Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

MK2 1.9TD by ARWAM

Prezentacja w/w różnych, innych samochodów.

jakie zderzaki założyć?

Szerokie
21
40%
Wąskie i szerokoą dokładkę 16V
32
60%
 
Liczba głosów: 53

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 25 wrz 2012, 20:58

Jak prace nad Golfem? :-P

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 wrz 2012, 21:01

na dniach wylatuje z niego zawieszenie, i auto będzie rozbierane...

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 25 wrz 2012, 21:08

do malowania :mrgreen: ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 wrz 2012, 21:10

nie wiadomo czym sie to skończy, ale o ile to raczej do osadzania napędu...

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 25 wrz 2012, 21:12

aaa syncro - dobra droga :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 wrz 2012, 21:16

albo bi-motore :-P

Grubson993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 17 paź 2012, 17:56
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Grubson993 » 30 paź 2012, 18:28

jak tam postęp przy golfiku, wielki szacunek dla ciebie arwam

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 15 lis 2012, 19:39

narazie postęp taki że głowica musi zlecieć z silnika. a na dniach będzie przyprowadzony biorca narządów...
a silnik będzie wrzucony jak już opanuję napędy i zbiornik paliwa.

P.S. ma ktoś gdzieś linka do tematu gdzie auto było przerabiane na synchro lub Haldex'a. i bak miało zachowany pod podłogą?


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

mexi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: mexi » 16 lis 2012, 15:42

Mam drzwi do golfa w podobnym kolorze do twojego zielonego.
z ładnie wstawioną klamką audi

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 16 lis 2012, 18:04

szczeże to poszukuję drzwi z dzieloną szyba, prawdopodobnie już będe miał przyszłym tyg, ale jeśli nic by z nich nie wyszło to jeśli masz z dzieloną bedę pamiętał

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 lis 2012, 23:07

Rozumiem, że do srebrnego trafi wszystko z zielonego? Zielony ma mocno był popękany?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 20 lis 2012, 01:04

w zielonym nie wytrzymują podłużnice to raz a dwa że korozja błotnika i paru innych rzczy jest posunięta. dwa że jakbym do zielonego włożył jeszcze synchro to już by przy takiej masie wogóle nie jechało. tutaj to co zejdę na masie nadwozia wejdzie w napęd i powinienem, na zerze i auto ne przytyje a przy odrobinie szczęścia może nawet trochę schudnie.


ogólnie w srebrnym będzie znacznie mniej pracy włączając w to lakierowanie nadwozia, w porównaniu do zielonego.


jedną z pierwszysch rzeczy w które zainwestuję w nadwozie to będzie przednia i tylna rozpórka,

jak coupe z garażu wyjedzie, wjeżdża C4 na zmianę uszczelki pod głowicą a skoro już otwieram silnik to trafią tam nowe pierścienie i nie tylko...
a potem nareszcie będzie początek prac przy srebrnym. najpierw rozbiórka.
potem usunięcie ognisk rdzy, tych na szczęście jest nie wiele, jesli nie liczyć dwóch dziórek, to można powiedzieć że na tym aucie nie ma rdzy.
jak to zrobię to wycinam podłogę z bagażnika i zaczynamy osadzanie napędu, jak osadzimy tylny most, to będę musiał wykombinować co z bakiem bo na to nadal nie mam wogóle pomysłu. a w między czasie znów zawita 4x280mm ewentualnie można na przód trafią jakieś większe tarcze, zastanawiam sie czy w 15" weszłyby 300mm tarcze...


z co do silnika to się zastanawiam czy nie złożyć sobie kolejnego ale tym razem po rozwiercie na 83mm. to powinno nam zapewnić pojemność 2100cm3, więc juz powinno być przyjemnie tym bardziej że zwiększy się moment obrotowy ale i rówież zmniejszy się stosunek długości skoku tłoka do średnicy. więc powinna się dawać jeszcze wyżej z mocą zakręcić silnik. uważam że przedział mocy 250-300KM powinien zostać osiągnięty, ta druga wartość to raczej mało prawdopodobne z tego względu że w TD takie samo turbo nie jest w stanie wydmuchać takiej mocy jak w TDI, a większego raczej nie mogę znaleść za bardzo.

ale myślę że granice 260-270KM będą wtedy w realnym zasięgu. to już w połączeniu z sychro i momentem obrotowym w okolicach 400-450Nm powinno zapewnić bezstresowy niedzielny dojazd do sklepu po bułeczki :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 lis 2012, 01:08

arwam pisze:a w między czasie znów zawita 4x280mm
288mm bardzo ciasno wchodzą do a4 b5 na 15 cali.
arwam pisze:powinno zapewnić bezstresowy niedzielny dojazd do sklepu po bułeczki
Chyba, ze strefy Gazy chcesz je przywozić <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 21 lis 2012, 23:40

trepek pisze:Chyba, ze strefy Gazy chcesz je przywozić
raczej myślałem o Iraku albo Kurdystanie :)


trepek pisze:288mm bardzo ciasno wchodzą do a4 b5 na 15 cali.
a więc jest szansa na zestaw 288mm i 280mm.

jeśli plany wypalą i dorwę odpowiednie zaciski to i przeód i tył będzie wentylowany jesli nie to tylko przód ale i tak doświadczenie pokazuje że nawet przy litych tylnych tarczach kilkukrotne hamowanie z prędkości 200km/h nie robiło na takim zestawie wrażenia,
przynajmniej nie było to odczuwalne we wnętrzua auta w postaci mniejszej skuteczności czy np, miękkiego pedału jak to miało miejsce przy zestwieniu 239mm i bębny, obecne 256mm już trzy razy zagotowałem na trasie z prędkościami około 130-140km/h


i malutki UP:


Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 gru 2012, 23:28

Myślałem, że filmik będzie już z srebrnego <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl