Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Zasada działania wielozaworu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
adrian16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Ustka/pomorskie

Zasada działania wielozaworu

Post autor: adrian16 » 14 wrz 2012, 19:31

Witam.
Kilka dni temu wymieniałem reduktor.
Poodpinałem weże wodne ,wylotowy gazu i tp. troche sie zdziwilem gdy zaczolem wykręcac rurke wlotowa od gazu...mianowicie zaczol syczec gaz.
Pomyslalem ze to resztka w ukladzie wiec chwile poczekalem,ale jak zobaczylem plynny gaz pomyslalem ze cos jest nie halo.Dokreciłem z powrotem,zakręciłem manualny zawór w wielozaworze i wymieniłem reduktor.
Sądzilem ze gdy silnik nie pracuje wielozawór odcina gaz do reduktora, a u mnie tak sie nie dzieje.Podczas pracy silnika gdy przełanczam sie na gaz słychac cykniecie ,wiec wydaje sie że wszystko pracuje prawidłowo.
Jeśli ktoś wie jak to powinno działać i jeśli u mnie coś jest nie tak byłbym bardzo zobowiązany za wyjasnienia.
Mój wielozawór to Tomasetto Achille MOD 02
Z góry dziekuje.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 14 wrz 2012, 20:08


adrian16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Ustka/pomorskie

Post autor: adrian16 » 14 wrz 2012, 21:58

no wygląda tak samo jak ten w wersji standart

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 14 wrz 2012, 22:00

a ma elektromagnes?

adrian16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Ustka/pomorskie

Post autor: adrian16 » 14 wrz 2012, 22:06

no jesli elektromagnes to jest ta czarna kostka z dwoma przewodami (+ i -) ...to tak

Awatar użytkownika
vabru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 cze 2012, 16:33
Lokalizacja: Repczyce

Post autor: vabru » 14 wrz 2012, 22:06

U mnie po odkręceniu rurki gaz też syczał, gdy odkręcałem mocniej robiło się mokro.. więc przykręciłem by tylko delikatnie syczał i po jakichś 30 minutach wszystko ustało (czyt. spadło ciśnienie w rurce). Więc dla mnie wydaje się to normalne :)

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 14 wrz 2012, 22:15

to jak jest to powinien zamknąć gaz

adrian16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Ustka/pomorskie

Post autor: adrian16 » 14 wrz 2012, 22:43

Kiedy wymienialem ten reduktor mialem pełna butle gazu wiec nie chcialem eksperymentowac,w koncu 100 zeta droga nie chodzi,jak bende miał koncówke gazu w butli sprobuje zrobic tak jak opisał vabru.
A jest jeszcze jakiś inny sposób rzeby sprawdzic czy elektrozawór zamyka?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 14 wrz 2012, 23:10

odpal auto i przełącz gaz,odłącz wsuwkę od elektromagnesu i po jakimś czasie auto powinno zgasnąć

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 15 wrz 2012, 12:26

Jest jeszcze inna opcja. W tym elektromagnesie w butli masz ręczny zawór. Zakręć, odpal silnik na gazie, poczekaj aż zgaśnie.

adrian16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 gru 2009, 03:01
Lokalizacja: Ustka/pomorskie

Post autor: adrian16 » 15 wrz 2012, 22:23

Witam ponownie.
Zrobiłem tak jak radził lupo.
Odpiolem elektromagnes i silnik zgasl, znaczy sie ze wszystko dziala ok
Dzieki wszystkim za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl