Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN] brak ssania

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
zebro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 25 paź 2007, 20:08

[B3 1.8 JN] brak ssania

Post autor: zebro » 10 lip 2012, 17:24

Witam

Pewnego cudownego dnia moja Audica pod nadzorem siostry stanęła na środku drogi. Po przyciągnięciu jej pod dom okazało się, że problemem jest przepalony bezpiecznik od pompy podającej paliwo. Po wymianie silnik się uruchomił. Pojawił się natomiast problem z działaniem silnika jak jest zimny. Obroty są niskie (700-800), po dodaniu gazu się dławi i gaśnie. Po 3-5 minutach pracy na luzie można normalnie jechać.

Wymieniłem czujnik temperatury, sprawdziłem zawór dodatkowego powietrza, wszystkie przewody podciśnieniowe są całe. Kable WN i palec są ok, filtr powietrza i paliwa mają mały przebieg, może z 500 km.

Dodam, że przewertowałem już forum i nie wiele mi to dało. Silnik nigdy nie miał zamontowanego gazu. Macie jakieś pomysły co może być jeszcze powodem? Dziękuję za wszelką pomoc.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 11 lip 2012, 00:01

Sprawdź ciśnienie paliwa, powinno wynosić 5,2-5,6 Bar. Oczywiście wepnij się za regulatorem ciśnienia paliwa, który jest przy wtysku. Możłiwe, że to on poprzez puszczanie zbyt dużego ciśnienia zalewa silnik ;-) Bardziej bym obstawiał na rozregulowaną dawkę paliwowo-powietrzna. Polecam wybranie się do speca, poniewaz samemu bez wiedzy o tym wtrysku można tylko zepsuć. Sprawdź też wtryskiwacz rozruchowy czy podaje paliwo i sonda lambda też do sprawdzenia.

Lubin woj. Dolnośląskie - https://audi80.pl/warsztat-specjalis ... t40917.htm

Awatar użytkownika
zebro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 25 paź 2007, 20:08

Post autor: zebro » 19 wrz 2012, 19:31

Witam

Nadal walczę z ustrojstwem. Poczytałem madrą książkę "sam naprawiam" i wg autora to wadliwy jest nastawnik ciśnienia. Nie bardzo wiem jak mogę do sprawić a szukajka nie wiele pomaga. Ktoś ma jakiś pomysł?

U mnie nastawnik ma taki nr. 2437 020 009 natomiast w necie znalazłem o trochę innym nr 2 437 020 005 i nie mam zielonego pojęcia czy będzie pasował. Ktoś podpowie?

Czy jest może ktoś życzliwy z moich okolic (szczecin) i mógłby podjechać do mnie w celu przełożenia na chwile tego elementu i sprawdzeniu czy to na pewno on?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl