Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 26 wrz 2012, 23:12

O to, że po 10 -15 minutach to ciężko, by olej miał już 60 stopni, chyba, że przygnieść mocniej ale znowu -na zimnym nieklawo.
Ogólnie to różnie z tymi wskazaniami i różnie się określa po jakim czasie ile wyłazi bywa więc nie będę wnikał.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 wrz 2012, 01:54

miron72 pisze:Czujnik był zawalony po brzegi starym, przepalonym dawno olejem o kolorze i konsystencji potwierdzających pracę w TDI.
Wyjęty z nieszczęsnego ABK :-/ Moje byłe TDI proszę w to nie mieszać ;-)
miron72 pisze:O to, że po 10 -15 minutach to ciężko, by olej miał już 60 stopni
Producent podaje, że po osiągnięciu przez silnik roboczej temperatury cieczy chłodzącej olej ma ~80*C.
miron72 pisze:Co by było po godzinie stania w korku? 130*C?
Albo i więcej. Stare 1.6 TD miały dodatkową, zewnętrzną chłodniczkę oleju i termostat otwierający się dopiero przy 120-125*C.

A co do czujnika - Mea Coulpa. Mógłbym przysiąść, że w Coupecie z ABK jeszcze działał :roll: Przynajmniej reszta była z mojego TDI...

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 27 wrz 2012, 08:13

trepek pisze:A co do czujnika - Mea Coulpa
Nie chciałem tego wywlekać, masz dobre opinie i uznałem to za wypadek przy pracy. Niemniej szkoda, dokład następnego czujnika do kompletu winduje zestaw na dużo wyższy pułap cenowy. Zwłaszcza, że chyba auto zbędę, lub zamienię na kombi. Kobieta plus wózek, butla LPG, zakupy i inne = bagażnik B3 nie za fajny niestety...
A olej był jak smoła ;-)
Albo i więcej. Stare 1.6 TD
W sygnaturze Kolega ma NG, nawet mi na myśl diesle nie przyszły i do tego dodmuchane, gdzie oczywiście raźniej to postępuje(zwłaszcza jak turbina zmienia się w lampion :P )
Po osiągnięciu temp. roboczej cieczy olej ma mieć 80? Chyba powęszę przy temacie, bo to normalnie BMW M3 zalatywać zaczyna, acz nie zarzekam się w rzekomej nieomylności :-P

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 27 wrz 2012, 23:08

ehh napisałem ''orientacyjnie'' nie podałem dokładnych wskazań, więc proszę się odemnie ''odstosunkować'' kolega luk448 chciał się dowiedzieć po jakim czasie wskaźnik od temperatury oliwy się zaczyna ruszać więc napisałem jak jest w moim przypadku ''mniej więcej'' ale czy mniej czy więcej to nie wiadomo :-P tak że proszę nie mieć do mnie pretensji że tak mi zegary pokazują jeszcze raz dodam że to jest u mnie w aucie na nie orginalnym czujniku, a nie dodałem jednej rzeczy że to było w silniku RU, a w tym co teraz posiadam będę przekładał z tamtego i myślę że będzie <ok>

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 28 wrz 2012, 08:35

Nie irytuj się tak, nie widzę powodu...Skoro coś piszesz na forum publicznym chyba powinieneś wiedzieć, że ktoś coś może napisać w odpowiedzi.... :-P
Uściśliłeś, ze podane wartości są...nieścisłe i nie na oryginalnym układzie -dla mnie to już to rzecz do zapomnienia, bo straciłem w związku z powyższym zainteresowanie ;-)

Awatar użytkownika
mruty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 cze 2011, 17:26
Lokalizacja: Warm-Maz Miłomłyn

Post autor: mruty » 30 wrz 2012, 20:41

Dzięki poradom z tego tematu i ja u siebie zamontowałem takie dodatkowe wskaźniki. Wszystko działa pięknie, zegary wraz z tunelem zakupione na allegro za 120zł czujnik ciśnienia oleju za 100zł używany i temperatura oleju za 20zł. cała operacja to jakieś 2 godziny łącznie z rozbieraniem i składaniem.

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 02 paź 2012, 20:05

Też kupiłem dodatkowe zegary wraz z cała instalacją i czujnikami,moje pytanie gdzie dokładnie trzeba zamontować tą bańke(czujnik oleju?) mam silnik Abk

Awatar użytkownika
mruty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 cze 2011, 17:26
Lokalizacja: Warm-Maz Miłomłyn

Post autor: mruty » 03 paź 2012, 20:05

Wykręcasz oryginalny czujnik ciśnienia oleju i na jego miejsce wkręcasz tą bańkę, znajdziesz go obok filtra oleju.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 paź 2012, 20:23

Mam problem z ta bańka od ciśnienia oleju:
Kupiłem ją jako nową, firma nieznana. Wskazania miała dobre tzn :
przy 80 stopniach oleju - 3 bar na na wolnych - przy ksiażkowych 2000tys zamyka licznik
przy 100 stopniach - 1,8 na wolnych - od 1500 zamyka licznik
maksymalnie mam 130 stopni bo nie mam chłodnicy oleju - 1,5 na wolnych od 1500 zamyka licznik
bo sprawdzałem na manometrze wiec nie przekłamuje. Ale od początku był z nią taki problem że jak silnik się rozgrzał to na wolnych mimo 1,5b ciśnienia zapalała się kontrolka od oleju. Oczywiście na ori czujniku nic takiego się nie dzieje a sam silnik jest w lepszym stanie jak w 10cio letnim oplu więc usterka musi być po stronie elektryki.
I teraz pytanie - czy może to być wina czujnika czy coś nie tak z podłączeniem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 paź 2012, 20:54

Czujnik, lub złe parametry czujnika.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 paź 2012, 21:24

Czujnik taki, numery takie jak na forum podajecie, z tym ze podobno do starego typu zegarów ma być bańka z numerem 035 919 561A ale tego nikt nie jest w stanie napisać że tak jest na 100%.

http://www.czesci.autotrader.pl/produkt ... 14740.html

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 paź 2012, 21:46

GerB3 pisze: 035 919 561A
Jest czujnikiem wysokiego ciśnienia 1,8bar 0-5bar i go się wkręca zamiast drugiego.

W sumie jeden i drugi jest prawidłowy tylko trzeba wiedzieć który wyrzucić.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 paź 2012, 21:52

No a ja mam 035 919 561 a nie 035 919 561A. Tylko dowiedzieć się jaki ma być do starych zegarów to chyba kosmos, a w dodatku ten z numerem 035 919 561A jest praktycznie nie do kupienia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 paź 2012, 21:54

GerB3 pisze:Tylko dowiedzieć się jaki ma być do starych zegarów to chyba kosmos
Pisałem wyżej obojętny jaki się kupi.

Masz AC czy zwykłe dwie kontrolki?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 paź 2012, 21:57

No to czemu w takim razie jeżeli czujnik ma dobry numer zapala się kontrolka o oleju? Wskazania ma dobre.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl