Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 26 wrz 2012, 10:20

całościowo sedan w kolorze na tych felgach i z tym silnikiem wygląda nieziemsko . Sam osobiście takiego sleepera mógłbym mieć . Gratulace <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 wrz 2012, 12:00

Oja kolejne V8 w B4 ciekawi mnie jaka to się mocą legitymuje i jak to jedzie w tej budzie.
Szału nie ma. A kiedy turbo ??

Awatar użytkownika
Raizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 04 wrz 2012, 02:27
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Raizo » 26 wrz 2012, 12:29

No dupe urywa ta ślicznotka o.O gratuluje !!

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 26 wrz 2012, 12:40

Dzięki za opinie :)
Przed ogarnięciem kilku pierdół na hamowni wypluła 281 KM. Aktualnie nie wiem jaką mocą się legitymuje, bo nie hamowałem drugi raz.

Bokami coś tam lata, ale ewidentnie potrzebuje drugiego Torsena.

Nie mierzyłem czasów przyspieszeń, bo nie mam takowego sprzętu, ale myślę że w 5 sek do 100km/h się mieści. Osiągi są wyczuwalnie lepsze niż w S8 manual 340 KM, mojego brata. Minus jest taki, że człowiek niestety szybko się przyzwyczaja, więc w głowie rodzą się jakieś tam kolejne plany...

Najbliższe mody jakie przewiduje to hamulce (mimo, że teraźniejsze nie spisują się źle), no i drugi Torsen.

Co do kwestii wizualnej brakuje mi soczewek i moze dokładki DTM do przedniego zderzaka.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 wrz 2012, 12:53

kuba411vm pisze: na hamowni wypluła 281 KM
To bardzo ładny wynik jak na V8. Gratulacje.
kuba411vm pisze:ewidentnie potrzebuje drugiego Torsena.
No to bardzo potrzebna modyfikacja szczególnie przed zima :mrgreen:

Powodzenia

durch

Post autor: durch » 26 wrz 2012, 16:30

Piękny Audik, rzadki okaz. Więcej takich. <ok>

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 26 wrz 2012, 17:25

Ideał <piwo>

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 26 wrz 2012, 17:30

Gratuluję projektu i zapału. Tak jak przed mówcy czekam na więcej zdjęć czy jakiś filmików "jak to jedzie" pozdrawiam :mrgreen:

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 26 wrz 2012, 19:05

Jak dla mnie super <piwo> wszystko wygląda jakby wyjechało z fabryki i za to szacun.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 26 wrz 2012, 19:49

piękna fura! zmierz lepiej ten czas do setki- założę się że jest lepszy. c4 2.2t na mtmie ma do setki w okolicach 5 s, tu masz mniejszą masę i troszkę więcej mocy więc można spodziewać się lepszych czasów.
brawo za całość!

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 26 wrz 2012, 20:58

Ja mam małe ytanie kto ogarniał ci wsadzenie V8 jeśli sam to robiłeś to fajnie. I prośba o zdjęcie mocowań silnik do nadwozia??

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 26 wrz 2012, 21:37

:arrow: zacny projekt...marzy mi się coś takiego ale nie w obecnej budzie...coupe jest za mało stabilne i całe pracuje. Sedanik to co innego...

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 26 wrz 2012, 23:28

W wolnej chwili postaram się nagrać jakiś filmik. Zabieram się do tego jak pies do jeża :)

Silnik umocowany jest do wózka, a same łapy wyglądają podobnie jak w B3 1.8 gaźnikowym.
Samego swap'a robił mój znajomy, ja asystowałem ile mogłem, bo operacja miała miejsce kilkadziesiąt kilometrów od domu. Samo dopracowywanie pierdół po swap'ie, układ chłodzenia ,wygląd finalny i kilka bardziej i mniej istotnych rzeczy, o których nie pamiętam, odbywały się w moim garażu.

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 27 wrz 2012, 00:31

Naprawdę mi się podoba sposób zaaplikowania tej v8.
Podejście jak w Ingolstadt.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, 14:04 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 wrz 2012, 08:16

gornik, a znajdź kogoś komu się nie podoba :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl