Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
tam najczęściej były R5 2.0D i 2.0TDpawelrybak15 pisze:A więc 2,4 Turbo D to R6 ?
Miałem na myśli 5 cylindrowego Turbo D, czyli chyba tego 2,0
żadko były 2.4D i 2.4TD
pod koniec produkcji zaczęto montować 2.4D R5 i 2.5TDI R5.
szkoda że nie robiłem zdjęć i nie znalazłem tam śladu kombinowania, wszystko ori.pablo901 pisze:silnik 2.4D w 100 był bez turba.. w kwestii cylindrów to oba i 2,5 i 2,4 mają 5.
tych silników było naprawde mało, ale to były naprawdę wdzięczne bestie.
miałeś wtedy do wyboru trzy warianty mocy przy silnikach 2.4TD coś koło 90KM bo już nie pamiętam 102KM i nieco ponad 120KM
Było ich tak mało, że nigdzie nie ma o nich informacji <ok>arwam pisze:tych silników było naprawde mało, ale to były naprawdę wdzięczne bestie.
miałeś wtedy do wyboru trzy warianty mocy przy silnikach 2.4TD coś koło 90KM bo już nie pamiętam 102KM i nieco ponad 120KM
Pewnie jakaś przekładka z Volvo, albo totalne ulepy, co w przypadku 100 C3 nie powinno dziwić.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
chyba mnie nie posądzacie o bałagan w oczach? cylinry to ja liczyć umiem. jak masz R5 w C3 to z przodu między pasem przednim masz jeszcze jakieś 10-12cm wolnej przestrzeni między sołoną paska rozrządu a pasem przednim. jak masz R6 to jest niemal na styk.Leo pisze:nie no przeciez nie było 6 garowych rzędowych td w audi. to nie beemwe.
nawet oglądałem miskę olejową czy nie była kombinowana i nie była.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: