu przytrzesz o glebę nawet na podjeździe, nie polecam jeśli autko do korzystania codziennego. A komfort jazdy? jak założysz twardsze sprężyny to lepiej zachowuje się na zakretach, tyle.

ja mam zawias 60/40 i się dużo lepiej jeździ niż na seryjnym zawieszeniu , i żeby zahaczyć to musi być naprawdę fest podjazd lub krawężnik , jest twardziej ale to da się przeżyć ori zawieszenie to dno , samochód użytkuje codziennie jeżdżę po mieście i w trasy i nie narzekam , 40/40 to delikatna gleba nie urwie się nic

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 12 wrz 2012, 21:21

Już gelow ostatnio na glebie -40 miskę olejową zbierał. Zrobisz jak będziesz chciał, wiadomo, ze jeździło będzie się lepiej na twardszym zawieszeniu;]

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 12 wrz 2012, 21:24

Maszu pisze:yyyy... :mrgreen: :mrgreen:
mowa o glebie -40 8-)
to nie wiem jak wielkie tam krawezniki macie u siebie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja przy 40/40 przodzie coupe i 15stkach balon 195/60 obcieram zderzakiem z przodu o krawężniki na parkingu u siebie,już wczoraj drugi raz obtarłem :-P

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 12 wrz 2012, 21:24

Nie wiem jak w B4 ale B3 po 20kilku latach srednio siedzi 2-3cm nizej od serii wiec te -40mm moze byc nie zauważalne jak już to dawaj -60 ale na sport amorkach.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 12 wrz 2012, 21:27

Trze się na bank bo już nie raz widziałem. Sam miałem glebić i dałem sobie na razie spokój puki jeżdżę autkiem codziennie ;]

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 12 wrz 2012, 21:35

Jak ma być gleba to i ma być beton. Innego wyjścia nie ma, a 40/40 to nie gleba tylko poprawienie serii.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 12 wrz 2012, 21:37

Mabrothrax pisze:a 40/40 to nie gleba tylko poprawienie serii.
<piwo> <piwo>

szop44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 14 kwie 2012, 00:29

Post autor: szop44 » 12 wrz 2012, 23:20

Mabrothrax pisze:Jak ma być gleba to i ma być beton. Innego wyjścia nie ma, a 40/40 to nie gleba tylko poprawienie serii.
właśnie o to mi chodzi:) chce zniwelować prześwit między błotnikiem a oponą a tyle wystarczy:) na krawężniki uważam a w Rzeszowie i okolicach uważam że drogi są naprawdę super:)

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 13 wrz 2012, 16:32

Wspominam ostatni piątek 13 i na -50 wyrwany przedni zderzak w coupe gdy cofałem.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 13 wrz 2012, 19:28

Mabrothrax pisze:Jak ma być gleba to i ma być beton.
<piwo>

a poza tym jak ktos sie boi ze bedzie obcieral to niech wgl nie zglebia auta...
albo grubo albo wcale...
a tak jak to mabro wyzej napisal... 40 to jest poprawienie serii... tak wiec smialo <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 wrz 2012, 23:04

Jest tu ktoś kto wymienił sprężyny w B3 na nowe, ale seryjne ale nie na jakieś obniżające cuda ?
Jeśli tak to proszę aby zmierzył wysokość od progu do podłoża i podał tu na forum :-)

Pozdrawiam <ok>

Zablokowany

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl