[A4 B5] 1.8T 150PS
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53
[A4 B5] 1.8T 150PS
Witam!
Chce zmienić swoją 80 na jakieś inne auto i chciałbym jasiek 230-250PS. i pomyślałem o A4 B5 1.8T 150PS samochód dobrze znosi LPG i można w nim zwiększyć moc. I tu moje pytanie co trzeba zrobić aby uzyskać moc przynajmniej 225ps jak w TT?
Czy wystarczy wymienić turbosprężarkę na K04-015, założyć FAMIC, regulator ciśnienia paliwa na 4-5bar, downpipe i dobry program? Jeśli nie to co mogę uzyskać na takiej modyfikacji? Czy jednak trzeba będzie wymienić wtryskiwacze na te od TT i pompę paliwa?
Chce zmienić swoją 80 na jakieś inne auto i chciałbym jasiek 230-250PS. i pomyślałem o A4 B5 1.8T 150PS samochód dobrze znosi LPG i można w nim zwiększyć moc. I tu moje pytanie co trzeba zrobić aby uzyskać moc przynajmniej 225ps jak w TT?
Czy wystarczy wymienić turbosprężarkę na K04-015, założyć FAMIC, regulator ciśnienia paliwa na 4-5bar, downpipe i dobry program? Jeśli nie to co mogę uzyskać na takiej modyfikacji? Czy jednak trzeba będzie wymienić wtryskiwacze na te od TT i pompę paliwa?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 11:03 przez niedzwiadek204, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wszystko zależy od tego w jakiej kondycji masz silnik. Na 230-250 PS, większe turbo, fmic z orurowanie, wydech z kwasówy, wtryski 440 lub większe, mocniejsza pompa paliwa, regulator paliwa 4 bar styka, większy MAF, sterowanie N75 mocniejszym niż seryjne - może być MAC, TIP do stożka albo puchy z wkładką sportową, dv forge albo blow off mocny no i poważne i profesjonalne strojenie. I jeśli silnik był w dobrym stanie i się nie rozleci powinno tyle wyjść, ale wiadomo co silnik to wynik. Koszt w większości uzależniony będzie od tego za ile kupisz turbo ( nowe czy regenerowane czy używka ) bo to będzie najdroższa część.
Polecam też poczytać wątek tuning 1.8T na stronie a4-klub.pl. Albo wejść na stronę GTO i podpatrzeć na tamtejsze potuningowane auta.
Tak czy siak nie są to tanie modyfikacje
Dla przykładu:
Nowe k04 - około 3500 zł
MAC - 300 zł
Wtryski 440cc - 1000 zł
Wydech z DP - 1500 zł około
Pompa bosch 044 - 700 zł około
FMIC chinol standardowy - 300 zł + rury w zależności kto wyspawa
MAF i regulator to kwestia za ile się kupi
DV/Blow off - 300 zł, jeśli forge to 700 zł
Stożek ITG - 350 zł
TIP - zależy kto spawa -200-350 zł
Strojenie - zależy gdzie i u kogo. Od 1200 zł
Ceny są przykładowe, wszystko zależy od tego gdzie od kogo i za ile się kupi i jak się zakombinuje
Polecam też poczytać wątek tuning 1.8T na stronie a4-klub.pl. Albo wejść na stronę GTO i podpatrzeć na tamtejsze potuningowane auta.
Tak czy siak nie są to tanie modyfikacje
Dla przykładu:
Nowe k04 - około 3500 zł
MAC - 300 zł
Wtryski 440cc - 1000 zł
Wydech z DP - 1500 zł około
Pompa bosch 044 - 700 zł około
FMIC chinol standardowy - 300 zł + rury w zależności kto wyspawa
MAF i regulator to kwestia za ile się kupi
DV/Blow off - 300 zł, jeśli forge to 700 zł
Stożek ITG - 350 zł
TIP - zależy kto spawa -200-350 zł
Strojenie - zależy gdzie i u kogo. Od 1200 zł
Ceny są przykładowe, wszystko zależy od tego gdzie od kogo i za ile się kupi i jak się zakombinuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53
tak ale K04-015 pasuje p&p a jak bedzie z K03S
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 19:28 przez niedzwiadek204, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
i wystepuje tylko w RS4 wzdluznym silniku które pasuje do AEB p&p.niedzwiadek204 pisze:tak ale K04-015 pasuje p&p a jak bedzie z K035
Reszta k04 siedzących w jakis leonach czy gulfach to poprzeczniaki i niestety wylot majac w druga strone
Bronek27, no wyciagnal 245 ale to juz mega hardcore i lepiej to dmuchac z k04 <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dużo taniej znajdziesz k03Sport a 220 bez problemu z niej osiągniesz, do tego wtryski, jakiś nie duzy regulator cis. paliwa, pompa paliwa i FMIC, więcej do tej mocy ruszać nie musisz.niedzwiadek204 pisze:czyli to k04 warto zalozyc. Co jeszcze bedzie mi potrzebne do 220-230 koni
Oczywiscie nie zaszkodzi dobre dv, n75 i moze przeplywka z vr6.
Pozbycie sie kata i wiekszy wydech tez na pewno bedzie na plus.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53