MK2 1.9TD by ARWAM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 paź 2012, 17:56
- Lokalizacja: Stalowa Wola
w zielonym nie wytrzymują podłużnice to raz a dwa że korozja błotnika i paru innych rzczy jest posunięta. dwa że jakbym do zielonego włożył jeszcze synchro to już by przy takiej masie wogóle nie jechało. tutaj to co zejdę na masie nadwozia wejdzie w napęd i powinienem, na zerze i auto ne przytyje a przy odrobinie szczęścia może nawet trochę schudnie.
ogólnie w srebrnym będzie znacznie mniej pracy włączając w to lakierowanie nadwozia, w porównaniu do zielonego.
jedną z pierwszysch rzeczy w które zainwestuję w nadwozie to będzie przednia i tylna rozpórka,
jak coupe z garażu wyjedzie, wjeżdża C4 na zmianę uszczelki pod głowicą a skoro już otwieram silnik to trafią tam nowe pierścienie i nie tylko...
a potem nareszcie będzie początek prac przy srebrnym. najpierw rozbiórka.
potem usunięcie ognisk rdzy, tych na szczęście jest nie wiele, jesli nie liczyć dwóch dziórek, to można powiedzieć że na tym aucie nie ma rdzy.
jak to zrobię to wycinam podłogę z bagażnika i zaczynamy osadzanie napędu, jak osadzimy tylny most, to będę musiał wykombinować co z bakiem bo na to nadal nie mam wogóle pomysłu. a w między czasie znów zawita 4x280mm ewentualnie można na przód trafią jakieś większe tarcze, zastanawiam sie czy w 15" weszłyby 300mm tarcze...
z co do silnika to się zastanawiam czy nie złożyć sobie kolejnego ale tym razem po rozwiercie na 83mm. to powinno nam zapewnić pojemność 2100cm3, więc juz powinno być przyjemnie tym bardziej że zwiększy się moment obrotowy ale i rówież zmniejszy się stosunek długości skoku tłoka do średnicy. więc powinna się dawać jeszcze wyżej z mocą zakręcić silnik. uważam że przedział mocy 250-300KM powinien zostać osiągnięty, ta druga wartość to raczej mało prawdopodobne z tego względu że w TD takie samo turbo nie jest w stanie wydmuchać takiej mocy jak w TDI, a większego raczej nie mogę znaleść za bardzo.
ale myślę że granice 260-270KM będą wtedy w realnym zasięgu. to już w połączeniu z sychro i momentem obrotowym w okolicach 400-450Nm powinno zapewnić bezstresowy niedzielny dojazd do sklepu po bułeczki
ogólnie w srebrnym będzie znacznie mniej pracy włączając w to lakierowanie nadwozia, w porównaniu do zielonego.
jedną z pierwszysch rzeczy w które zainwestuję w nadwozie to będzie przednia i tylna rozpórka,
jak coupe z garażu wyjedzie, wjeżdża C4 na zmianę uszczelki pod głowicą a skoro już otwieram silnik to trafią tam nowe pierścienie i nie tylko...
a potem nareszcie będzie początek prac przy srebrnym. najpierw rozbiórka.
potem usunięcie ognisk rdzy, tych na szczęście jest nie wiele, jesli nie liczyć dwóch dziórek, to można powiedzieć że na tym aucie nie ma rdzy.
jak to zrobię to wycinam podłogę z bagażnika i zaczynamy osadzanie napędu, jak osadzimy tylny most, to będę musiał wykombinować co z bakiem bo na to nadal nie mam wogóle pomysłu. a w między czasie znów zawita 4x280mm ewentualnie można na przód trafią jakieś większe tarcze, zastanawiam sie czy w 15" weszłyby 300mm tarcze...
z co do silnika to się zastanawiam czy nie złożyć sobie kolejnego ale tym razem po rozwiercie na 83mm. to powinno nam zapewnić pojemność 2100cm3, więc juz powinno być przyjemnie tym bardziej że zwiększy się moment obrotowy ale i rówież zmniejszy się stosunek długości skoku tłoka do średnicy. więc powinna się dawać jeszcze wyżej z mocą zakręcić silnik. uważam że przedział mocy 250-300KM powinien zostać osiągnięty, ta druga wartość to raczej mało prawdopodobne z tego względu że w TD takie samo turbo nie jest w stanie wydmuchać takiej mocy jak w TDI, a większego raczej nie mogę znaleść za bardzo.
ale myślę że granice 260-270KM będą wtedy w realnym zasięgu. to już w połączeniu z sychro i momentem obrotowym w okolicach 400-450Nm powinno zapewnić bezstresowy niedzielny dojazd do sklepu po bułeczki
raczej myślałem o Iraku albo Kurdystanietrepek pisze:Chyba, ze strefy Gazy chcesz je przywozić
a więc jest szansa na zestaw 288mm i 280mm.trepek pisze:288mm bardzo ciasno wchodzą do a4 b5 na 15 cali.
jeśli plany wypalą i dorwę odpowiednie zaciski to i przeód i tył będzie wentylowany jesli nie to tylko przód ale i tak doświadczenie pokazuje że nawet przy litych tylnych tarczach kilkukrotne hamowanie z prędkości 200km/h nie robiło na takim zestawie wrażenia,
przynajmniej nie było to odczuwalne we wnętrzua auta w postaci mniejszej skuteczności czy np, miękkiego pedału jak to miało miejsce przy zestwieniu 239mm i bębny, obecne 256mm już trzy razy zagotowałem na trasie z prędkościami około 130-140km/h
i malutki UP: