Witam. Odgrzeję nieco kotleta.
Chciałem wsadzić u siebie turbo ze zmienną geometrią. Coś w stylu AFN-a razem z kolektorem i moje pytanie dotyczy czy to podejdzie i co muszę przerobić. Na pewno do przeróbki flansza z rury łączącej turbo z katem. Czy olej podejdzie czy też trzeba modzić?
Zaplecza nie mam (spawarka itp) i najlepiej byłoby jakby dał się jeszcze założyć rurę a AFN-a łączącą turbo z katem.
A pytam bo od jakiegoś czasu czekam na finanse na 16 bit plus .216. Oczywiście od Kostrza.
Co chcę osiągnąć? Coś koło 140 KM i przekroczyć 300 Nm. Tak 320 byłoby całkiem super w trosce o silnik.
Pozdrawiam.
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Turbina z A4 2.5 tdi v6 150km
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przy wtryskach z afn'a i kompie 16 bit hamowane zetorki mialy prawie 130/300
Na wiosne tez chcem przełozyc boscha na pierburga z kompem 16 bit, wtryski 216 i pompa z afn'a.
Pewnie IC wiekszy bedzie potrzebny do tego bo latem moze byc dymu.
Turbo z awx zakładaj jak juz zmienna geometria, a Arl'a to ciezko dostac i kosztuje troszke.
Na wiosne tez chcem przełozyc boscha na pierburga z kompem 16 bit, wtryski 216 i pompa z afn'a.
Pewnie IC wiekszy bedzie potrzebny do tego bo latem moze byc dymu.
Turbo z awx zakładaj jak juz zmienna geometria, a Arl'a to ciezko dostac i kosztuje troszke.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: