[B3 ]1.9d 1Y swap na 1.9tdi B4 kilka pytań
Jestem ciekaw jak Cie to obciąża finansowo. Najłatwiej i szybciej to albo wsadzić to co było, albo 16 td - jak łapy nie pasowały, to przełożyć sanki z 1,9 1Y na te od 16 td, bo oba auta to b3 i powinno wszystko grać.
Jeżeli nie masz odwrotu z tym 1Z, to icek zamontujesz na końcu, ważne, że chłodnica i reszta osprzętu będzie działać. Odpalisz, popatrzysz, byle by sie nie grzał. Jak będą problemy, to będziesz szukał rozwiązań. Póki co, działaj.
Aha, i nie kłóć się z majstrem, bo jak masz wątpliwości, a jeszcze okażesz się mądrzejszy od niego, to go tylko zdenerwujesz i gorzej na tym wyjdziesz. Proponuje w rozmowie powołać się na zewnętrzny autorytet w postaci forum, byś nie wyszedł na mądralę
Jeżeli nie masz odwrotu z tym 1Z, to icek zamontujesz na końcu, ważne, że chłodnica i reszta osprzętu będzie działać. Odpalisz, popatrzysz, byle by sie nie grzał. Jak będą problemy, to będziesz szukał rozwiązań. Póki co, działaj.
Aha, i nie kłóć się z majstrem, bo jak masz wątpliwości, a jeszcze okażesz się mądrzejszy od niego, to go tylko zdenerwujesz i gorzej na tym wyjdziesz. Proponuje w rozmowie powołać się na zewnętrzny autorytet w postaci forum, byś nie wyszedł na mądralę
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
To go "zglebi" i powie że na forum to są różne cuda i cudeńka nie znasz polaczków?bohema667 pisze:Jestem ciekaw jak Cie to obciąża finansowo. Najłatwiej i szybciej to albo wsadzić to co było, albo 16 td - jak łapy nie pasowały, to przełożyć sanki z 1,9 1Y na te od 16 td, bo oba auta to b3 i powinno wszystko grać.
Jeżeli nie masz odwrotu z tym 1Z, to icek zamontujesz na końcu, ważne, że chłodnica i reszta osprzętu będzie działać. Odpalisz, popatrzysz, byle by sie nie grzał. Jak będą problemy, to będziesz szukał rozwiązań. Póki co, działaj.
Aha, i nie kłóć się z majstrem, bo jak masz wątpliwości, a jeszcze okażesz się mądrzejszy od niego, to go tylko zdenerwujesz i gorzej na tym wyjdziesz. Proponuje w rozmowie powołać się na zewnętrzny autorytet w postaci forum, byś nie wyszedł na mądralę
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lip 2012, 19:51
- Lokalizacja: Sandomierz
Witam ponownie....kłócić się z nim nawet nie zamierzałem a powoływałem się na forum, ale jak kolega nadmienił wcześniej ...zaraz się zaczynają jego racje...dzwonił dziś do mnie i stwierdził że będę miał jak miałem wsadzone 1.9tdi ...ale bez turbo, bo chyba nie potrafi sobie z tym poradzić. Czy tdi bez turbo będzie w ogóle działało prawidłowo ??? Twierdzi że auto normalnie odpaliło i chodzi normalnie. Proszę o pomoc ponieważ jutro mam rzekomo odebrać auto a już teraz to zgłupiałem...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
piotr1989pl, wiesz ten mechanik to chyba coś kręci i chce dla siebie coś więcej ukręcić niż tylko kase za robotę. W ogóle sprawdź czy ten silnik co Ci wstawił to jest TDI czy może zwykły diesel i dlatego kręci że będzie bez turbo. A chce dla siebie zajumać Twój silnik od TDI. Bo może myśli że się nie skumasz. Także uważaj na to. Bo coś mi się tu nie podoba jeżeli chodzi o tego mechanika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 lip 2012, 19:51
- Lokalizacja: Sandomierz
tzn widziałem jak wygląda ten tdi po wsadzeniu coś tam się liznęło podstaw mechaniki przez 3 lata użytkowania różnych aut heh a tak nawiasem mówiąc miałem wcześniej zwykłego 1.9d to zauważę różnicę pierwsza podstawowa to inny wygląd i tdi wstawiony miał jak byk dużą wlepkę z napisem turbo diesel a graty muszę wyrwać od niego tj resztę potrzebną do poskładania tdi, w końcu 800zł dałem mu za kompletny silnik i wyraźnie dał to do zrozumienia. Druga sprawa że właśnie piszę do kolegi z naszego forum który też jest z Sandomierza, może poleci w końcu kogoś uczciwego.....
[ Dodano: 2012-09-27, 22:56 ]
i smutna historia z moim audi 80 b3 dobiegła końca.....po przeszło 4m-cach odebrałem dziś auto....swoją drogą myślałem że szlag mnie trafi nie dość że zostawiłem "mechanikowi" przez duże m stary 1.9d który się rozsypał to zażądał ode mnie 700zł jakby to moja wina była że raz włożył 1.9tdi nie mógł uporać się z intercoolerem to chciał 1.6d potem łapy nie pasowały to od nowa 1.9tdi coś chciał pomodzić i skończyło się na 1.9td ale bez turbo.... dałem mu wstępnie 500zł .....i niby resztę mam mu oddać....heh z dwojga złego wyjechałem wściekły to i tak że poradził sobie z wymianą silniczka od wycieraczek bo już z przyklejeniem lusterka środkowego które kiedyś od słońca odleciało nie dał rady....pomijam zegary....miał je zrobić temp silnika rozwalona przekręcona na max... nie działa, km ani dzienne ani normalne nie działają zawieszają się czasem trzeba przywalić w deskę to działają....z zegarami również sobie nie poradził ....a na dodatek coś popierd... i teraz żarzy się od oleju kontrolka lekko.... ehhh co wcześniej miejsca nie miało....silnik cóż 1.9td rzekomo bez turbo ...jakoś chodzi zrobiłem dziś po odebraniu ok 100km osiągi jak stary 1.9d zobaczymy jak spalanie wyjdzie..... ogólnie masakra....twierdzi że te zegary są zagmatwane i ciężko je zrobić.... ogólnie warsztatu nie polecam omijać szerokim łukiem. !!!
[ Dodano: 2012-09-27, 22:56 ]
i smutna historia z moim audi 80 b3 dobiegła końca.....po przeszło 4m-cach odebrałem dziś auto....swoją drogą myślałem że szlag mnie trafi nie dość że zostawiłem "mechanikowi" przez duże m stary 1.9d który się rozsypał to zażądał ode mnie 700zł jakby to moja wina była że raz włożył 1.9tdi nie mógł uporać się z intercoolerem to chciał 1.6d potem łapy nie pasowały to od nowa 1.9tdi coś chciał pomodzić i skończyło się na 1.9td ale bez turbo.... dałem mu wstępnie 500zł .....i niby resztę mam mu oddać....heh z dwojga złego wyjechałem wściekły to i tak że poradził sobie z wymianą silniczka od wycieraczek bo już z przyklejeniem lusterka środkowego które kiedyś od słońca odleciało nie dał rady....pomijam zegary....miał je zrobić temp silnika rozwalona przekręcona na max... nie działa, km ani dzienne ani normalne nie działają zawieszają się czasem trzeba przywalić w deskę to działają....z zegarami również sobie nie poradził ....a na dodatek coś popierd... i teraz żarzy się od oleju kontrolka lekko.... ehhh co wcześniej miejsca nie miało....silnik cóż 1.9td rzekomo bez turbo ...jakoś chodzi zrobiłem dziś po odebraniu ok 100km osiągi jak stary 1.9d zobaczymy jak spalanie wyjdzie..... ogólnie masakra....twierdzi że te zegary są zagmatwane i ciężko je zrobić.... ogólnie warsztatu nie polecam omijać szerokim łukiem. !!!