Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5] 1.8T 150PS

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

[A4 B5] 1.8T 150PS

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 14:18

Witam!
Chce zmienić swoją 80 na jakieś inne auto i chciałbym jasiek 230-250PS. i pomyślałem o A4 B5 1.8T 150PS samochód dobrze znosi LPG i można w nim zwiększyć moc. I tu moje pytanie co trzeba zrobić aby uzyskać moc przynajmniej 225ps jak w TT?
Czy wystarczy wymienić turbosprężarkę na K04-015, założyć FAMIC, regulator ciśnienia paliwa na 4-5bar, downpipe i dobry program? Jeśli nie to co mogę uzyskać na takiej modyfikacji? Czy jednak trzeba będzie wymienić wtryskiwacze na te od TT i pompę paliwa?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 11:03 przez niedzwiadek204, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 12 paź 2012, 14:35

Wszystko zależy od tego w jakiej kondycji masz silnik. Na 230-250 PS, większe turbo, fmic z orurowanie, wydech z kwasówy, wtryski 440 lub większe, mocniejsza pompa paliwa, regulator paliwa 4 bar styka, większy MAF, sterowanie N75 mocniejszym niż seryjne - może być MAC, TIP do stożka albo puchy z wkładką sportową, dv forge albo blow off mocny no i poważne i profesjonalne strojenie. I jeśli silnik był w dobrym stanie i się nie rozleci powinno tyle wyjść, ale wiadomo co silnik to wynik. Koszt w większości uzależniony będzie od tego za ile kupisz turbo ( nowe czy regenerowane czy używka ) bo to będzie najdroższa część.

Polecam też poczytać wątek tuning 1.8T na stronie a4-klub.pl. Albo wejść na stronę GTO i podpatrzeć na tamtejsze potuningowane auta.

Tak czy siak nie są to tanie modyfikacje :-)

Dla przykładu:

Nowe k04 - około 3500 zł
MAC - 300 zł
Wtryski 440cc - 1000 zł
Wydech z DP - 1500 zł około
Pompa bosch 044 - 700 zł około
FMIC chinol standardowy - 300 zł + rury w zależności kto wyspawa
MAF i regulator to kwestia za ile się kupi
DV/Blow off - 300 zł, jeśli forge to 700 zł
Stożek ITG - 350 zł
TIP - zależy kto spawa -200-350 zł
Strojenie - zależy gdzie i u kogo. Od 1200 zł

Ceny są przykładowe, wszystko zależy od tego gdzie od kogo i za ile się kupi i jak się zakombinuje :-)

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 17:45

A czy to co napisalem + bov o ktorym zapomnialem da mi jakies 220koni?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 12 paź 2012, 17:58

Jeśli silnik jest w dobrej kondycji to na spokojnie. Wszystko zależy od motoru, osprzętu i strojącego.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 19:03

niedzwiadek204 pisze:A czy to co napisalem + bov o ktorym zapomnialem da mi jakies 220koni?
To co napisał mabro bez problemu sięgnie 250 + a na hardcore pewnie ze 260-70.

220 to bez niczego robi sie na k03s.

Wszystko na zalozeniu ze silnik <ok> <ok>

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 19:09

czyli turbo zostawic takie jak jest a co zmienic fmic i regulator cisnienia paliwa + bov, downpipe i program i dobije do 220?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 19:23

niedzwiadek204 pisze:czyli turbo zostawic takie jak jest a co zmienic fmic i regulator cisnienia paliwa + bov, downpipe i program i dobije do 220?
bez zmiany turbo 220 nie zrobisz na seryjnym k03. Najlepiej kupic tansze niz k04, k03S, na tej turbinie zrobisz 220-30 KM

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 19:28

tak ale K04-015 pasuje p&p a jak bedzie z K03S
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 19:28 przez niedzwiadek204, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 12 paź 2012, 19:44

K03 powinna diść do 240 koni ale długo nie pożyje GTO wyciskał 245 kucy chyba na tak małej suszarce :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 19:54

niedzwiadek204 pisze:tak ale K04-015 pasuje p&p a jak bedzie z K035
i wystepuje tylko w RS4 wzdluznym silniku które pasuje do AEB p&p.

Reszta k04 siedzących w jakis leonach czy gulfach to poprzeczniaki i niestety wylot majac w druga strone :)

Bronek27, no wyciagnal 245 ale to juz mega hardcore i lepiej to dmuchac z k04 <ok>

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 19:57

czyli to k04 warto zalozyc. Co jeszcze bedzie mi potrzebne do 220-230 koni

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 20:19

niedzwiadek204 pisze:czyli to k04 warto zalozyc. Co jeszcze bedzie mi potrzebne do 220-230 koni
Dużo taniej znajdziesz k03Sport a 220 bez problemu z niej osiągniesz, do tego wtryski, jakiś nie duzy regulator cis. paliwa, pompa paliwa i FMIC, więcej do tej mocy ruszać nie musisz.

Oczywiscie nie zaszkodzi dobre dv, n75 i moze przeplywka z vr6.

Pozbycie sie kata i wiekszy wydech tez na pewno bedzie na plus.

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 21:07

Czy to k03 sport pasuje P&P ?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 21:09

niedzwiadek204 pisze:Czy to k03 sport pasuje P&P ?
Tak pasuje, np z BEX'a

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 12 paź 2012, 21:14

A ten zawór n75 jaki ma być?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl