Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] problem z gasnącym silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
chojny65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 lip 2010, 20:07
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: chojny65 » 29 wrz 2012, 08:07

czarekj, czarekj,
a czy możesz podpowiedziec jak to nalezy zrobic w przypadku wymiany sondy lambda na Digifant 1.75 45 pin?

Awatar użytkownika
tttlll
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 08 mar 2010, 12:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tttlll » 05 paź 2012, 22:39

Witam, wepnę się w temat z adaptacją!
Jestem po wymianie silnika - moje zostały przepływomierz, krokowy i sonda lambda, a przepustnica z potencjometrem jest z nowego silnika.
Moje pytanie odnośnie adaptacji czy tak samo wykonać jak w temacie, czy bez VAG-a się nie obejdzie?
Silnik po zapaleniu na wolnych obrotach pracuje b.ładnie ale jak się zagrzeje to zaczyna wariować (nie wkręca się w obroty, zaczyna prychać aż w końcu gaśnie i nie da się go odpalić) może dla tego że dodawałem gazu, a poza tym ciężko stwierdzić jego nagrzanie bo wentylatory załączają się przy niższej temperaturze niż 90st.
POMOCY!

Dzisiaj po nocnym wystygnięciu i podłączeniu aku nie odpalił - iskra jest i zapach benzyny po dłuższym kręceniu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl