[B4 1,9 TDI 93] Tytanowy Zetor - Sprzedany
Mały update tematu.
Wymieniłem uszczelniacze (były bardzo twarde po 20 latach), popychacze (INA), simering na wałku, uszczelka pod deklem, termostat (ori), płyn chłodniczy.
Rozrząd ustawiony na ori znaki - VAG kąt wtrysku 50, dawka 22
Auto zrobiło się cichsze i jakby mocniejsze - płynniej przyspiesza.
Dymienie po postoju i w korkach albo ustało albo się znacznie zmniejszyło bo nic niepokojącego nie widzę w lusterku wstecznym.
Mechanik poradził jeszcze chwile pojeździć i obserwować ponieważ niespalony olej może być jeszcze w wydechu.
Teraz poddymia dopiero około 160km/H i jak dam gaz do spodu - więc myślę ze to Turbo albo jakieś resztki oleju w tłumiku przelotowym wstawionym zamiast kata.
Wolna odma usunięta na zimę i powrót do ori rozwiązania - auto szybciej się nagrzewa a to chyba ważniejsze na zimę.
Zdjęcie z rozbiórki - później wszystko zostało dokładnie wyczyszczone :mrgreen:
Zakupiłem także komplet dywaników na zimę (choć najlepiej jeździłbym cały rok na welurach ) Obecnie się wietrzą przed impregnacją Autglymem.
Pozostała zmiana kół na stalowe wintery i na zimę jestem przygotowany.
Wymieniłem uszczelniacze (były bardzo twarde po 20 latach), popychacze (INA), simering na wałku, uszczelka pod deklem, termostat (ori), płyn chłodniczy.
Rozrząd ustawiony na ori znaki - VAG kąt wtrysku 50, dawka 22
Auto zrobiło się cichsze i jakby mocniejsze - płynniej przyspiesza.
Dymienie po postoju i w korkach albo ustało albo się znacznie zmniejszyło bo nic niepokojącego nie widzę w lusterku wstecznym.
Mechanik poradził jeszcze chwile pojeździć i obserwować ponieważ niespalony olej może być jeszcze w wydechu.
Teraz poddymia dopiero około 160km/H i jak dam gaz do spodu - więc myślę ze to Turbo albo jakieś resztki oleju w tłumiku przelotowym wstawionym zamiast kata.
Wolna odma usunięta na zimę i powrót do ori rozwiązania - auto szybciej się nagrzewa a to chyba ważniejsze na zimę.
Zdjęcie z rozbiórki - później wszystko zostało dokładnie wyczyszczone :mrgreen:
Zakupiłem także komplet dywaników na zimę (choć najlepiej jeździłbym cały rok na welurach ) Obecnie się wietrzą przed impregnacją Autglymem.
Pozostała zmiana kół na stalowe wintery i na zimę jestem przygotowany.
Te -dywaniki-gumiaki przymierzyłem i pasują bardzo dobrze. Ja na dywanikach gumowych jeżdżę od listopada do marca a resztę na welurach .
Patexy były za 100 a za te dałem 50zł - ogólnie dywaniki gumowe mi się nie podobają nawet powiem ze są paskudne (użytkowanie podyktowane obecnością śniegu) wiec wybrałem tańsze.
Patexy były za 100 a za te dałem 50zł - ogólnie dywaniki gumowe mi się nie podobają nawet powiem ze są paskudne (użytkowanie podyktowane obecnością śniegu) wiec wybrałem tańsze.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ile za wymiane uszczelniaczy wziął mechanik :?:
Tez mam kupione uszczelniacze corteco, uszczelka pod dekiel elrig'a i uszczelniacz wałka. Tylko nie ma kiedy postawić bo codziennie do pracy auto potrzebne. Za wymiane uszczelniaczy powiedział mi 150 zł, wiec nie tak strasznie, Słyszałem ze i wiecej potrafią skroić.
Tez mam kupione uszczelniacze corteco, uszczelka pod dekiel elrig'a i uszczelniacz wałka. Tylko nie ma kiedy postawić bo codziennie do pracy auto potrzebne. Za wymiane uszczelniaczy powiedział mi 150 zł, wiec nie tak strasznie, Słyszałem ze i wiecej potrafią skroić.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam, mały update tematu.
Mechanika:
tuleje tył + przód wymienione, na lato wolna odma, dawka 17.
Zmiana oleju na Liqui Moly MoS2 10w40.
Dodatkowo do paliwka zalany LM DIESEL SPULUNG.
Wizualnie:
Lekka polerka rotacją, własnoręcznie- Scholl s17+, później sonax netschield, FK 1000HP, na plastiki Autoglym Bumper Care, na opony Mothers tyre shine.
Wewnątrz założone letnie dywany
I jedno udało się takie artsystyczne
Mechanika:
tuleje tył + przód wymienione, na lato wolna odma, dawka 17.
Zmiana oleju na Liqui Moly MoS2 10w40.
Dodatkowo do paliwka zalany LM DIESEL SPULUNG.
Wizualnie:
Lekka polerka rotacją, własnoręcznie- Scholl s17+, później sonax netschield, FK 1000HP, na plastiki Autoglym Bumper Care, na opony Mothers tyre shine.
Wewnątrz założone letnie dywany
I jedno udało się takie artsystyczne
Ostatnio zmieniony 12 paź 2013, 16:51 przez Wostok, łącznie zmieniany 1 raz.
Autko chyba sprzedaje, szukam powoli cabrio zetora
https://audi80.pl/sprzedam-audi-80-1 ... t82273.htm
[ Dodano: 2013-10-14, 19:14 ]
Autko się sprzedało, bezawaryjności życzę koledze z forum który zakupił autko - nowego tematu i kontynuacji... ja idę pić i topić smutki...
Mam nadzieje ze będzie się zajmował autkiem min tak jak ja...
https://audi80.pl/sprzedam-audi-80-1 ... t82273.htm
[ Dodano: 2013-10-14, 19:14 ]
Autko się sprzedało, bezawaryjności życzę koledze z forum który zakupił autko - nowego tematu i kontynuacji... ja idę pić i topić smutki...
Mam nadzieje ze będzie się zajmował autkiem min tak jak ja...