[ALL] czy są jakieś minusy operacji -40mm albo -60mm?
[ALL] czy są jakieś minusy operacji -40mm albo -60mm?
czy przy obniżeniu auta na samych sprężynach bez wymiany amorów szybciej zaczną się zużywać części zawieszenia??? bardziej mnie interesuje -40 bo nad tym sie zastanawiam:) no i czy czuć że jest nisko i spada komfort jazdy?? a może jeszcze jakieś inne minusy są??
yyyy... :mrgreen: :mrgreen:schack pisze:Minusy takiej operacji to brak możliwości zaparkowania w mieście (krawężniki) i od czasu do czasu przytrzesz o glebę nawet na podjeździe, nie polecam jeśli autko do korzystania codziennego.
mowa o glebie -40 8-)
to nie wiem jak wielkie tam krawezniki macie u siebie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
schack pisze:Minusy takiej operacji to brak możliwości zaparkowania w mieście (krawężniki) i od czasu do czasu przytrzesz o glebę nawet na podjeździe, nie polecam jeśli autko do korzystania codziennego. A komfort jazdy? jak założysz twardsze sprężyny to lepiej zachowuje się na zakretach, tyle.
ja mam zawias 60/40 i się dużo lepiej jeździ niż na seryjnym zawieszeniu , i żeby zahaczyć to musi być naprawdę fest podjazd lub krawężnik , jest twardziej ale to da się przeżyć ori zawieszenie to dno , samochód użytkuje codziennie jeżdżę po mieście i w trasy i nie narzekam , 40/40 to delikatna gleba nie urwie się nic
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: