Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z 94r ] polski vag

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

[B4 TDI 1Z 94r ] polski vag

Post autor: castro666 » 25 wrz 2012, 19:17

Witam

Podłączyłem interfejs Polski vag do autka i mogę połączyć się tylko z ABS a z silnikiem już nie tylko miga w czasie próby check i tyle, czy w ogóle ktoś próbował? Program Polski vag 2.5 oraz 4.9 przepływka Bosch i nastawnik potencjometryczny

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 25 wrz 2012, 19:30

castro666 pisze:przepływka Bosch i nastawnik potencjometryczny
Odpuść sobie przy boschu Polski VAG, ja próbowałem na wszystkie sposoby i się nie udało.
VagCom 3.11 jest do tego modelu najlepszy, a obsługa mimo że po angielsku jest banalnie prosta.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 28 wrz 2012, 16:14

W opcjach znajdź pole Start Baud cośtam i wpisz 240. Powinno zaskoczyć. Tylko, że odczytasz tylko błędy i grupę 000 a o niej jest na forum tu:

https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 29 wrz 2012, 11:37

Hmmm i kicha jeszcze zjebał się VAG jedyne co robi to teraz próbuje połączyć się z ABS i słychać jak stycznik stara się załączyć :cry: a czy takim polskim vag na USB i programem vagcom da się przestawić dawkę paliwa? rozciekła się pompa i muszę zmienić uszczelki pod nastawnikiem no i wszędzie piszą że jak ściąga się nastawnik to nie ma siły że się przestawi :?:

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 wrz 2012, 11:48

Pamiętam, że spolszczonym się nie połączyłem.
Musiałem działać na wersji 409.1

[ Dodano: 2012-09-29, 11:53 ]
Wersja realase czy cośtam

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 29 wrz 2012, 12:47

a gdzie znajdę ten specjalny kluczyk Bosch w tańszej cenie http://esklep.hoffman.auto.pl/product_i ... ucts_id=68 ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 wrz 2012, 14:01

a gdzie znajdę ten specjalny kluczyk Bosch w tańszej cenie http://esklep.hoffman.aut...?products_id=68 ?
ja kiedyś coś takiego przerabiałem ze zwykłej nasadki 7 lub 8 nie pamiętam, spiłowuje się dwa ząbki i jest

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 29 wrz 2012, 16:24

PieterB pisze:ze zwykłej nasadki 7 lub 8
Z 7 <ok>

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 29 wrz 2012, 18:55

polski vag to tylko przeróbka vwtool ,jest tylko 1 opcja co mi sie podoba a w vagu najprostrzym go nie ma to kasowanie inspekcji,po za tym to lipny program

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 29 wrz 2012, 20:09

A jakiego vaga mi polecacie bo ten mi się uwalił takiego sprawdzonego do 1Z na Boschu :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 wrz 2012, 21:02

castro666 pisze:A jakiego vaga mi polecacie bo ten mi się uwalił takiego sprawdzonego do 1Z na Boschu
Tu nie ma co polecać ,bo wybór jest ograniczony do vag com 3.11 n...gdzie po zmianie opcji start boud na 240 powinien bez problemu się połaczyć ...nie wiem czy jeszcze jakiś program łaczy się ze strasznie niemrawym sterownikiem boscha 401 B ,ale nawet gdyby ,to idzie to wszystko jak krew z nosa ...powooooli i co kilka sekund odpowiedz z kompa 8-) ale dawkę i kąt wtrysku da się ustawić ;-)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 wrz 2012, 22:59

Tak jak mistrzuniu wspominał. Munior oczywiście. Mi zdarzyło się przy Boschu kilkakrotne zerwanie transmisji. Ale dawkę ustawiłem jak trzeba. Bo była za niska.

Proponuję nabyć nieco wiedzy na forum o diagnostyce Boscha i brać się za robotę. Dopiero raczkuję w TDi i muszę się jeszcze dużo nauczyć.

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 06 paź 2012, 16:09

No i bęc wymieniłem uszczelki nad i pod nastawnikiem złożyłem i kicha nie zapali, myślałem że dobrze nie trafiłem tym bolcem no to jeszcze raz rozłożyłem i odpali ale tylko na chwile. Hmmmm niby pozycja nastawnika na tych ścieżkach jest taka sama więc co się miało przestawić? No i teraz słychać takie pykanie z nastawnika czy to może być że dalej nie trafiłem bolcem? Czy teraz wystarczy zmienić dawkę paliwa? dodam że na razie nie mam nowego vaga więc nie wiem :roll:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 paź 2012, 16:28

castro666 pisze:No i bęc wymieniłem uszczelki nad i pod nastawnikiem złożyłem i kicha nie zapali, myślałem że dobrze nie trafiłem tym bolcem
Jak byś nie trafił ,to byś musiał nowego nastawnika szukać ,bo by mu łepek urwało ;-)
castro666 pisze:Hmmmm niby pozycja nastawnika na tych ścieżkach
Na jakich ścieżkach ? :shock: pozycja to ma być taka jak była na pompie 8-) O ile nic nie nabroiłeś to dawkę zwiększ ,bo prawdopodobnie za mała

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 06 paź 2012, 16:40

No po ponownym rozebraniu wszystko wygląda na ok, tylko to pykanie nastawnika? dziwne hmmmm czy może szuka ustawienia albo coś takiego :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl