Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
Mowa że ośką na łapie można robić to co Q to czcze gadanie :mrgreen:
wiadomo każdy chwali swoje, projekt ciekawy. Ale w sens Quattro może lepiej nie brnąć.
jasiu1990 przy 200km, trakcja gdzie? na suchym ścigając się spod świateł z golfami GTI? Zdrowe NG pali cztery kapcie po strzele na mokrym Bezsensem jest wypowiadanie się o czymś z czym nie miało się (jak wnioskuje) bliższej styczności. W codziennym lataniu po mieście nie myśle nad tym czy stoje na mokrej kałuży czy też właśnie padało <ok>
PS. mam i ośki i Q :->
wiadomo każdy chwali swoje, projekt ciekawy. Ale w sens Quattro może lepiej nie brnąć.
jasiu1990 przy 200km, trakcja gdzie? na suchym ścigając się spod świateł z golfami GTI? Zdrowe NG pali cztery kapcie po strzele na mokrym Bezsensem jest wypowiadanie się o czymś z czym nie miało się (jak wnioskuje) bliższej styczności. W codziennym lataniu po mieście nie myśle nad tym czy stoje na mokrej kałuży czy też właśnie padało <ok>
PS. mam i ośki i Q :->
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Pięknie jasio, mam nadzieje ze wpadasz na czasie na drinkacza <ok>
hehehehehe, wiesz, niektorzy i w ABK trakcji nie mogą znaleźć :mrgreen: :mrgreen:zgredek27 pisze:jasiu1990 przy 200km, trakcja gdzie? na suchym ścigając się spod świateł z golfami GTI? Zdrowe NG pali cztery kapcie po strzele na mokrym Bezsensem jest wypowiadanie się o czymś z czym nie miało się
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
A po co elektryk:) Wiązka auta to dwa plusowe kabelki i alternator więc tu nie trzeba filozofii a z wiązką pomoże mi kolega. Chociaż wiem gdzie wszystko idzie wystraczy uporządkować i powpinać wtyczki kolor do koloru.
Sam robiłem wszystko i to jest w tym najfajniejsze 8-)
Co do potencjometru pod nogą to ci co byli w Toruniu wiedzą że ja nie wytrzymam i muszę sobie robić blokady przymusowe:)
Sam robiłem wszystko i to jest w tym najfajniejsze 8-)
Co do potencjometru pod nogą to ci co byli w Toruniu wiedzą że ja nie wytrzymam i muszę sobie robić blokady przymusowe:)
Maszyna porusza się o własnych siłach. Ja jestem osobiscie pod ogromnym wrażeniem z przyspieszania pomimo że to awaryjny tryb. Dzisiaj nawet łapał przyczepność i droga staje się malutka. Odnoszę dziwne wrażenie że 3 bieg jest lepszy jak drugi.
Elastyczność poprostu powalająca z 3 biegu z 40 jak burza odrazu. Minimalnie wyczuwalna Turbo dziura.
Mam tylko jedno pytanie o kolor kabelka z mojego licznika która odpowiada za obrotomierz, w motronic wiem który ale nie wiem który odpowiada w moim aucie za obroty.
Filmik wrzuce jak dorwę jakąś kamerkę.
Moje obawy co do urywania się silnika puki co nieuzasadnione, a sprzęgo od 2.0 r5 klei jak lalka.
Tylko najgorsze spalanie........ nie do zniesienia. elpidżi niedługo zagości bo nie mam zamiaru tym samochodem jeździć weekendowo tylko ciągle:)
Elastyczność poprostu powalająca z 3 biegu z 40 jak burza odrazu. Minimalnie wyczuwalna Turbo dziura.
Mam tylko jedno pytanie o kolor kabelka z mojego licznika która odpowiada za obrotomierz, w motronic wiem który ale nie wiem który odpowiada w moim aucie za obroty.
Filmik wrzuce jak dorwę jakąś kamerkę.
Moje obawy co do urywania się silnika puki co nieuzasadnione, a sprzęgo od 2.0 r5 klei jak lalka.
Tylko najgorsze spalanie........ nie do zniesienia. elpidżi niedługo zagości bo nie mam zamiaru tym samochodem jeździć weekendowo tylko ciągle:)
Jak wrzucisz lpg to ja zakładam laminaty, siatki, szpachlę, piankę, druty, trytki/trytytki alu kołpaki :shock:jasiu1990 pisze:Maszyna porusza się o własnych siłach. Ja jestem osobiscie pod ogromnym wrażeniem z przyspieszania pomimo że to awaryjny tryb. Dzisiaj nawet łapał przyczepność i droga staje się malutka. Odnoszę dziwne wrażenie że 3 bieg jest lepszy jak drugi.
Elastyczność poprostu powalająca z 3 biegu z 40 jak burza odrazu. Minimalnie wyczuwalna Turbo dziura.
Mam tylko jedno pytanie o kolor kabelka z mojego licznika która odpowiada za obrotomierz, w motronic wiem który ale nie wiem który odpowiada w moim aucie za obroty.
Filmik wrzuce jak dorwę jakąś kamerkę.
Moje obawy co do urywania się silnika puki co nieuzasadnione, a sprzęgo od 2.0 r5 klei jak lalka.
Tylko najgorsze spalanie........ nie do zniesienia. elpidżi niedługo zagości bo nie mam zamiaru tym samochodem jeździć weekendowo tylko ciągle:)
Kurcze rozumiem cie ale w tym kraju nie da się inaczej. Ja na to patrze tak że lpg to wcale nie głupie rozwiązanie o połowe taniej wychodzi eksploatacja, a przy takich ilościach paliwa jakie potrafi pochłonąć AAN to już wogóle. Ja tym autem chcę pojechać na wakacje albo na zlot gdzies daleko. Czy chociażby jakieś zawody. Kiego diabła mam płacić dwa razy tyle za przejechanie 500 km w dwie strony. tj. conajmniej 360 zł na benzie, a na lpg dużo taniej.
Zresztą nie oszukujmy się to auto nie jest żadną perełka, ma pordzewiałą podłogę nieudolnie przezemnie pospawaną. Wieczne to nie będzie, a da mi trochę przyjemności.
Podsumowując do kolekcjonerów to ja się kompletnie nie zaliczam, może kiedyś na stare lata, teraz chcę czerpać tylko przyjemności z jazdy moim autem a jak będę jeździł na benzynie to nie będzie mnie stać nawet na waciki.
Zresztą nie oszukujmy się to auto nie jest żadną perełka, ma pordzewiałą podłogę nieudolnie przezemnie pospawaną. Wieczne to nie będzie, a da mi trochę przyjemności.
Podsumowując do kolekcjonerów to ja się kompletnie nie zaliczam, może kiedyś na stare lata, teraz chcę czerpać tylko przyjemności z jazdy moim autem a jak będę jeździł na benzynie to nie będzie mnie stać nawet na waciki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Ktoś kiedyś gdzieś powiedział że nie ma dobrych 20 letnich silników i prawie każdy trzeba podremontować.....
yyy. Jestem w trakcie wymiany panewek, wału i korby..... uszczelki pod głowicą (odrazu metal jakby mi sie mtm zachciało) Życie jest ciężkie przejechałem 30 km i wał stanął.
Biednemu zawsze piasek w oczy, ale się nie poddam chociaż miałbym wyczyścić każdą śrubkę i poświęcić kupe godzin pracy. ahhh..
yyy. Jestem w trakcie wymiany panewek, wału i korby..... uszczelki pod głowicą (odrazu metal jakby mi sie mtm zachciało) Życie jest ciężkie przejechałem 30 km i wał stanął.
Biednemu zawsze piasek w oczy, ale się nie poddam chociaż miałbym wyczyścić każdą śrubkę i poświęcić kupe godzin pracy. ahhh..