
PS. Jak co to mam na sprzedaż ori halogeny do zderzaka 80 B3, teraz są zółte ale zawsze można odkleić folię i mieć białe

Kup kolektor dolotowy z 1.9 TDI, jest bez zaworu bezpieczeństwa. Jak byś chciał to chyba miałbym takowy.mrc92ns pisze:Największy problem jest z podłączeniem tego zaworku na kolektorze ssącym ponieważ przez większą sprężarkę nie mogę go przekręcić na bok i wąż nie dostanie.
Bierz bo dobra cena.mrc92ns pisze:Czy warto brać za 90zł licznik z obrotkiem orginalnym od diesla?
Garrett T2 bądź KKK K14.A jaka seryjnie jest montowana turbina w 1.6 SB?
To zależy od pompy. Ja latałem na K14 i pompie z Cromy i nie dość, że mniej palił przy zwykłej jeździe to jak się depnęło to setkę miałem w nieco ponad 10s.mrc92ns pisze:No i jaka polecacie założyć żeby uzyskać kompromis między osiągami a spalaniem
Szczerze to nie wiem... w 1.6 TD masz na bank podpięty kabelek pod złącze W w alternatorze (a w pierwszych b3 była jeszcze instalacja halogenów przód, tylko przycisk zakupić i halo i działa).Murdzi pisze:To w takim razie przy 1.9TD są te zabawy z alternatorem, tak?