[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Wyjęty z nieszczęsnego ABK Moje byłe TDI proszę w to nie mieszaćmiron72 pisze:Czujnik był zawalony po brzegi starym, przepalonym dawno olejem o kolorze i konsystencji potwierdzających pracę w TDI.
Producent podaje, że po osiągnięciu przez silnik roboczej temperatury cieczy chłodzącej olej ma ~80*C.miron72 pisze:O to, że po 10 -15 minutach to ciężko, by olej miał już 60 stopni
Albo i więcej. Stare 1.6 TD miały dodatkową, zewnętrzną chłodniczkę oleju i termostat otwierający się dopiero przy 120-125*C.miron72 pisze:Co by było po godzinie stania w korku? 130*C?
A co do czujnika - Mea Coulpa. Mógłbym przysiąść, że w Coupecie z ABK jeszcze działał :roll: Przynajmniej reszta była z mojego TDI...
Nie chciałem tego wywlekać, masz dobre opinie i uznałem to za wypadek przy pracy. Niemniej szkoda, dokład następnego czujnika do kompletu winduje zestaw na dużo wyższy pułap cenowy. Zwłaszcza, że chyba auto zbędę, lub zamienię na kombi. Kobieta plus wózek, butla LPG, zakupy i inne = bagażnik B3 nie za fajny niestety...trepek pisze:A co do czujnika - Mea Coulpa
A olej był jak smoła
W sygnaturze Kolega ma NG, nawet mi na myśl diesle nie przyszły i do tego dodmuchane, gdzie oczywiście raźniej to postępuje(zwłaszcza jak turbina zmienia się w lampion )Albo i więcej. Stare 1.6 TD
Po osiągnięciu temp. roboczej cieczy olej ma mieć 80? Chyba powęszę przy temacie, bo to normalnie BMW M3 zalatywać zaczyna, acz nie zarzekam się w rzekomej nieomylności
-
- Forum Audi 80
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 90 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.3 7A
- Lokalizacja: Bochnia
ehh napisałem ''orientacyjnie'' nie podałem dokładnych wskazań, więc proszę się odemnie ''odstosunkować'' kolega luk448 chciał się dowiedzieć po jakim czasie wskaźnik od temperatury oliwy się zaczyna ruszać więc napisałem jak jest w moim przypadku ''mniej więcej'' ale czy mniej czy więcej to nie wiadomo tak że proszę nie mieć do mnie pretensji że tak mi zegary pokazują jeszcze raz dodam że to jest u mnie w aucie na nie orginalnym czujniku, a nie dodałem jednej rzeczy że to było w silniku RU, a w tym co teraz posiadam będę przekładał z tamtego i myślę że będzie <ok>
Nie irytuj się tak, nie widzę powodu...Skoro coś piszesz na forum publicznym chyba powinieneś wiedzieć, że ktoś coś może napisać w odpowiedzi....
Uściśliłeś, ze podane wartości są...nieścisłe i nie na oryginalnym układzie -dla mnie to już to rzecz do zapomnienia, bo straciłem w związku z powyższym zainteresowanie
Uściśliłeś, ze podane wartości są...nieścisłe i nie na oryginalnym układzie -dla mnie to już to rzecz do zapomnienia, bo straciłem w związku z powyższym zainteresowanie
Dzięki poradom z tego tematu i ja u siebie zamontowałem takie dodatkowe wskaźniki. Wszystko działa pięknie, zegary wraz z tunelem zakupione na allegro za 120zł czujnik ciśnienia oleju za 100zł używany i temperatura oleju za 20zł. cała operacja to jakieś 2 godziny łącznie z rozbieraniem i składaniem.
Mam problem z ta bańka od ciśnienia oleju:
Kupiłem ją jako nową, firma nieznana. Wskazania miała dobre tzn :
przy 80 stopniach oleju - 3 bar na na wolnych - przy ksiażkowych 2000tys zamyka licznik
przy 100 stopniach - 1,8 na wolnych - od 1500 zamyka licznik
maksymalnie mam 130 stopni bo nie mam chłodnicy oleju - 1,5 na wolnych od 1500 zamyka licznik
bo sprawdzałem na manometrze wiec nie przekłamuje. Ale od początku był z nią taki problem że jak silnik się rozgrzał to na wolnych mimo 1,5b ciśnienia zapalała się kontrolka od oleju. Oczywiście na ori czujniku nic takiego się nie dzieje a sam silnik jest w lepszym stanie jak w 10cio letnim oplu więc usterka musi być po stronie elektryki.
I teraz pytanie - czy może to być wina czujnika czy coś nie tak z podłączeniem.
Kupiłem ją jako nową, firma nieznana. Wskazania miała dobre tzn :
przy 80 stopniach oleju - 3 bar na na wolnych - przy ksiażkowych 2000tys zamyka licznik
przy 100 stopniach - 1,8 na wolnych - od 1500 zamyka licznik
maksymalnie mam 130 stopni bo nie mam chłodnicy oleju - 1,5 na wolnych od 1500 zamyka licznik
bo sprawdzałem na manometrze wiec nie przekłamuje. Ale od początku był z nią taki problem że jak silnik się rozgrzał to na wolnych mimo 1,5b ciśnienia zapalała się kontrolka od oleju. Oczywiście na ori czujniku nic takiego się nie dzieje a sam silnik jest w lepszym stanie jak w 10cio letnim oplu więc usterka musi być po stronie elektryki.
I teraz pytanie - czy może to być wina czujnika czy coś nie tak z podłączeniem.
Czujnik taki, numery takie jak na forum podajecie, z tym ze podobno do starego typu zegarów ma być bańka z numerem 035 919 561A ale tego nikt nie jest w stanie napisać że tak jest na 100%.
http://www.czesci.autotrader.pl/produkt ... 14740.html
http://www.czesci.autotrader.pl/produkt ... 14740.html