[B4 TDI 1Z 94r ] polski vag
[B4 TDI 1Z 94r ] polski vag
Witam
Podłączyłem interfejs Polski vag do autka i mogę połączyć się tylko z ABS a z silnikiem już nie tylko miga w czasie próby check i tyle, czy w ogóle ktoś próbował? Program Polski vag 2.5 oraz 4.9 przepływka Bosch i nastawnik potencjometryczny
Podłączyłem interfejs Polski vag do autka i mogę połączyć się tylko z ABS a z silnikiem już nie tylko miga w czasie próby check i tyle, czy w ogóle ktoś próbował? Program Polski vag 2.5 oraz 4.9 przepływka Bosch i nastawnik potencjometryczny
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
W opcjach znajdź pole Start Baud cośtam i wpisz 240. Powinno zaskoczyć. Tylko, że odczytasz tylko błędy i grupę 000 a o niej jest na forum tu:
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm
https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm
Hmmm i kicha jeszcze zjebał się VAG jedyne co robi to teraz próbuje połączyć się z ABS i słychać jak stycznik stara się załączyć :cry: a czy takim polskim vag na USB i programem vagcom da się przestawić dawkę paliwa? rozciekła się pompa i muszę zmienić uszczelki pod nastawnikiem no i wszędzie piszą że jak ściąga się nastawnik to nie ma siły że się przestawi :?:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
a gdzie znajdę ten specjalny kluczyk Bosch w tańszej cenie http://esklep.hoffman.auto.pl/product_i ... ucts_id=68 ?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ja kiedyś coś takiego przerabiałem ze zwykłej nasadki 7 lub 8 nie pamiętam, spiłowuje się dwa ząbki i jesta gdzie znajdę ten specjalny kluczyk Bosch w tańszej cenie http://esklep.hoffman.aut...?products_id=68 ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tu nie ma co polecać ,bo wybór jest ograniczony do vag com 3.11 n...gdzie po zmianie opcji start boud na 240 powinien bez problemu się połaczyć ...nie wiem czy jeszcze jakiś program łaczy się ze strasznie niemrawym sterownikiem boscha 401 B ,ale nawet gdyby ,to idzie to wszystko jak krew z nosa ...powooooli i co kilka sekund odpowiedz z kompa 8-) ale dawkę i kąt wtrysku da się ustawićcastro666 pisze:A jakiego vaga mi polecacie bo ten mi się uwalił takiego sprawdzonego do 1Z na Boschu
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
No i bęc wymieniłem uszczelki nad i pod nastawnikiem złożyłem i kicha nie zapali, myślałem że dobrze nie trafiłem tym bolcem no to jeszcze raz rozłożyłem i odpali ale tylko na chwile. Hmmmm niby pozycja nastawnika na tych ścieżkach jest taka sama więc co się miało przestawić? No i teraz słychać takie pykanie z nastawnika czy to może być że dalej nie trafiłem bolcem? Czy teraz wystarczy zmienić dawkę paliwa? dodam że na razie nie mam nowego vaga więc nie wiem :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak byś nie trafił ,to byś musiał nowego nastawnika szukać ,bo by mu łepek urwałocastro666 pisze:No i bęc wymieniłem uszczelki nad i pod nastawnikiem złożyłem i kicha nie zapali, myślałem że dobrze nie trafiłem tym bolcem
Na jakich ścieżkach ? :shock: pozycja to ma być taka jak była na pompie 8-) O ile nic nie nabroiłeś to dawkę zwiększ ,bo prawdopodobnie za małacastro666 pisze:Hmmmm niby pozycja nastawnika na tych ścieżkach