Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Stateczny kąt wtrysku a błąd 01314

ODPOWIEDZ
wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

[B4 1Z] Stateczny kąt wtrysku a błąd 01314

Post autor: wasermann » 19 wrz 2012, 21:41

Witam.Dziś podłączyłem samochód vw bora,który słabo zapala rano.Świeczki dobre.Na kompie wyszedł błąd,-sterownik silnika brak komunikacji . 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent. Błąd się kasuje, ale powraca przy zapalaniu silnika. Dziwne bo samochód chodzi i przyspiesza i to całkiem nieźle.Moje obserwacje to w nastawach podstawowych grupa 0 poz. 2 stateczny kąt wtrysku 001-004 tak się zmienia(brak wykresu tylko kropka).Wiem, że tam się tylko patrzy i trzeba przestawić, ale dlaczego w wartościach mierzonych w tej samej pozycji jest 48? Pytam bo u mnie w 1Z te wartości są takie same w tych grupach i pozycjach.Kiedyś miałem taki przypadek w passacie B5 i tam też te wartości były nie równe.Czy to może coś jest uszkodzone? Czy ustawiać kąt patrząc tylko w nastawy i wykres.A może błąd jest przyczyną? proszę o opinie.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 19 wrz 2012, 23:21

Akumulator do naładowania ;)

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 20 wrz 2012, 21:07

no może ale stateczny kąt wtrysku jest mały i może mieć problem z zapaleniem.Szukam pomocy w tym co napisałem o statecznym kącie wtrysku i o błędzie.Akumulator to oczywiście :roll:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 wrz 2012, 08:13

wasermann pisze:Moje obserwacje to w nastawach podstawowych grupa 0 poz. 2 stateczny kąt wtrysku 001-004 tak się zmienia
wasermann pisze:Szukam pomocy w tym co napisałem o statecznym kącie wtrysku
No kąt raczej się sam nie ustawi :-P Ustawić pompą statyczny kąt ok.50 -55 ...prościej sie już chyba nie da

bocian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 cze 2011, 23:20
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: bocian29 » 21 wrz 2012, 19:33

W wartościach mierzonych masz 48 bo kąt jest doregulowany przez n108 w pompie wtryskowej

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 wrz 2012, 19:44

bocian29 pisze:W wartościach mierzonych masz 48 bo kąt jest doregulowany przez n108 w pompie wtryskowej
Taaa...a statyczny kąt ustawiamy pompą ,przestawiajac ją w zależności od potrzeb "do" lub "od "silnika i sprawdzamy w basic seting ,czyli nastawach podstawowych 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl