Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 b4 2.3]silniczek krokowy i uklad dolotowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
orkabmx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 14 paź 2007, 20:46
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

[b3 b4 2.3]silniczek krokowy i uklad dolotowy

Post autor: orkabmx » 21 paź 2007, 22:11

witam
mam troche nie typowa prozbe kupilem sobie audi coupe 2.3 z wtryskiem mechanicznym w stanie powiedzmy super silnik itp tylko jakis inteligetny polski mechanik odwalil mega fuszerke poskladal silniczek krokowy tak ze zassysa powietrze splaszczajac mi rure wychodzaca z kolektora dolotowego spodziewam sie ze nie tak to powinno byc podlaczone a co za tym idzie potrzebowal bym schemat podloczenia silniczka krokowego z ukladem koloktora dolotowego z filtrem powietrza czy ktos posiada taki silnik bardzo bym poprosil o zdjecia bede bardzo zobowiazany pozdrawiam :-(

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 22 paź 2007, 22:03

Chodzi Ci o podłączenie krokowca z rurkami podciśnienia (co i gdzie) ? Jak tak to spróbuję jutro walnąć zdjęcia (jak nie będzie padać), albo może znajdę jakieś u siebie.

EDIT

Daj swój email na PW bo z tego z forum nie wiem jak wysłać załącznik (zdjęcie).

Awatar użytkownika
orkabmx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 14 paź 2007, 20:46
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: orkabmx » 22 paź 2007, 22:47

dokladnie tak poniewaz jakis rzezbiarz odwalil taka fuszere ze sie w pale nie miesci a po dwa mam jeszcze kolektro od audi 90 i on sie troszke rozni od tego z 80 i czas to podlaczyc tak jak powinno pozdro i z gory dzieki

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 23 paź 2007, 08:11

Jak wrócę z pracy to Ci prześlę zdjęcie z małym opisem.

lachim24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2008, 21:25
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lachim24 » 29 lip 2008, 11:19

NAPISZCZIE COS NA FORUM O TYM PROBLEMIE I ZAŁACZCIE ZDJECIA BO JA MAM TO SAMO W SWOJEJ ng ;/

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 29 lip 2008, 17:25

Hej.I ja tak mam więc tak (może) powinno być co?Niech jakiś fachowiec się wypowie.

ace
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 21 maja 2008, 18:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ace » 29 lip 2008, 21:01

No i ja też tak mam a może tak ma być?

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 29 lip 2008, 22:15

A może ?hehe

lachim24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2008, 21:25
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lachim24 » 30 lip 2008, 00:04

Niech ktos kto sie na tym zna wypowie czy tak ma byc czy to jest czegos wina????????????????????????

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 04 sie 2008, 15:50

Ja miałem tak samo+falowanie obrotów.Wymieniłem przewód powietrza wspomnianą "rurkę",na oko była ok.ale to guma i traci parametry-zużywa się,jak ma pęknięcie to ciągnie lewe powietrze,może ją też zassać(splaszczyć).Można prowizorycznie na trochę wzmocnić:wyjąć ją i owinąć dokładnie i ciasno taśmą izolacyjną,będzie sztywniejsza.Ale to prowizora wymienić i tyle ;-)

lachim24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2008, 21:25
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lachim24 » 04 sie 2008, 20:32

i Pomogło ??? przestaly falowac obroty i zasysac rurke?

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 05 sie 2008, 07:44

Tak pomogło,rurka zachowuje kształt.Nie zasysa jej i obroty mam stabilne(dodam że jeżdże na gazie ale na benzynie sytuacja była analogiczna).Wystarczy osłabienie materiału,mikro pęknięcie czy zwiotczenie gumy przez działanie oleju(oparów bądz czystej postaci zależy od stanu silnika)aby ją zasysało.

lachim24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2008, 21:25
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lachim24 » 05 sie 2008, 11:24

a mam jeszcze pytanie gdzie dostales taka rurke??

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 05 sie 2008, 14:39

Mam kumpla w serwisie wv/audi/skoda/porsche sam pracuje w serwisie peugeota,więc sobie pomagamy.Temat był ciężki ale mi to załatwił,podobnie jak (org.Audi) ślizgi zderzaka tylnego.Jak masz "PolCar" pod ręką to z nimi można pogadać.Ostatecznie Nr.części z ETKi albo po nr.nadwozia i popytać w hurtowniach części (typu PolCar).W najgorszym wypadku porządna izolacja ciasno owinąć i grubo i też pojezdzisz(rozwiązanie tymczasowe).Nie kupuj używki,używke to zderzak można brać czy inną listewke ozdobną nic z mechaniki,nie warto ;-)

lachim24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 27 lip 2008, 21:25
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: lachim24 » 07 sie 2008, 20:39

Owinoł3em rurke tasmą izolacyjna potem jeszcze drutem miedzianym da wzmocnienia. rurki juz nie ssie ale dalej faluja obroty :(((((

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl