Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9d 1y na tdi] modywikacja z diesla na TDi

Audi80b4Tdi1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 30 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: poznan

Post autor: Audi80b4Tdi1z » 13 wrz 2012, 11:45

ale ja mam obrotomierz od benzyny przerobiony kondensatorem na obroty w dieslu ale na pewno nie pokazuję rzeczywistych obrotów.ustawiłem na słuch obroty i kondensatorem obroty na 900 w obrotomierzu.i tyle.a ten chcę kopić i sprawdzić prawdziwe obroty silnika po przez podłączenie do alternatora.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 13 wrz 2012, 11:59

Jesli chcesz kupic i sprawdzac to mozesz tak zrobic, lecz gdy by mial byc na stale w aucie to mi sie nie podoba wrecz ochydnie i szpecil by piekne wnetrze A80 ;) Ale to tylko moje zdanie.

Audi80b4Tdi1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 30 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: poznan

Post autor: Audi80b4Tdi1z » 13 wrz 2012, 12:06

taki obrotomierz to można sobie na wkręty do deski przykręcić tylko w hondzie <ok> <ok> :mrgreen:

[ Dodano: 2012-09-13, 12:12 ]
neoxpl, widzę ze masz SB-ka i jak ci tam on idzie,jak dmucha turbo??? słyszałem ze w SB pompa wtrychy i turbo są nie do zajechania.nie mogę się doczekac u mnie jak to będzie chodziło:) myślę jeszcze nad podłączeniem do turbo Blow offa :)lubię ten dźwięk:)

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 13 wrz 2012, 12:19

Tak mam Sbka tzn chybryde CY i SB razem :) turbo slabo 0.7bar i starczy mi, zwlaszcza ze caly czas jezdzilem 0.3 i nie wiedzialem. Wtryski wymienione bo wszystkie laly. Jak na taka moc i spalanie 5.5litra w cyklu mieszanym jest Ok. Ale koniec Off topa ;) Do czego budujesz ten silnik jazdy na codzien czy scigania? Jakie turbo zakladasz? potrzebujesz foto miski ze splywem bo mam od 1.6 to moge zrobic foto jak cos.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 wrz 2012, 14:51

Poszukaj licznika z TDI anglika, bardzo łatwo przerobic taki obrotomierz pod TD.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 wrz 2012, 21:39

Audi80b4Tdi1z pisze:słyszałem ze w SB pompa wtrychy i turbo są nie do zajechania
Tak samo mozna je zajeżdzić jak kazde inne ;-)

Audi80b4Tdi1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 30 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: poznan

Post autor: Audi80b4Tdi1z » 13 wrz 2012, 21:55

neoxpl, no daj foto miski.szukam jakiejś,nie chcesz sprzedać:)a auto szykuję na codzien do jazdy.jutro napisze jaką mam tam tyrbawkę

[ Dodano: 2012-09-13, 21:58 ]
MUNIOR, a jak można zajechać wtryski i pompę??? bo turbo to jak się szybko gasi auto tak? ze nie jest nasmarowana turbinka.ale jak zajechać wtryski i pompę to nie wiem

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 wrz 2012, 22:13

Audi80b4Tdi1z pisze:MUNIOR, a jak można zajechać wtryski i pompę???
Nalać "dobrego "paliwa ;-)
Audi80b4Tdi1z pisze:bo turbo to jak się szybko gasi auto tak?
Nie :-P ...ja gaszę od razu i jakoś nie mogę swojego turbo zajezdzić 8-) Jak się jezdzi w miarę normalnie ,to żadne studzenie turbiny na jałowym nie jest potrzebne

Audi80b4Tdi1z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 30 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: poznan

Post autor: Audi80b4Tdi1z » 15 wrz 2012, 22:58

Ale jak się troszkę podusi to trzeba ją schłodzić

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2012, 00:42

Zalej wodę do baku i zajedziesz pompę + wtryski ;-) A tak to wystarczy, że będziesz dbał o odpowiednią "tłustość" paliwa i możesz lać nawet dwumiesięczny olej z frytek do baku przez pończochę i nic się nie stanie. Komora wirowa przepali wszystko a pompy wtryskowe zrobione są z tak twardej stali, że nie każdy tokarz byłby w stanie coś w niej zrobić. Tylko woda im może dać radę ;-)

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 18 wrz 2012, 01:16

Bo woda w polaczeniu z metalem najczesciej konczy se korozja :mrgreen:

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 20 lis 2012, 16:54

Dla zapewnienia długiej i bezproblemowej eksploatacji, proponowałbym wymienić wał i panewki od TDI, ponieważ te z AAZ i 1Y mają wadę fabryczną. Później to wyeliminowano. Ponoć pasuje od dowolnego 1,9.

Konkretnie chodzi mi o klin na wale korbowym

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258503

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl