Wracam z wiadomościami po wymianie dolnych kół rozrządu,paska i rolki napinającej. Jest poprawa, ale na dolnych kołach rozrządu pasek na wolnych obrotach delikatnie balansuje. małe wejście na obroty i wszystko wygląda ok, więc zostawię to jak jest(i tak jest spora poprawa) Paska na razie nie tnie, ale cięcie paska w moim przypadku mogło być spowodowane zanieczyszczeniem powierzchni rolki prowadzącej pasek (pewnie olej z piachem i kurzem, który nieźle się przykleił w kilku miejscach, wcześniej widać nikt nie dbał o czystość w komorze rozrządu) Poza tym zmieniłem śrubę na której osadzona jest rolka, tak na wszelki wypadek, ale z tego co zauważyłem to i stara była dobra, CHOĆ trzeba dodać, że rolka SKF (ta sama sprzedawana w pudełkach różnych marek) ma luz poprzeczny na tulejce względem śruby na której jest osadzona. Chciałem to zlikwidować, ale nawet na nowej śrubie rolka zachowuje się tak samo. Średnica tulejki względem śruby jest moim zdaniem zbyt rozbieżna tzn. rolka powinna pracować na tulejce, ale bez żadnych luzów poprzecznych, a tu było to nie dość że czuć to i widać. Postanowiłem spróbować złożyć to jak jest i na razie ok.
wilk100 wymieniałeś dolne koło rozrządu?? napisz jak koła prowadzą pasek rozrządu,tzn. jak to wygląda na każdym kole rozrządu, czy nie wystaje poza koło i czy na którymś nie przesuwa się na boki. Przyjrzyj się dobrze na małych i większych obrotach, spróbuj wychwycić każdy szczegół i opisz. Wtedy może przez forum da się coś poradzić. Zdrówko Koledzy
