czarekj, czarekj,
a czy możesz podpowiedziec jak to nalezy zrobic w przypadku wymiany sondy lambda na Digifant 1.75 45 pin?
[B4 ABK] problem z gasnącym silnikiem
Witam, wepnę się w temat z adaptacją!
Jestem po wymianie silnika - moje zostały przepływomierz, krokowy i sonda lambda, a przepustnica z potencjometrem jest z nowego silnika.
Moje pytanie odnośnie adaptacji czy tak samo wykonać jak w temacie, czy bez VAG-a się nie obejdzie?
Silnik po zapaleniu na wolnych obrotach pracuje b.ładnie ale jak się zagrzeje to zaczyna wariować (nie wkręca się w obroty, zaczyna prychać aż w końcu gaśnie i nie da się go odpalić) może dla tego że dodawałem gazu, a poza tym ciężko stwierdzić jego nagrzanie bo wentylatory załączają się przy niższej temperaturze niż 90st.
POMOCY!
Dzisiaj po nocnym wystygnięciu i podłączeniu aku nie odpalił - iskra jest i zapach benzyny po dłuższym kręceniu
Jestem po wymianie silnika - moje zostały przepływomierz, krokowy i sonda lambda, a przepustnica z potencjometrem jest z nowego silnika.
Moje pytanie odnośnie adaptacji czy tak samo wykonać jak w temacie, czy bez VAG-a się nie obejdzie?
Silnik po zapaleniu na wolnych obrotach pracuje b.ładnie ale jak się zagrzeje to zaczyna wariować (nie wkręca się w obroty, zaczyna prychać aż w końcu gaśnie i nie da się go odpalić) może dla tego że dodawałem gazu, a poza tym ciężko stwierdzić jego nagrzanie bo wentylatory załączają się przy niższej temperaturze niż 90st.
POMOCY!
Dzisiaj po nocnym wystygnięciu i podłączeniu aku nie odpalił - iskra jest i zapach benzyny po dłuższym kręceniu