Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4] silnik abt z 80 b4 do 80 b3

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mariuszj0808
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42

[B3/B4] silnik abt z 80 b4 do 80 b3

Post autor: mariuszj0808 » 19 wrz 2012, 23:51

panowie potrzebna mi podpowiedz na temat wyżej wymienionego swapa , mam w kupnie 80 b3 w którą jest wstawiony silnik abt najprawdopodobniej , bo gadałem z gościem a on nie do końca jest pewien , mówił tylko ,że jest silnik 90 KM z b4 , na co zwrócić uwagę , co mogli skopać przy tym swapie , gdzieś obiło mi się o uszy ,że abt ma lambdę i tak się zastanawiam jak wpływał by brak tej lambdy na cały ten zestaw , wszelkie sugestie mile widziane
a i odnośnie spalania lpg czy takie abt wypije więcej jak silnik pm , bo brat miał i w miarę to mu jeżdziło a paliło 10 l gazu na 100 km
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 01:30 przez mariuszj0808, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 20 wrz 2012, 00:08

ładować się w samochód po swapie wykonanym "nie wiadomo jak" to ryzykowne zagranie.

mariuszj0808
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42

Post autor: mariuszj0808 » 20 wrz 2012, 00:29

nie wiem czy warto czy nie , jak patrzę się na PM i ABT to przepaści technologicznej tam nie widzę ,potrzebne mi ekonomiczne auto dla żony do jazdy po mieście ,tanie w eksploatacji , bo mam już dosyć jej scenica 1.9 dt

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 wrz 2012, 01:18

To audi nie jest przypadkiem niebieskie?

Ciekawe jaki tam wcześniej silnik siedział żeby nie było że wstawiony słupek z ABT a osprzęt i elektryka z PM. Ale to nie powinien być duży problem, szczególnie przy jeździe na gazie.
Co do lambdy to jak masz tam gaz I generacji (na benzynie nie będziesz dużo jeździł jeśli masz gaz) to nie przyda się, II generacje też da się wyregulować tak aby dobrze działała bez sondy (robić z niej defacto I generacje).

Ze spalaniem powinno być podobnie szczególnie że B3 jest lżejsze niż B4.

mariuszj0808
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42

Post autor: mariuszj0808 » 20 wrz 2012, 01:47

nie jest niebieskie jest bordowe , jutro będę wiedział , najbardziej zależy mi na zdrowej budzie , bo autko będzie miało dożywocie u mnie tzn, aż blachy rudy przejmie , silnik można kupić za grosze jak się wysypie i samemu w dzień przełożyć , jak kupię czeka mnie rezanie wspomagania i centralnego bo golas
trochę się wnerwiłem bo mi b4 abt w dobrych pieniądzach z węgrowa uciekło , wina sprzedawcy , sprzedaje auto które można obejrzeć po 19 jak wróci do domu a adresu gdzie pracuje nie może podać żeby do roboty podjechać

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 wrz 2012, 02:33

Znam jedno B3 z ABT, wtedy sprawdziłem w poprzednim twoim temacie, że wspomniałeś o Łukowie a właśnie w tych okolicach jest/było inne B3 niebieskie z wszczepionym ABT.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 20 wrz 2012, 09:03

Może podjedź i zobacz(oceń) jak ten swap był wykonany. Pamiętaj jednak, że silniki ABT mają nie porównywalną moc do tego co palą... Moja niunia nie spali poniżej 14 litrów, tyle samo pali 2,6 V6. Mowa o gazie... Więc pytanie, czy jest sens? Nie lepiej kupić autko z silnikiem 2,6 V6 albo nawet 2,8? Wcale nie są dużo droższe a i z ładną budą da się trafić. Nie wiem jak twój brat spalił ABT 10 litrów, zmiana biegu przy 2 tysiąca obrotów i V max rzędu 80 km/h? Chyba, ze gaz ukręcony tak, ze nie jedzie. Moja co prawda swoje spali ale ostatnio rozpędziłem się nią do 180 km/h i nie był to dla niej jakiś astronomiczny problem i niestety droga mi się skończyła bo próbował bym więcej.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 20 wrz 2012, 15:58

Jak ktoś ma kasę to niech bierze v6, ale jak ktoś liczy wszystkie koszty to ABT jest na plus, bo ubezpieczenie tańsze, naprawy tańsze, bardziej idioto-odporny silnik, mniej problemów z osprzętem (którego w sumie nie ma).
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 20:12 przez ignac112, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 20 wrz 2012, 16:13

Nikt tu nie pisał, że liczy każdy grosz a mowa była o spalaniu więc o spalaniu się wypowiadałem.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 20:14 przez schack, łącznie zmieniany 1 raz.

mariuszj0808
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 28 gru 2011, 12:42

Post autor: mariuszj0808 » 20 wrz 2012, 18:50

byłem widziałem ręce mi opadły na to co widziałem , lambda sobie wisi , nie chodzi na pb bo się im podłączyć nie chciało , nieudolna naprawa lakiernicza , jeden wielki bajzel, auto warte może 1000zł http://otomoto.pl/audi-80-C26061501.html

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 20 wrz 2012, 18:59

widać po zdjęcia nawet, ze maska jakaś nie spasowana. Szukaj kolego dalej, najlepiej diesela jak chcesz ekonomiczne auto tylko sprawny będzie trochę kosztował.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 20 wrz 2012, 20:03

Ty bez napinki nie chodzi że Ty jesteś idiotą :P Chodzi oto, że silnik jest odporny na ludzi katujących i nie potrafiących jeździć :D nie napisałem "idiotą" tylko idioto odporny. Sam mam abt :lol:

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 20 wrz 2012, 20:07

Wielkie sory ale sam przyznasz, że można to było różnie zinterpretować :D Prawda ABT na katowanie odporny, sam ostatnio trochę swój silnik zmęczyłem. Z tym, że ja nie mogę silnikiem hamować bo szarpie więc w pon. do warsztatu.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 wrz 2012, 20:11

schack, każdy silnik z A80 tak samo odporny na katowanie.. do czasu aż tłok nie wyjdzie bokiem.

Swoja drogą co znaczy katowanie?

Ręczny, pierwszy bieg i palenie lacza? :D
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 20:12 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 20 wrz 2012, 20:11

Spoko spoko ja rozumiem że można było to tak odebrać, ale ja od oceniania ludzi nie jestem :P Zedytuję i będzie luks.
Pozdro! ;-)

[ Dodano: 2012-09-20, 20:13 ]
mariuszj0808 pisze:byłem widziałem ręce mi opadły na to co widziałem , lambda sobie wisi , nie chodzi na pb bo się im podłączyć nie chciało , nieudolna naprawa lakiernicza , jeden wielki bajzel, auto warte może 1000zł http://otomoto.pl/audi-80-C26061501.html
Nawet 2 różne fotele ma

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl