Post
autor: Marek85 » 20 maja 2012, 01:33
o właśnie regulacja, te słowa nie pada zbyt często przy montażu tych wynalazków za 100zł gdzie tak na prawde porządny palnik powinien tyle kosztować. Większość użytkowników reguluje to na płotach, domach swoich posesji następnie stojąc naprzeciwko auta i patrząc jak ładnie to świeci bo na niebiesko, zresztą sam wiem jaki był boom montażowy wsród kolegów po obejrzeniu ich filmu ''szybcy się wściekli'' -czy jakoś tak, wiem tylko że że wtedy ja jestem wściekły mijając takiego oświeconego. Dzisiaj wróciłem z trasy dość długiej napotkałem sporo takich ''oświeconych'' co mają jasno przed sobą ale nie zdających sobie sprawy że połowa tej wiązki światła świeci także nie tam gdzie powinna oślepiając chyba nawet kosmonautów. W dodatku barwa światła juz powyżej 6000k jest tak zimna że nie wiadomo czy kałuża to kałuża a może to ślizgawka czy może jednak mokra jezdnia.
W 80 napewno światła nie są rewelacyjne ale napewno są wystarczające i bezpieczne,tu zgadzam się że poruwnując z nowszymi autami np.ford fusion zapewne też h4 reflektory 80 oświetlają jezdnie jak i pobocze znacznie słabiej, jednak w nowszych autach stosuje sie większe reflektory które z kolei przednią ''szybke'' mają wykonaną z przezroczystego plastiku (które swoją drogą po 5 latach są nie przezroczyste).
Jeśli ktoś ma za ciemno w 80 zalecam.
1.Wymienić żarówki (nawet te świecące).Wystarczy zwykła Narva bądz osram za 10zł kupione na stacji .
2.Sprawdzić jakość odbłyśnika.
3.Ustawić wysokość najlepiej na stacji diagnostycznej.
4.Sprawdzić kto jest producentem reflektorów.
5.Jeśli to nie pomoże należy udać się do okulisty.
Jeśli juz ktoś porywa się na xenony to niech to będzie soczewka, widziałem tu rezanie forumowych kolegów jak i w aucie klienta (także 80) i było to zrobione tip-top.
aha pragne dodać że nie jestem diagnostą ani policjantem, tylko często podrużującym kierowcą.