To prawda, potwierdzam - nawet kiery trzymać nie musisz <ok>i28 pisze:Oj niewiele wiesz o tym napędzie, jak kiedyś staniesz się posiadaczem, to zrozumiesz jakie głupoty wypisujesz.jasiu1990 pisze:Quattro to tylko mocno trzymac kiere i p...a
Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Mi chodzi o samo ruszanie. To prawda nie wiem nic na temat quattro. Tyle co słysze. Nie oszukujmy się mając 200 km w quattro to żadna frajda jedynie zimą, albo trzeba naprawdę wiedzieć o co chodzi w q. Ja jestem młody i myślę że na quattro przyjdzie czas.
Dość już o tym co kto lubi:) Teraz o aucie. Maszyna na kołach jutro odpowietrzanie hamulców. Czyli od przyszłego tygodnia zaczynamy z montażem, zobaczymy co z tego wyjdzie....
Intercooler będzie seryjny z audi s4 c4. Teraz pytanie do znawców gdzie toto zamieścić. ??????
Dość już o tym co kto lubi:) Teraz o aucie. Maszyna na kołach jutro odpowietrzanie hamulców. Czyli od przyszłego tygodnia zaczynamy z montażem, zobaczymy co z tego wyjdzie....
Intercooler będzie seryjny z audi s4 c4. Teraz pytanie do znawców gdzie toto zamieścić. ??????
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
a skad Ty nagle mozesz wiedziec jak ja jezdze w zimie, hę?Mabrothrax pisze:Ty jesteś tatusiek Inna jazdadeejay.ftb pisze:na wlasnym przykladzie nie potwierdzam :mrgreen:Mabrothrax pisze:Nom, a później świeży użytkownik Q w pierwszą zimę zalicza tzw. Quattro dzwona :lol: :lol:
Jasiek, nadal jestes na miejscu?
quattro quattro quattro owszem fajny napęd ale jak ktoś ma trochę czucia w aucie to i na hamulcu postojowym można konkretnie poszaleć.
Projekt w trakcie wyszły przypuszczalne problemy ze sprzęgłem, ale jutro tokarz ma mi dopracować tarczę tak ażeby to pasowało jak ulał. Sprzęgło będzie od AANa. Skrzynia moja^^. Łysemu seryjna skrzynia wytrzymuje 230 koni to czemu ma seryjnego aana nie znieść. Fakt że ma deczko więcej NM.
Projekt w trakcie wyszły przypuszczalne problemy ze sprzęgłem, ale jutro tokarz ma mi dopracować tarczę tak ażeby to pasowało jak ulał. Sprzęgło będzie od AANa. Skrzynia moja^^. Łysemu seryjna skrzynia wytrzymuje 230 koni to czemu ma seryjnego aana nie znieść. Fakt że ma deczko więcej NM.
UPDATE
Silnik włożony, chłodnica i wszystkie przewody wodne podłączone. Paliwo doprowadzone zmiana położenia filtra paliwa (przeniesiony pod maskę).
Skrzynia zalana olejem z motorlfe modlitwa żeby to wytrwała.
Sprzęgło zostało moje wyszło lżejsze o 6 kg od seryjnego dwu masu, dodatkowe odchudzam przednie koło pasowe o kilka set gram.
Wyeliminowałem wadę AAN tj, pękające koło od rozrządu.
Hebel igła, skrzynia chodzi zostaje wiązka, dolot, a potem to już tylko spacarek. <ok>
Silnik włożony, chłodnica i wszystkie przewody wodne podłączone. Paliwo doprowadzone zmiana położenia filtra paliwa (przeniesiony pod maskę).
Skrzynia zalana olejem z motorlfe modlitwa żeby to wytrwała.
Sprzęgło zostało moje wyszło lżejsze o 6 kg od seryjnego dwu masu, dodatkowe odchudzam przednie koło pasowe o kilka set gram.
Wyeliminowałem wadę AAN tj, pękające koło od rozrządu.
Hebel igła, skrzynia chodzi zostaje wiązka, dolot, a potem to już tylko spacarek. <ok>
Tak to mniej więcej się przedstawia. Jutro jak bozia da będzie odpalanko.
Narazie wydech zostaje mój 2 cale z jednym przelotowym tłumikiem. Zawór n75 będzie uszkodzony, specjalnie aby silnik miał jedynia 0,6 bara doładowania. Trzeba się najpierw oswoić z mocą, a przede wszystkim ocenić czy wszystko gra. Tak ma przelatać zimę, na wiosnę napewno będzie wiecej.
Cooler wyszedł średnio, za nisko wisi prawy wąż, wszystko do poprawienia.
Dla czepialskich oficjalnie mówię że to wersja DEMO i tak docelowo napewno nie będzie.