[B3/B4] silnik abt z 80 b4 do 80 b3
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42
[B3/B4] silnik abt z 80 b4 do 80 b3
panowie potrzebna mi podpowiedz na temat wyżej wymienionego swapa , mam w kupnie 80 b3 w którą jest wstawiony silnik abt najprawdopodobniej , bo gadałem z gościem a on nie do końca jest pewien , mówił tylko ,że jest silnik 90 KM z b4 , na co zwrócić uwagę , co mogli skopać przy tym swapie , gdzieś obiło mi się o uszy ,że abt ma lambdę i tak się zastanawiam jak wpływał by brak tej lambdy na cały ten zestaw , wszelkie sugestie mile widziane
a i odnośnie spalania lpg czy takie abt wypije więcej jak silnik pm , bo brat miał i w miarę to mu jeżdziło a paliło 10 l gazu na 100 km
a i odnośnie spalania lpg czy takie abt wypije więcej jak silnik pm , bo brat miał i w miarę to mu jeżdziło a paliło 10 l gazu na 100 km
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 01:30 przez mariuszj0808, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To audi nie jest przypadkiem niebieskie?
Ciekawe jaki tam wcześniej silnik siedział żeby nie było że wstawiony słupek z ABT a osprzęt i elektryka z PM. Ale to nie powinien być duży problem, szczególnie przy jeździe na gazie.
Co do lambdy to jak masz tam gaz I generacji (na benzynie nie będziesz dużo jeździł jeśli masz gaz) to nie przyda się, II generacje też da się wyregulować tak aby dobrze działała bez sondy (robić z niej defacto I generacje).
Ze spalaniem powinno być podobnie szczególnie że B3 jest lżejsze niż B4.
Ciekawe jaki tam wcześniej silnik siedział żeby nie było że wstawiony słupek z ABT a osprzęt i elektryka z PM. Ale to nie powinien być duży problem, szczególnie przy jeździe na gazie.
Co do lambdy to jak masz tam gaz I generacji (na benzynie nie będziesz dużo jeździł jeśli masz gaz) to nie przyda się, II generacje też da się wyregulować tak aby dobrze działała bez sondy (robić z niej defacto I generacje).
Ze spalaniem powinno być podobnie szczególnie że B3 jest lżejsze niż B4.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42
nie jest niebieskie jest bordowe , jutro będę wiedział , najbardziej zależy mi na zdrowej budzie , bo autko będzie miało dożywocie u mnie tzn, aż blachy rudy przejmie , silnik można kupić za grosze jak się wysypie i samemu w dzień przełożyć , jak kupię czeka mnie rezanie wspomagania i centralnego bo golas
trochę się wnerwiłem bo mi b4 abt w dobrych pieniądzach z węgrowa uciekło , wina sprzedawcy , sprzedaje auto które można obejrzeć po 19 jak wróci do domu a adresu gdzie pracuje nie może podać żeby do roboty podjechać
trochę się wnerwiłem bo mi b4 abt w dobrych pieniądzach z węgrowa uciekło , wina sprzedawcy , sprzedaje auto które można obejrzeć po 19 jak wróci do domu a adresu gdzie pracuje nie może podać żeby do roboty podjechać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może podjedź i zobacz(oceń) jak ten swap był wykonany. Pamiętaj jednak, że silniki ABT mają nie porównywalną moc do tego co palą... Moja niunia nie spali poniżej 14 litrów, tyle samo pali 2,6 V6. Mowa o gazie... Więc pytanie, czy jest sens? Nie lepiej kupić autko z silnikiem 2,6 V6 albo nawet 2,8? Wcale nie są dużo droższe a i z ładną budą da się trafić. Nie wiem jak twój brat spalił ABT 10 litrów, zmiana biegu przy 2 tysiąca obrotów i V max rzędu 80 km/h? Chyba, ze gaz ukręcony tak, ze nie jedzie. Moja co prawda swoje spali ale ostatnio rozpędziłem się nią do 180 km/h i nie był to dla niej jakiś astronomiczny problem i niestety droga mi się skończyła bo próbował bym więcej.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Jak ktoś ma kasę to niech bierze v6, ale jak ktoś liczy wszystkie koszty to ABT jest na plus, bo ubezpieczenie tańsze, naprawy tańsze, bardziej idioto-odporny silnik, mniej problemów z osprzętem (którego w sumie nie ma).
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 20:12 przez ignac112, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42
byłem widziałem ręce mi opadły na to co widziałem , lambda sobie wisi , nie chodzi na pb bo się im podłączyć nie chciało , nieudolna naprawa lakiernicza , jeden wielki bajzel, auto warte może 1000zł http://otomoto.pl/audi-80-C26061501.html
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
schack, każdy silnik z A80 tak samo odporny na katowanie.. do czasu aż tłok nie wyjdzie bokiem.
Swoja drogą co znaczy katowanie?
Ręczny, pierwszy bieg i palenie lacza?
Swoja drogą co znaczy katowanie?
Ręczny, pierwszy bieg i palenie lacza?
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 20:12 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Spoko spoko ja rozumiem że można było to tak odebrać, ale ja od oceniania ludzi nie jestem Zedytuję i będzie luks.
Pozdro!
[ Dodano: 2012-09-20, 20:13 ]
Pozdro!
[ Dodano: 2012-09-20, 20:13 ]
Nawet 2 różne fotele mamariuszj0808 pisze:byłem widziałem ręce mi opadły na to co widziałem , lambda sobie wisi , nie chodzi na pb bo się im podłączyć nie chciało , nieudolna naprawa lakiernicza , jeden wielki bajzel, auto warte może 1000zł http://otomoto.pl/audi-80-C26061501.html