Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Planuje w niedługim czasie sprzedać niestety moje Audi 90:( mówię niestety, bo szkoda mi tego auta, ale tu akurat są w tym wyższe cele na przyszłość:D
Nie dawało mi spokoju to, iż mimo silnik po remoncie to ostatnio po przełożeniu silnika ABK do 90tki twarde robiły się węże... i to po przejechaniu jakiś 40-50km
Zacząłem myśleć co mogło być przyczyną...
No więc mój pierwszy błąd był taki, że po założeniu silnika jak robiłem remont, nie pomyślałem, że skoro są nowe szpilki, splanowana głowica i nowa uszczelka, to żeby po przejechaniu paru km dociągnąć szpilki....
Coupe co prawda używałem sporadycznie, ale... szpilki dociągnąłem po tym jak auto już było po ok 1000km od remontu:(
Dzisiaj zdjąłem głowicę z ABK, kupiłem uszczelkę i co? i nic.....
pierwsze co wizualnie nic a nic nie było widać. Uszczelka i głowica całe.... Ku....a !!! 
Ale dopiero po dokładnych oględzinach okazało się, że między 3 i 4 cylindrem było dość dużo nagaru, zarówno na powierzchni uszczelki jak i bloku silnika, co najprawdopodobniej przepuszczało lekko ciśnienie do układu chłodzenia
Oczyściłem tylko lekko głowicę i zaraz lecę składać, odpowietrzać i odpalać:)

Co do coupe i V8 to za dużo sobie ostatnio nie mogę pozwolić bo mam trochę zajęty czas, ale przygotowałem kolumny przednie i czekam teraz na tulejki z talerzykami do wspawania... i czekam na tył gwint:D

Tak więc przód będzie na amorach MTS i spingach TA a tył będą całe nowe TA
Pozdrawiam i lecę na garaż!
Nie dawało mi spokoju to, iż mimo silnik po remoncie to ostatnio po przełożeniu silnika ABK do 90tki twarde robiły się węże... i to po przejechaniu jakiś 40-50km

Zacząłem myśleć co mogło być przyczyną...
No więc mój pierwszy błąd był taki, że po założeniu silnika jak robiłem remont, nie pomyślałem, że skoro są nowe szpilki, splanowana głowica i nowa uszczelka, to żeby po przejechaniu paru km dociągnąć szpilki....
Coupe co prawda używałem sporadycznie, ale... szpilki dociągnąłem po tym jak auto już było po ok 1000km od remontu:(
Dzisiaj zdjąłem głowicę z ABK, kupiłem uszczelkę i co? i nic.....


Ale dopiero po dokładnych oględzinach okazało się, że między 3 i 4 cylindrem było dość dużo nagaru, zarówno na powierzchni uszczelki jak i bloku silnika, co najprawdopodobniej przepuszczało lekko ciśnienie do układu chłodzenia

Oczyściłem tylko lekko głowicę i zaraz lecę składać, odpowietrzać i odpalać:)
Co do coupe i V8 to za dużo sobie ostatnio nie mogę pozwolić bo mam trochę zajęty czas, ale przygotowałem kolumny przednie i czekam teraz na tulejki z talerzykami do wspawania... i czekam na tył gwint:D
Tak więc przód będzie na amorach MTS i spingach TA a tył będą całe nowe TA

Pozdrawiam i lecę na garaż!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Przyszedł czas na małe modyfikacje tylnego zawiasu. Miałem i tak wymieniać amory, bo jeden coś miał opory po zimie, żeby działać normalnie, więc postanowiłem zrobić to w nieco inny sposób....

i przyszedł czas na porównanie i przymiarki:

Jak już było wiadomo co i jak to montaż na autku:

Audi stoi puki co na 15" zimowych, wiadomo docelowo 17", a na zdjęciu z założonym kołem, gwintu w dół pozostało jeszcze ok 70mm. Czyli w zupełności wystarczy
Pozdrawiam!
i przyszedł czas na porównanie i przymiarki:
Jak już było wiadomo co i jak to montaż na autku:
Audi stoi puki co na 15" zimowych, wiadomo docelowo 17", a na zdjęciu z założonym kołem, gwintu w dół pozostało jeszcze ok 70mm. Czyli w zupełności wystarczy

Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: