Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 wrz 2012, 16:01

arwam pisze:pawelrybak15, nawet pompę od TD 70KM masz :)
Na filmie pompa od Cromy ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2012, 18:46

Dziś ta pompka pozwoliła skutecznie pokazać buraczynie z Astry F 1,6 gdzie jego miejsce <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 wrz 2012, 20:45

Jak ktoś zwykle wkleja filmiki to jestem rozpieszczany dźwiękiem R5 np. NG, KV, a tu taka niespodzianka :mrgreen: Dobrze wyregulowany i jak ochoczo się wkręca <ok>
pawelrybak15 pisze:Dziś ta pompka pozwoliła skutecznie pokazać buraczynie z Astry F 1,6 gdzie jego miejsce
Byś się z czymś mocniejszym wreszcie ustawił, a nie z burakami się ścigasz. Chyba, że pomijasz porażki i tylko killami się chwalisz :mrgreen:

No i maluj wreszcie łaciatą, bo już na wiosnę miała wypięknieć ;-) W tym roku chyba to ogarniesz ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2012, 21:11

Nie wiem czy ogarnę, ciągle krucho z kasą :evil:
A chcę to zrobić porządnie więc będzie kosztować :roll:
Astrę musiałem koniecznie pozostawić za sobą bo wydzielała okropny odór palonego oleju i niedopalanego LPG <rzygi>
Co do samego silnika, to przydałoby się zwiększyć ciśnienie wewnętrzne w pompie, ale tylko delikatnie, może to zrobie niedługo <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 wrz 2012, 21:24

Masz rację nie ma co się spieszyć tylko zrobić to później raz a porządnie na konkretnych lakierach <ok>
pawelrybak15 pisze:Astrę musiałem koniecznie pozostawić za sobą bo wydzielała okropny odór palonego oleju i niedopalanego LPG <rzygi>
Przy takim konkurencie to nic dziwnego, że go wciągnąłeś ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2012, 21:53

Silnik padlina, ale gość do końca nie odpuszczał :-P
Vectra A 2,0i też dostała :-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 wrz 2012, 22:02

A zdrowe Ng objechałeś kiedykolwiek :mrgreen: ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2012, 22:17

Najpierw mi zdrowe NG poszukaj, to chętnie spróbuje po wymianie turbosprężarki <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 wrz 2012, 22:21

Śmiem twierdzić, że łatwiej znaleźć zdrowe NG niż SB, dbane egzemplarze w budzie B3 potrafią nieżle jeździć pozostawiając za sobą piękny dźwięk pięciu cylindrów <ok> Założysz turbo i go wyregulujesz porządnie to się wybierz na hamownię to będzie wiadomo czy jest sens stawać obok NG ;-) Tylko nie przycinaj jak ostatnio bo już drugi raz Ci raczej Leo nie zafunduje hamowni :mrgreen:

<piwo> <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2012, 22:35

Zobaczymy, na pewno jakiś pomiar mocy będzie trzeba zrobić, bo sam jestem ciekaw co to będzie :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 wrz 2012, 23:14

Może Paweł spotkamy się w połowie drogi ja wyjadę z lubuskiego ty z wielkopolski i staniemy na kresce? Najwyżej dostane w ciry :mrgreen:
Sprawdzimy turbo gnojka <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2012, 23:54

A czym przyjedziesz ? 1Z ?
Sprawdzić się chętnie sprawdzę ale najpierw muszę turbosprężarkę wymienić :-P
I dostroić jeszcze trochę pompę, ponadto w przyszłym tygodniu wyjeżdżam :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 16 wrz 2012, 00:21

Nie no b2 ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 16 wrz 2012, 01:18

Może być ciekawie, bo B2 jest lekkie no i też coś podłubałeś :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 16 wrz 2012, 14:38

Nagraj jak to jeździ a nie klekocze <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl