Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2012, 19:22

Ale pasek to faktycznie miałeś w stanie agonalnym.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 wrz 2012, 19:25

pawelrybak15 pisze:A więc 2,4 Turbo D to R6 ?
Miałem na myśli 5 cylindrowego Turbo D, czyli chyba tego 2,0
tam najczęściej były R5 2.0D i 2.0TD
żadko były 2.4D i 2.4TD

pod koniec produkcji zaczęto montować 2.4D R5 i 2.5TDI R5.

pablo901 pisze:silnik 2.4D w 100 był bez turba.. w kwestii cylindrów to oba i 2,5 i 2,4 mają 5.
szkoda że nie robiłem zdjęć i nie znalazłem tam śladu kombinowania, wszystko ori.

tych silników było naprawde mało, ale to były naprawdę wdzięczne bestie.
miałeś wtedy do wyboru trzy warianty mocy przy silnikach 2.4TD coś koło 90KM bo już nie pamiętam 102KM i nieco ponad 120KM

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 wrz 2012, 19:40

trepek pisze:Pokrywa aż prosi się o polerkę bądź pomalowanie ;-)

Były silniki 2.4 TD co miały 6 garnków. Takie rozbudowane 1.6 TD.
W audi? nie kojarzę? :!:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 wrz 2012, 19:48

tak w setce C3

ja oglądałem dwie sztuki z takim silnikiem jedną z dziwięćdziesięcio kilku konnym silnikiem a drugą ze 120KM motorem. pierwsza to był totalny zgliszcz, a druga była uszkodzona przodem, i trafiła mi się wtedy moja C4 w automacie, szukałem troszkę innego auta, niż kupiłem...

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 18 wrz 2012, 20:01

arwam pisze:tych silników było naprawde mało, ale to były naprawdę wdzięczne bestie.
miałeś wtedy do wyboru trzy warianty mocy przy silnikach 2.4TD coś koło 90KM bo już nie pamiętam 102KM i nieco ponad 120KM
Było ich tak mało, że nigdzie nie ma o nich informacji <ok>
Pewnie jakaś przekładka z Volvo, albo totalne ulepy, co w przypadku 100 C3 nie powinno dziwić.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 18 wrz 2012, 20:08

5 garowy diesel jak najbardziej ale 6 ?
Mam prospekty 100tek C3 i C4 i w żadnym takiego silnika nie ma ,w internecie też nie wiec tego wyszło chyba mniej niż RS2 w sedanie

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 wrz 2012, 20:12

nie no przeciez nie było 6 garowych rzędowych td w audi. to nie beemwe.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 wrz 2012, 20:14

Szkoda, że w B3 nie było R6 Turbo D <zly>

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 18 wrz 2012, 20:16

Ja mam Audi 80 Turbo 1.6D (przynajmniej na klapie) <rotfl2>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 wrz 2012, 20:18

Google go nie widzi i IC też chodziło Ci kolego o 2.4d ten co jest w t4 - 5 cyl

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 wrz 2012, 20:18

Ta, Turbo na klapie a pod maską brak :mrgreen:
A ja mam na myśli rzędowy 6 cylindrowiec Turbo D, to musi być piękna sprawa :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 wrz 2012, 20:21

Leo pisze:nie no przeciez nie było 6 garowych rzędowych td w audi. to nie beemwe.
chyba mnie nie posądzacie o bałagan w oczach? cylinry to ja liczyć umiem. jak masz R5 w C3 to z przodu między pasem przednim masz jeszcze jakieś 10-12cm wolnej przestrzeni między sołoną paska rozrządu a pasem przednim. jak masz R6 to jest niemal na styk.

nawet oglądałem miskę olejową czy nie była kombinowana i nie była.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 wrz 2012, 20:25

Tak samo jak R5 w B3 jest osłona paska rozrządu na styk niemalże z przednim pasem :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 wrz 2012, 20:30

pawelrybak15 pisze:Szkoda, że w B3 nie było R6 Turbo D
ale może będzie... 2.4TD BiTurbo <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 wrz 2012, 20:32

przejrzałem listę silników w etce i jedyne r6 które są, to silniki przemysłowe o niesamowitych 75 KM. NIE ma innych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl