Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A 2.0 quattro] powypadkowe, lift do b4?

adi456

[b3 3A 2.0 quattro] powypadkowe, lift do b4?

Post autor: adi456 » 25 wrz 2012, 12:17

Witam

Wczoraj rozwaliłem moją b3, kolizja nie z mojej winy.

Pewnie bym go nie naprawiał gdyby nie napęd quattro, raczej nie kupie takiego samochodu z odszkodowania.

Zastanawiam się nad zmianą przodu od b4, tylko pytanie czy błotniki w b4 są takie same? Czytałem że błotniki w b4 są wyższe tzn odstęp między kołem a błotnikiem jest większy, jeżeli to prawda to chyba chamsko będzie to wyglądać z tylnymi nadkolami? Czy można założyć błotniki od b3 a całą resztę od b4 i będzie ładnie pasować?

i tak przy okazji ktoś może powiedzieć orientacyjnie jaki będzie koszt naprawy (silnik nienaruszony, podłużnica zgnieciona) w wersji b3 lub b4?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 25 wrz 2012, 12:30

adi456, ze zdjęc Ci nikt kwoty naprawy nie powie.Sam wiesz najlepiej co uległo uszkodzeniu wiec zerknij na Alle co ile kosztuje,dodaj potem robote,lakierowanie itp i mniej wiecej bedziesz wiedział.A przod wstawiaj taki jak masz czyli od B3.Daj sobie spokoj z przodem od b4.Moim zdaniem z fajnego B3 zrobisz wtedy kibel.

adi456

Post autor: adi456 » 25 wrz 2012, 13:11

kwestia gustu mi się podoba maska od b4 i chciałbym ją założyć ale pod warunkiem że z tymi błotnikami nie będzie problemu.

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 25 wrz 2012, 14:29

Gust gustem, ale jak potem będziesz go chciał sprzedać to już każdy potencjalny kupiec będzie kręcił nosem, ja bym został przy oryginale.

adi456

Post autor: adi456 » 25 wrz 2012, 15:02

a taki rozbity ile jest warty w obecnym stanie? 1500zł? napęd można przekładać bez żadnego kombinowania do innych b3 lub b4?

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 25 wrz 2012, 15:33

Zależy, czy chcesz sprzedać w całości, czy na części. W całości tyle ile dadzą, nie licyłbym na dużo więcej nić 1000 zł. Na części, to moe 3 tysie ;)

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 25 wrz 2012, 15:42

Tyle że trzeba mieć gdzie to trzymać i czas żeby się bawić z wystawianiem na Allegro/wysyłaniem.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 25 wrz 2012, 16:28

tomek83, no niestety chcąc zarobic więcej trzeba temu poświęcic wiecej czasu.

adi456

Post autor: adi456 » 26 wrz 2012, 10:14

odnośnie liftu do b4 to zastanawiam się czy:

gdy kupie maskę, lampy, kierunki, zderzak od b4
przedni pas, błotnik, od b3 to będzie wszystko pasowało?

jeżeli chodzi o błotniki to na oko wygląda że powinno wszystko pasować na błotniku od b3?

zastanawiam się nad przednim pasem, różnią się troszkę no ale dolna część pasa musi zostać bo na niej opiera się silnik na uchwycie, nie wiem jak jest z górna częścią, wszystkie zamki maski b4 będą pasować do pasa b3? i czy potem zderzak i lampy spasują?

Proszę o poradę kogoś kto już zmieniał przód.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 26 wrz 2012, 11:12

adi456, nie przerabiaj tego auta na B4, bo moim zdaniem taki "lift" wygląda co najmniej śmiesznie. Zresztą B3 jest mało na drogach, a B4... no właśnie <ok> .
Jeśli miałeś auto doinwestowane to je naprawiaj ale na ori częściach. Podejrzewam, że prawa podłużnica jest krzywa. Dlatego zaprowadź auto do porządnego warsztatu blacharsko lakierniczego, niech go prostują (nie spawają :-P ) do punktów kontrolnych, założą poszycie z B3 (używki nie są drogie) i maluj pod kolor.
Natomiast jeśli miałeś jeżdżącą paść to lepiej sprzedaj to na części, bo szkoda zachodu i pieniędzy.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 wrz 2012, 12:18

Dokładnie daj Sobie spokoj z liftem B3 na B4.B3 jest juz malo na rynku-napraw ta co masz na czesciach b3 i ciesz sie jazda.Zrobisz z auta kibel moim skromnym zdaniem.Widzialem na ulicy takie lifty b3 i przod od b4 i zle to wyglada.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 wrz 2012, 12:23

Nie rób takiego pseudo liftu bo wyjdzie kibel :evil:
Co do pasa przedniego to ta dolna część, tzn belka pod chłodnicą pasuje z B4 do B3 i odwrotnie, sam mam u siebie belkę z 1.9 TDI <ok>
Nie wiem jak góra, ale chyba musiałbyś przełożyć wszystko z B4. Ogólnie to gra nie warta świeczki, bo B4 jest dużo a B3 już mało więc nie przyczyniaj się do zniknięcia kolejnego egzemplarza B3 z naszych ulic <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 26 wrz 2012, 12:31

adi456, Proszę Cię ogarnij się póki jeszcze nic nie spieprzyłeś ;-) Sam miałem front z B4 i to kompletny wraz z błotnikami itp. czyli bez lipy, ale jak to wygląda na B3 ? Śmiem twierdzić, że paskudnie. Zmieniłem sobie front spowrotem na 90 B3 i mam do teraz niezlego banana na twarzy :mrgreen: Przód B3 jest po prostu cudny, nie ma co porównywać z B4, zresztą wiele osób jest podobnego zdania ;-) No i błotniki w B4 lubieją rdzewieć ze względu na gorszą blachę.

Co do pasa przedniego to ten co podałeś jest z B3/Coupe tylko z silnikami 5 cylindrowymi ;-)

Spórz sobie nalepiej w mój temat i porównaj jak to wygląda z przodem B4 a jak powinno wyglądać ;-)
Patrique pisze:Jeśli miałeś auto doinwestowane to je naprawiaj ale na ori częściach. Podejrzewam, że prawa podłużnica jest krzywa. Dlatego zaprowadź auto do porządnego warsztatu blacharsko lakierniczego, niech go prostują (nie spawają :-P ) do punktów kontrolnych, założą poszycie z B3 (używki nie są drogie) i maluj pod kolor.
W pełni popieram <piwo>
Patrique pisze:Natomiast jeśli miałeś jeżdżącą paść to lepiej sprzedaj to na części, bo szkoda zachodu i pieniędzy.
Zależy kto by chciał kupić zniszczone części, wiadomo znalazło by się coś władnym stanie ale wiele zajechanych gratów to nie sprzedasz w dobrych pieniądzach.

adi456

Post autor: adi456 » 26 wrz 2012, 13:13

a mi się podoba wyprofilowana maska b4 sedan (zderzak bez halogenów). Nie inwestował bym w tą szt gdyby nie napęd quattro, a ciężko kupić taką w dobrym stanie w dobrej kasie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 wrz 2012, 13:17

To jeśli miałeś ładne B3 w Q w dobrym stanie to naprawiaj i niech dalej ono takowym B3 pozostanie a nie B3/4 :-P <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl