[B3 3A] Ledwo odpala na zimnym silniku, szarpie bez gazu
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie wiem jak wam ale mnie tu pachnie na zalewaniem przez rozruchowy.
Mogę nie mieć racji bo jestem po piwie ale chyba walą wtryski i na wolnych nie ogarnia tego przepalić.
Imbus 3 a nie 5. Nie reguluj na pałę tylko nagrzej go i wtedy miernik tak jak ziemor pisał.
Cholera strona padła i wszystkie pomoce poszły się gzić.
Mogę nie mieć racji bo jestem po piwie ale chyba walą wtryski i na wolnych nie ogarnia tego przepalić.
Imbus 3 a nie 5. Nie reguluj na pałę tylko nagrzej go i wtedy miernik tak jak ziemor pisał.
Cholera strona padła i wszystkie pomoce poszły się gzić.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
I odpala Ci teraz normalnie? Ja mam też kłopoty z odpalaniem na benzynie, ale czujnik raczej mam dobry...
20°C - 2,44kΩ
30°C - 1,63kΩ
40°C - 1,18kΩ
50°C - 820Ω
60°C - 590Ω
70°C - 420Ω
80°C - 310Ω
85°C - 270Ω
90°C - 240Ω
95°C - 202Ω
Jeszcze sprawdzę wtrysk rozruchowy, może leje za dużo. Bo wydaje mi się że zalewa świece przy odpalaniu. Po przekręceniu wchodzi na obroty i odrazu gaśnie, jak odpali za pierwszym (co się zdarza) i go nie zdławi to jest git, a jak nie odpali za pierwszym to trzeba później piłować co i tak nic nie daje, najlepiej poczekać kilka minut i próbować znowu, wygląda to właśnie tak jakby się zalewał.
[ Dodano: 2012-09-29, 16:49 ]
Rozruchowy jest dobry, pryska ładnie rozproszoną benzyną, nie cieknie z niego nic.
Regulator ciśnienia paliwa chyba nadaje się na śmietnik. Nowy filtr powietrza (przejechane 2000km) zalany benzyną w miejscu gdzie wchodzi krótki gumowy wężyk właśnie od tego regulatora, górna pokrywa filtra w pobliżu wejścia wężyka też z benzyny. Chyba nie powinna cofać się nim benzyna?
Tak wygląda filtr
A tutaj regulator i ten czarny wężyk
20°C - 2,44kΩ
30°C - 1,63kΩ
40°C - 1,18kΩ
50°C - 820Ω
60°C - 590Ω
70°C - 420Ω
80°C - 310Ω
85°C - 270Ω
90°C - 240Ω
95°C - 202Ω
Chyba że dla 3A rezystancje są inne niż w ABK?PieterB pisze:to może pomogę:
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
Jeszcze sprawdzę wtrysk rozruchowy, może leje za dużo. Bo wydaje mi się że zalewa świece przy odpalaniu. Po przekręceniu wchodzi na obroty i odrazu gaśnie, jak odpali za pierwszym (co się zdarza) i go nie zdławi to jest git, a jak nie odpali za pierwszym to trzeba później piłować co i tak nic nie daje, najlepiej poczekać kilka minut i próbować znowu, wygląda to właśnie tak jakby się zalewał.
[ Dodano: 2012-09-29, 16:49 ]
Rozruchowy jest dobry, pryska ładnie rozproszoną benzyną, nie cieknie z niego nic.
Regulator ciśnienia paliwa chyba nadaje się na śmietnik. Nowy filtr powietrza (przejechane 2000km) zalany benzyną w miejscu gdzie wchodzi krótki gumowy wężyk właśnie od tego regulatora, górna pokrywa filtra w pobliżu wejścia wężyka też z benzyny. Chyba nie powinna cofać się nim benzyna?
Tak wygląda filtr
A tutaj regulator i ten czarny wężyk
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To tak, paliwo leje się z regulatora paliwa. We wspomnianym wcześniej wężyku jest benzyna, w wyjściu regulatora są krople benzyny.
Leje jeszcze z tego miejsca, to jest początek łapy od klapki przepływomierza. Sry za jakość
Samochód przed sprawdzeniem pochodził kilka minut na pb, z regulatora lało się dość benzyny bo było mokro, ale w tym miejscu co na zdjęciu wyżej było sucho, wywnioskowałem że się stamtąd leje po plamie na filtrze, no i to miejsce trochę zżółkło od benzyny. Ile jej się stamtąd leje cholera wie, plama jest mniejsza niż ta od regulatora.
Leje jeszcze z tego miejsca, to jest początek łapy od klapki przepływomierza. Sry za jakość
Samochód przed sprawdzeniem pochodził kilka minut na pb, z regulatora lało się dość benzyny bo było mokro, ale w tym miejscu co na zdjęciu wyżej było sucho, wywnioskowałem że się stamtąd leje po plamie na filtrze, no i to miejsce trochę zżółkło od benzyny. Ile jej się stamtąd leje cholera wie, plama jest mniejsza niż ta od regulatora.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Obu przepustnic? Czyli, że co?rafalaudi1 pisze:W jednej książce wyczytałem że silniki na mechanicznym wtrysku odpala się z otwartą małą przepustnicą a na gorącym z pełnym otwaqrciem obu przepustnic.
W książce "Audi 80 - Sam naprawiam samochód", Etzolda wyczytałem, że ten silnik należy odpalać na zimno z wciśniętym pedałem gazu na full, a na ciepło z wciśniętym tylko troche. Ja tak robie i póki co odpala i pracuje git.
Faktycznie jakby lepiej mi palił na benzynce gdy wciśnę pedał na full. Ale to jeszcze nie to. Na ciepłym w ogóle nie wciskam pedału, z wciśniętym nawet lekko nie zaskakuje. Ale fakt jest taki, że układ pb mam jak po wojnie...
Wypowie się ktoś co do tego cieknięcia benzyny spod rozdzielacza? Jakie mogą być tego objawy w pracy silnika? Da się to jakoś uszczelnić czy należy wymienić?
Wypowie się ktoś co do tego cieknięcia benzyny spod rozdzielacza? Jakie mogą być tego objawy w pracy silnika? Da się to jakoś uszczelnić czy należy wymienić?