[B4 1Z] Stateczny kąt wtrysku a błąd 01314
[B4 1Z] Stateczny kąt wtrysku a błąd 01314
Witam.Dziś podłączyłem samochód vw bora,który słabo zapala rano.Świeczki dobre.Na kompie wyszedł błąd,-sterownik silnika brak komunikacji . 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent. Błąd się kasuje, ale powraca przy zapalaniu silnika. Dziwne bo samochód chodzi i przyspiesza i to całkiem nieźle.Moje obserwacje to w nastawach podstawowych grupa 0 poz. 2 stateczny kąt wtrysku 001-004 tak się zmienia(brak wykresu tylko kropka).Wiem, że tam się tylko patrzy i trzeba przestawić, ale dlaczego w wartościach mierzonych w tej samej pozycji jest 48? Pytam bo u mnie w 1Z te wartości są takie same w tych grupach i pozycjach.Kiedyś miałem taki przypadek w passacie B5 i tam też te wartości były nie równe.Czy to może coś jest uszkodzone? Czy ustawiać kąt patrząc tylko w nastawy i wykres.A może błąd jest przyczyną? proszę o opinie.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
wasermann pisze:Moje obserwacje to w nastawach podstawowych grupa 0 poz. 2 stateczny kąt wtrysku 001-004 tak się zmienia
No kąt raczej się sam nie ustawi Ustawić pompą statyczny kąt ok.50 -55 ...prościej sie już chyba nie dawasermann pisze:Szukam pomocy w tym co napisałem o statecznym kącie wtrysku