[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Trzeba przyznać, ze kolor lakieru jest zajebisty, dać hella black na tył i ogranąć ogólnie stylistykę, gleba, koło i jest kosa <ok> Wywalenie progów z laminatu na duży plus Powodzenia w odchwaszczaniu.
PS. Jak co to mam na sprzedaż ori halogeny do zderzaka 80 B3, teraz są zółte ale zawsze można odkleić folię i mieć białe
PS. Jak co to mam na sprzedaż ori halogeny do zderzaka 80 B3, teraz są zółte ale zawsze można odkleić folię i mieć białe
Wyjąłem w audi rozrusznik i jutro muszę kupić bendix.
Dostałem również na szrocie dziś orginalny dolot powietrza jednak nie pasuje ponieważ turbo jest zmienione i jest większe niż seryjne ;/ Węże od IC i dolotu kolidują z sobą i bez rzeźby się niestety nie obejdzie. Największy problem jest z podłączeniem tego zaworku na kolektorze ssącym ponieważ przez większą sprężarkę nie mogę go przekręcić na bok i wąż nie dostanie.
Inna sprawa: Czy warto brać za 90zł licznik z obrotkiem orginalnym od diesla? w moim akurat przebieg nie nalicza więc nie wiem czy się skusić na ten czy za drogo
Popatrzyłem na turbo i jest mokre od góry z oleju ale nie wiem czy to nie przez to że przy stożku właśnie na kolektor ssący nie był podpięty wąż. muszę ją umyć i zobaczymy. na pewno bierze olej bo kopci no i jest w dolocie. Jednak jak ściągłem stożek to na wirniku nie widziałem oleju i nie wyczuwałem luzu.
Turbine mam KKK
Jak ktoś ma jakieś rady jak ogarnąć dolot niech napisze, powiem że muszę szybko coś zrobić bo ze stożka już nic nie będzie
Dostałem również na szrocie dziś orginalny dolot powietrza jednak nie pasuje ponieważ turbo jest zmienione i jest większe niż seryjne ;/ Węże od IC i dolotu kolidują z sobą i bez rzeźby się niestety nie obejdzie. Największy problem jest z podłączeniem tego zaworku na kolektorze ssącym ponieważ przez większą sprężarkę nie mogę go przekręcić na bok i wąż nie dostanie.
Inna sprawa: Czy warto brać za 90zł licznik z obrotkiem orginalnym od diesla? w moim akurat przebieg nie nalicza więc nie wiem czy się skusić na ten czy za drogo
Popatrzyłem na turbo i jest mokre od góry z oleju ale nie wiem czy to nie przez to że przy stożku właśnie na kolektor ssący nie był podpięty wąż. muszę ją umyć i zobaczymy. na pewno bierze olej bo kopci no i jest w dolocie. Jednak jak ściągłem stożek to na wirniku nie widziałem oleju i nie wyczuwałem luzu.
Turbine mam KKK
Jak ktoś ma jakieś rady jak ogarnąć dolot niech napisze, powiem że muszę szybko coś zrobić bo ze stożka już nic nie będzie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Kup kolektor dolotowy z 1.9 TDI, jest bez zaworu bezpieczeństwa. Jak byś chciał to chyba miałbym takowy.mrc92ns pisze:Największy problem jest z podłączeniem tego zaworku na kolektorze ssącym ponieważ przez większą sprężarkę nie mogę go przekręcić na bok i wąż nie dostanie.
Bierz bo dobra cena.mrc92ns pisze:Czy warto brać za 90zł licznik z obrotkiem orginalnym od diesla?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Garrett T2 bądź KKK K14.A jaka seryjnie jest montowana turbina w 1.6 SB?
To zależy od pompy. Ja latałem na K14 i pompie z Cromy i nie dość, że mniej palił przy zwykłej jeździe to jak się depnęło to setkę miałem w nieco ponad 10s.mrc92ns pisze:No i jaka polecacie założyć żeby uzyskać kompromis między osiągami a spalaniem
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Szczerze to nie wiem... w 1.6 TD masz na bank podpięty kabelek pod złącze W w alternatorze (a w pierwszych b3 była jeszcze instalacja halogenów przód, tylko przycisk zakupić i halo i działa).Murdzi pisze:To w takim razie przy 1.9TD są te zabawy z alternatorem, tak?
Ja u siebie w 1.6 TD miałem licznik z TDI z obrotkiem i działało (trzeba było tylko wyregulować obroty odpowiednim rezystorkiem).
Powiem tak licznik jadę jutro oddać ponieważ nie nabija km, nie działa podświetlanie. obrotek działa perfekcyjnie, tylko wpiąłem kostkę.
No chyba że chłop mi odda część kasy to sobie go zostawię i zrobię ;P ale 90zł za zepsuty licznik to trochę nie halo
Rrozrusznik naprawiony. Założony nowy automat i bendix bosch (razem 134zł)
Potrzebuję rady jak maskę otworzyć poniewaz ten dolot za bardzo mi odstawał i maska z trodem się zamkła, teraz się otwiera tylko od strony kierowcy jak ją otworzyć??
Jednak do czasu zmiany turbo muszę stożek założyć
No chyba że chłop mi odda część kasy to sobie go zostawię i zrobię ;P ale 90zł za zepsuty licznik to trochę nie halo
Rrozrusznik naprawiony. Założony nowy automat i bendix bosch (razem 134zł)
Potrzebuję rady jak maskę otworzyć poniewaz ten dolot za bardzo mi odstawał i maska z trodem się zamkła, teraz się otwiera tylko od strony kierowcy jak ją otworzyć??
Jednak do czasu zmiany turbo muszę stożek założyć