Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 12 paź 2012, 20:16

wie co robi. juz raz łape urwał to woli nie ryzykować, gratuluje rozwiazania :mrgreen:

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 12 paź 2012, 20:56

Mowa że ośką na łapie można robić to co Q to czcze gadanie :mrgreen:

wiadomo każdy chwali swoje, projekt ciekawy. Ale w sens Quattro może lepiej nie brnąć.

jasiu1990 przy 200km, trakcja gdzie? na suchym ścigając się spod świateł z golfami GTI? Zdrowe NG pali cztery kapcie po strzele na mokrym ;-) Bezsensem jest wypowiadanie się o czymś z czym nie miało się (jak wnioskuje) bliższej styczności. W codziennym lataniu po mieście nie myśle nad tym czy stoje na mokrej kałuży czy też właśnie padało <ok>

PS. mam i ośki i Q :->

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 21:12

Pięknie jasio, mam nadzieje ze wpadasz na czasie na drinkacza <ok>
zgredek27 pisze:jasiu1990 przy 200km, trakcja gdzie? na suchym ścigając się spod świateł z golfami GTI? Zdrowe NG pali cztery kapcie po strzele na mokrym ;-) Bezsensem jest wypowiadanie się o czymś z czym nie miało się
hehehehehe, wiesz, niektorzy i w ABK trakcji nie mogą znaleźć :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 12 paź 2012, 21:34

To fakt <piwo>
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 11:39 przez zgredek27, łącznie zmieniany 1 raz.

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 13 paź 2012, 00:34

i tak z SB+ nie masz zadnych szans, niezaleznie od nawierzchni :mrgreen:

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 13 paź 2012, 09:03

nieźle <ok> sam wszystko robiłeś :?: jak z elektryką :?: ciężko się wpiąć w wiązkę auta, sam to robiłeś czy masz elektryka :?:

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 13 paź 2012, 14:19

A po co elektryk:) Wiązka auta to dwa plusowe kabelki i alternator więc tu nie trzeba filozofii a z wiązką pomoże mi kolega. Chociaż wiem gdzie wszystko idzie wystraczy uporządkować i powpinać wtyczki kolor do koloru.

Sam robiłem wszystko i to jest w tym najfajniejsze 8-)

Co do potencjometru pod nogą to ci co byli w Toruniu wiedzą że ja nie wytrzymam i muszę sobie robić blokady przymusowe:)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 14 paź 2012, 00:15

jasiu1990 pisze:Sam robiłem wszystko i to jest w tym najfajniejsze
<spoko>

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 19 paź 2012, 18:27

Maszyna porusza się o własnych siłach. Ja jestem osobiscie pod ogromnym wrażeniem z przyspieszania pomimo że to awaryjny tryb. Dzisiaj nawet łapał przyczepność i droga staje się malutka. Odnoszę dziwne wrażenie że 3 bieg jest lepszy jak drugi.
Elastyczność poprostu powalająca z 3 biegu z 40 jak burza odrazu. Minimalnie wyczuwalna Turbo dziura.

Mam tylko jedno pytanie o kolor kabelka z mojego licznika która odpowiada za obrotomierz, w motronic wiem który ale nie wiem który odpowiada w moim aucie za obroty.

Filmik wrzuce jak dorwę jakąś kamerkę.

Moje obawy co do urywania się silnika puki co nieuzasadnione, a sprzęgo od 2.0 r5 klei jak lalka.

Tylko najgorsze spalanie........ nie do zniesienia. elpidżi niedługo zagości bo nie mam zamiaru tym samochodem jeździć weekendowo tylko ciągle:)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 paź 2012, 19:46

jasiu1990 pisze:Maszyna porusza się o własnych siłach. Ja jestem osobiscie pod ogromnym wrażeniem z przyspieszania pomimo że to awaryjny tryb. Dzisiaj nawet łapał przyczepność i droga staje się malutka. Odnoszę dziwne wrażenie że 3 bieg jest lepszy jak drugi.
Elastyczność poprostu powalająca z 3 biegu z 40 jak burza odrazu. Minimalnie wyczuwalna Turbo dziura.

Mam tylko jedno pytanie o kolor kabelka z mojego licznika która odpowiada za obrotomierz, w motronic wiem który ale nie wiem który odpowiada w moim aucie za obroty.

Filmik wrzuce jak dorwę jakąś kamerkę.

Moje obawy co do urywania się silnika puki co nieuzasadnione, a sprzęgo od 2.0 r5 klei jak lalka.

Tylko najgorsze spalanie........ nie do zniesienia. elpidżi niedługo zagości bo nie mam zamiaru tym samochodem jeździć weekendowo tylko ciągle:)
Jak wrzucisz lpg to ja zakładam laminaty, siatki, szpachlę, piankę, druty, trytki/trytytki alu kołpaki :shock:

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 19 paź 2012, 20:32

Kurcze rozumiem cie ale w tym kraju nie da się inaczej. Ja na to patrze tak że lpg to wcale nie głupie rozwiązanie o połowe taniej wychodzi eksploatacja, a przy takich ilościach paliwa jakie potrafi pochłonąć AAN to już wogóle. Ja tym autem chcę pojechać na wakacje albo na zlot gdzies daleko. Czy chociażby jakieś zawody. Kiego diabła mam płacić dwa razy tyle za przejechanie 500 km w dwie strony. tj. conajmniej 360 zł na benzie, a na lpg dużo taniej.

Zresztą nie oszukujmy się to auto nie jest żadną perełka, ma pordzewiałą podłogę nieudolnie przezemnie pospawaną. Wieczne to nie będzie, a da mi trochę przyjemności.

Podsumowując do kolekcjonerów to ja się kompletnie nie zaliczam, może kiedyś na stare lata, teraz chcę czerpać tylko przyjemności z jazdy moim autem a jak będę jeździł na benzynie to nie będzie mnie stać nawet na waciki.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 paź 2012, 21:26

jasiu masz racje, nie sluchaj bzdur :)

jak tylko wroce do domu licze ze do mnie wpadniesz;]

tymczasem pokaz filma jak to lata

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 19 paź 2012, 21:27

kurna zaczynam zalowac ze w weekend bede wszedzie tylko nie w okolicy...

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 20 paź 2012, 11:27

Na pewno będzie jakaś okazja. Tymczasem jeszcze kilka chochlików do ogarnięcia. Czasem przerwie co jest przyczyną lekko uszkodzonej fajki no i ewidentnie brak paliwa przy wyższych partiach obrotów, ale to wina podejrzewam regulatora ciśnienia kjetowskiego, trzeba go skutecznie usunąć^^

pozdrawiam

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 24 paź 2012, 22:06

Ktoś kiedyś gdzieś powiedział że nie ma dobrych 20 letnich silników i prawie każdy trzeba podremontować.....

yyy. Jestem w trakcie wymiany panewek, wału i korby..... uszczelki pod głowicą (odrazu metal jakby mi sie mtm zachciało) Życie jest ciężkie przejechałem 30 km i wał stanął.

Biednemu zawsze piasek w oczy, ale się nie poddam chociaż miałbym wyczyścić każdą śrubkę i poświęcić kupe godzin pracy. ahhh..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl