Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 19 sie 2012, 00:17

Trzeba przyznać, ze kolor lakieru jest zajebisty, dać hella black na tył i ogranąć ogólnie stylistykę, gleba, koło i jest kosa <ok> Wywalenie progów z laminatu na duży plus ;-) Powodzenia w odchwaszczaniu.

PS. Jak co to mam na sprzedaż ori halogeny do zderzaka 80 B3, teraz są zółte ale zawsze można odkleić folię i mieć białe ;-)

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 28 sie 2012, 19:56

Wyjąłem w audi rozrusznik i jutro muszę kupić bendix.
Dostałem również na szrocie dziś orginalny dolot powietrza jednak nie pasuje ponieważ turbo jest zmienione i jest większe niż seryjne ;/ Węże od IC i dolotu kolidują z sobą i bez rzeźby się niestety nie obejdzie. Największy problem jest z podłączeniem tego zaworku na kolektorze ssącym ponieważ przez większą sprężarkę nie mogę go przekręcić na bok i wąż nie dostanie.

Inna sprawa: Czy warto brać za 90zł licznik z obrotkiem orginalnym od diesla? w moim akurat przebieg nie nalicza więc nie wiem czy się skusić na ten czy za drogo :)

Popatrzyłem na turbo i jest mokre od góry z oleju ale nie wiem czy to nie przez to że przy stożku właśnie na kolektor ssący nie był podpięty wąż. muszę ją umyć i zobaczymy. na pewno bierze olej bo kopci no i jest w dolocie. Jednak jak ściągłem stożek to na wirniku nie widziałem oleju i nie wyczuwałem luzu.
Turbine mam KKK

Jak ktoś ma jakieś rady jak ogarnąć dolot niech napisze, powiem że muszę szybko coś zrobić bo ze stożka już nic nie będzie :P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2012, 20:03

mrc92ns pisze:Największy problem jest z podłączeniem tego zaworku na kolektorze ssącym ponieważ przez większą sprężarkę nie mogę go przekręcić na bok i wąż nie dostanie.
Kup kolektor dolotowy z 1.9 TDI, jest bez zaworu bezpieczeństwa. Jak byś chciał to chyba miałbym takowy.
mrc92ns pisze:Czy warto brać za 90zł licznik z obrotkiem orginalnym od diesla?
Bierz bo dobra cena.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 28 sie 2012, 20:17

Narazie będe musiał porzeźbić ponieważ i tak przymierzam się do zakupu innego turbo.
A jaka seryjnie jest montowana turbina w 1.6 SB?
No i jaka polecacie założyć żeby uzyskać kompromis między osiągami a spalaniem

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2012, 20:21

A jaka seryjnie jest montowana turbina w 1.6 SB?
Garrett T2 bądź KKK K14.
mrc92ns pisze:No i jaka polecacie założyć żeby uzyskać kompromis między osiągami a spalaniem
To zależy od pompy. Ja latałem na K14 i pompie z Cromy i nie dość, że mniej palił przy zwykłej jeździe to jak się depnęło to setkę miałem w nieco ponad 10s.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 28 sie 2012, 20:46

No ja nie chcę za dużo kombinować tylko zrobić z tym turbo. kiedyś nagram filmik jak się zachowuje podczas jazdy ile ładuje itp
A co do obrotka to jeżeli jest to orginał wyskalowany do 6tys to trzeba coś przerabiać żeby działał?

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 28 sie 2012, 21:01

Chyba musisz sygnał z alternatora doprowadzić. Ten obrotomierz to masz oryginalnie od 1.6 TD? Z takim ekonomizerem (zielone pole na obrotomierzu)?

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 28 sie 2012, 21:08

tak tak. jest on też od 1.6 td

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 28 sie 2012, 21:21

No to niezły rarytas Ci się trafił ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2012, 21:29

Murdzi pisze:Chyba musisz sygnał z alternatora doprowadzić.
Już jest poprowadzony sygnał do licznika ;-) Inaczej nie byłoby dynamicznej kontroli ciśnienia oleju ;-)

Generalnie podmiana liczników i wszystko powinno działać.

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 28 sie 2012, 21:33

trepek, mądrego to dobrze posłuchać <piwo> To w takim razie przy 1.9TD są te zabawy z alternatorem, tak?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 sie 2012, 21:40

Murdzi pisze:To w takim razie przy 1.9TD są te zabawy z alternatorem, tak?
Szczerze to nie wiem... w 1.6 TD masz na bank podpięty kabelek pod złącze W w alternatorze (a w pierwszych b3 była jeszcze instalacja halogenów przód, tylko przycisk zakupić i halo i działa).

Ja u siebie w 1.6 TD miałem licznik z TDI z obrotkiem i działało (trzeba było tylko wyregulować obroty odpowiednim rezystorkiem).

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 29 sie 2012, 20:56

Powiem tak licznik jadę jutro oddać ponieważ nie nabija km, nie działa podświetlanie. obrotek działa perfekcyjnie, tylko wpiąłem kostkę.
No chyba że chłop mi odda część kasy to sobie go zostawię i zrobię ;P ale 90zł za zepsuty licznik to trochę nie halo :P

Rrozrusznik naprawiony. Założony nowy automat i bendix bosch (razem 134zł)

Potrzebuję rady jak maskę otworzyć poniewaz ten dolot za bardzo mi odstawał i maska z trodem się zamkła, teraz się otwiera tylko od strony kierowcy :( jak ją otworzyć??


Jednak do czasu zmiany turbo muszę stożek założyć

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 29 sie 2012, 21:02

90zł za sam obrotomierz do 1.6TD to niezła cena wg. mnie. Rarytas, jakby nie patrzeć ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 sie 2012, 21:34

mrc92ns pisze:ale 90zł za zepsuty licznik to trochę nie halo
I tak bardzo dobra cena jak za ori obrotomierz do 1.6 TD.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl