[b3 3A 2.0 quattro] powypadkowe, lift do b4?
[b3 3A 2.0 quattro] powypadkowe, lift do b4?
Witam
Wczoraj rozwaliłem moją b3, kolizja nie z mojej winy.
Pewnie bym go nie naprawiał gdyby nie napęd quattro, raczej nie kupie takiego samochodu z odszkodowania.
Zastanawiam się nad zmianą przodu od b4, tylko pytanie czy błotniki w b4 są takie same? Czytałem że błotniki w b4 są wyższe tzn odstęp między kołem a błotnikiem jest większy, jeżeli to prawda to chyba chamsko będzie to wyglądać z tylnymi nadkolami? Czy można założyć błotniki od b3 a całą resztę od b4 i będzie ładnie pasować?
i tak przy okazji ktoś może powiedzieć orientacyjnie jaki będzie koszt naprawy (silnik nienaruszony, podłużnica zgnieciona) w wersji b3 lub b4?
Wczoraj rozwaliłem moją b3, kolizja nie z mojej winy.
Pewnie bym go nie naprawiał gdyby nie napęd quattro, raczej nie kupie takiego samochodu z odszkodowania.
Zastanawiam się nad zmianą przodu od b4, tylko pytanie czy błotniki w b4 są takie same? Czytałem że błotniki w b4 są wyższe tzn odstęp między kołem a błotnikiem jest większy, jeżeli to prawda to chyba chamsko będzie to wyglądać z tylnymi nadkolami? Czy można założyć błotniki od b3 a całą resztę od b4 i będzie ładnie pasować?
i tak przy okazji ktoś może powiedzieć orientacyjnie jaki będzie koszt naprawy (silnik nienaruszony, podłużnica zgnieciona) w wersji b3 lub b4?
adi456, ze zdjęc Ci nikt kwoty naprawy nie powie.Sam wiesz najlepiej co uległo uszkodzeniu wiec zerknij na Alle co ile kosztuje,dodaj potem robote,lakierowanie itp i mniej wiecej bedziesz wiedział.A przod wstawiaj taki jak masz czyli od B3.Daj sobie spokoj z przodem od b4.Moim zdaniem z fajnego B3 zrobisz wtedy kibel.
odnośnie liftu do b4 to zastanawiam się czy:
gdy kupie maskę, lampy, kierunki, zderzak od b4
przedni pas, błotnik, od b3 to będzie wszystko pasowało?
jeżeli chodzi o błotniki to na oko wygląda że powinno wszystko pasować na błotniku od b3?
zastanawiam się nad przednim pasem, różnią się troszkę no ale dolna część pasa musi zostać bo na niej opiera się silnik na uchwycie, nie wiem jak jest z górna częścią, wszystkie zamki maski b4 będą pasować do pasa b3? i czy potem zderzak i lampy spasują?
Proszę o poradę kogoś kto już zmieniał przód.
gdy kupie maskę, lampy, kierunki, zderzak od b4
przedni pas, błotnik, od b3 to będzie wszystko pasowało?
jeżeli chodzi o błotniki to na oko wygląda że powinno wszystko pasować na błotniku od b3?
zastanawiam się nad przednim pasem, różnią się troszkę no ale dolna część pasa musi zostać bo na niej opiera się silnik na uchwycie, nie wiem jak jest z górna częścią, wszystkie zamki maski b4 będą pasować do pasa b3? i czy potem zderzak i lampy spasują?
Proszę o poradę kogoś kto już zmieniał przód.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
adi456, nie przerabiaj tego auta na B4, bo moim zdaniem taki "lift" wygląda co najmniej śmiesznie. Zresztą B3 jest mało na drogach, a B4... no właśnie <ok> .
Jeśli miałeś auto doinwestowane to je naprawiaj ale na ori częściach. Podejrzewam, że prawa podłużnica jest krzywa. Dlatego zaprowadź auto do porządnego warsztatu blacharsko lakierniczego, niech go prostują (nie spawają ) do punktów kontrolnych, założą poszycie z B3 (używki nie są drogie) i maluj pod kolor.
Natomiast jeśli miałeś jeżdżącą paść to lepiej sprzedaj to na części, bo szkoda zachodu i pieniędzy.
Jeśli miałeś auto doinwestowane to je naprawiaj ale na ori częściach. Podejrzewam, że prawa podłużnica jest krzywa. Dlatego zaprowadź auto do porządnego warsztatu blacharsko lakierniczego, niech go prostują (nie spawają ) do punktów kontrolnych, założą poszycie z B3 (używki nie są drogie) i maluj pod kolor.
Natomiast jeśli miałeś jeżdżącą paść to lepiej sprzedaj to na części, bo szkoda zachodu i pieniędzy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie rób takiego pseudo liftu bo wyjdzie kibel :evil:
Co do pasa przedniego to ta dolna część, tzn belka pod chłodnicą pasuje z B4 do B3 i odwrotnie, sam mam u siebie belkę z 1.9 TDI <ok>
Nie wiem jak góra, ale chyba musiałbyś przełożyć wszystko z B4. Ogólnie to gra nie warta świeczki, bo B4 jest dużo a B3 już mało więc nie przyczyniaj się do zniknięcia kolejnego egzemplarza B3 z naszych ulic <ok>
Co do pasa przedniego to ta dolna część, tzn belka pod chłodnicą pasuje z B4 do B3 i odwrotnie, sam mam u siebie belkę z 1.9 TDI <ok>
Nie wiem jak góra, ale chyba musiałbyś przełożyć wszystko z B4. Ogólnie to gra nie warta świeczki, bo B4 jest dużo a B3 już mało więc nie przyczyniaj się do zniknięcia kolejnego egzemplarza B3 z naszych ulic <ok>
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
adi456, Proszę Cię ogarnij się póki jeszcze nic nie spieprzyłeś Sam miałem front z B4 i to kompletny wraz z błotnikami itp. czyli bez lipy, ale jak to wygląda na B3 ? Śmiem twierdzić, że paskudnie. Zmieniłem sobie front spowrotem na 90 B3 i mam do teraz niezlego banana na twarzy :mrgreen: Przód B3 jest po prostu cudny, nie ma co porównywać z B4, zresztą wiele osób jest podobnego zdania No i błotniki w B4 lubieją rdzewieć ze względu na gorszą blachę.
Co do pasa przedniego to ten co podałeś jest z B3/Coupe tylko z silnikami 5 cylindrowymi
Spórz sobie nalepiej w mój temat i porównaj jak to wygląda z przodem B4 a jak powinno wyglądać
Co do pasa przedniego to ten co podałeś jest z B3/Coupe tylko z silnikami 5 cylindrowymi
Spórz sobie nalepiej w mój temat i porównaj jak to wygląda z przodem B4 a jak powinno wyglądać
W pełni popieramPatrique pisze:Jeśli miałeś auto doinwestowane to je naprawiaj ale na ori częściach. Podejrzewam, że prawa podłużnica jest krzywa. Dlatego zaprowadź auto do porządnego warsztatu blacharsko lakierniczego, niech go prostują (nie spawają ) do punktów kontrolnych, założą poszycie z B3 (używki nie są drogie) i maluj pod kolor.
Zależy kto by chciał kupić zniszczone części, wiadomo znalazło by się coś władnym stanie ale wiele zajechanych gratów to nie sprzedasz w dobrych pieniądzach.Patrique pisze:Natomiast jeśli miałeś jeżdżącą paść to lepiej sprzedaj to na części, bo szkoda zachodu i pieniędzy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: