Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 29 sie 2012, 21:38

licznik licznikiem ale jak maskę otworzyć? jak otwieram dźwignią to tak jak mówię tylko strona kierowcy się otwiera a strona pasażera jest zamknięta i pod nią są upchane węże które kolidują

Awatar użytkownika
1.8s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 349
Rejestracja: 08 sty 2011, 10:19
Lokalizacja: Kamienna Góra dolśl

Post autor: 1.8s » 29 sie 2012, 21:46

spróbuj zamknąć całkowicie maskę. I przy zamkniętej masce lekko podnieś prawą stonr maski i dociśnij ją. Potem pozostaje się modlić albo się otworzy albo nie> wiem coś na ten temat bo u mnie maska była zamknięta przez bite 3 tygodnie. Poszła właśnie po próbach podnoszenia i dociskania + mocnym szarpaniem za uchwyt otwierania...

Głowy nie dam czy Ci to pomorze, bo u mnie była to metoda prób i błędów.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 29 sie 2012, 21:54

Pod auto i zabawa z zamkami. Ja u siebie co prawda miałem problem ze stroną kierowcy, ale nie mam klimy, więc poszło całkiem sprawnie po półtorej godziny wyklinania w kanale.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 30 sie 2012, 21:04

Maska naszczęście otwarta przy pomocy drugiej osoby która ciągła do góry podczas otwierania wajchą. przy okazji podciągłem linkę.

Dziś byłem na szrocie żeby mi kasę wrócili za licznik bo go biorę "na części" tak więc licznik z ori obrotkiem wyszedł mnie 40zł ;p do wymiany zębatka od przebiegu i zegarek cyfrowy. podświetlanie już naprawione :)

Z dolotem zrobiłem tak że kupiłem nowy stożek dopóki nie wstawię seryjnego turbo. innej opcji nie było

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 30 sie 2012, 22:07

No to zrobiłeś niesamowicie dobry biznes kolego <piwo>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 31 sie 2012, 15:28

Dziś zmieniłem kierunki na pomarańczowe, niestety lampy przód nie są idealnie spasowane chociaż jest lepiej niż jak go kupiłem. Reflektory i tą listwę pod nimi będę poprawiał jak zderzak zmienię. Chyba będzie ciemny front tak jak w cc miałem;)

Tylne lampy też już czekają na nowy wygląd - teraz jest wersja przejściowa.

Fotki (niestety jakość nie jest rewelacyjna ponieważ mam do dyspozycji telefon nokia który jak wiemy nie robi super fotek)
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:52 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 19 wrz 2012, 11:43

Mały up:
Nowy zderzak pomalowany tylko mam większy problem bo nie mogę halogenów dokupić;/

Bre ściągnąłem i jak myślałem przez zaniedbanie rdza wyszła. Widać że była robiona dawno temu bo szpachla pękła. Dzięki temu że bre ściągnąłem mogłem przymierzyć tą gumę co jest przy masce nad reflektorami. od razu jest mniejsza szpara ale jednak chyba kupię całą maskę z tą gumą. teraz jest taki przejściowy setup.
Podmalowałem również tylny zderzak.

Mam nadzieje że uda mi się znaleźć na szrocie maskę i prawy błotnik pod kolor bo nie chce się bawić w robienie tego.

Spalanie przy emeryckiej jeździe do roboty jak jeżdżę to ok 6l w cyklu mieszanym. a przy cięższej nodze to ok 7 l tak że bez tragedii

Czekam aż kumpel zjedzie i mam nadzieje że pomoże mi ogarnąć audi. Prawie muszę części skompletować:
- Tulejki i sworznie wahacza
- Springi seryjne (teraz są cięte ;/)
- No i spasowanie przodu

Dodatkowo wydech ulegnie małym modyfikacją - będzie końcowy z B4 TDI (dwururka zagięta do ziemi) i pasuje zrobić tak żeby środkowy nie brzęczał na wolnych obrotach.

Obrazek, Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:51 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 1 raz.

adrianR5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 22 mar 2012, 14:45
Lokalizacja: Zator

Post autor: adrianR5 » 19 wrz 2012, 12:11

wydaje mi się że za dużo troche pali, miałem taki sam silniczek i przy rajdowej jeździe brał 6l a tak normalnie 5l i wcale o niego nie dbałem bo silnik jest nie do zajechania.. :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 19 wrz 2012, 14:23

No to jakieś sugestie co może być przyczyną takiego spalania?

adrianR5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 22 mar 2012, 14:45
Lokalizacja: Zator

Post autor: adrianR5 » 19 wrz 2012, 17:06

to może wypowie się jakiś mechaniki. :mrgreen:

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 19 wrz 2012, 21:25

A wtryski tam ktoś sprawdzał

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 20 wrz 2012, 17:08

No właśnie obawiam się że wtryski są nie halo ;/
Chociaż były regenerowane 2 lata temu. Jednak strasznie kopci :-/

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 27 wrz 2012, 18:28

Ostatnio zatankowałem do pełna i przejechałem 1000km. nie wiem czy to nie za mało.

Żaden mechanik nie chce mi ustawić kąta wtrysku bez grzebania w silniku (kompresja, wtryski). dla pewności sprawdze świece w sobote

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 27 wrz 2012, 20:03

1000km szczególnie warunki raczej miejskie to dobry wynik

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 27 wrz 2012, 21:39

te 1000km to były głównie dojazdy do pracy (13km) rano wiadomo bez korków, później 3km przez miasto korek, jedna trasa gdzie przycisłem pod 150km/h no i raz holowałem kumpla astre 20km (z tym że mam górzysty teren do siebie).
Czyli 1000km na jednym baku to nie jest zły wynik?

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl