niedzwiadek204 pisze:A ten zawór n75 jaki ma być?
Seryjny tez do tej mocy da rade jak nie chcesz sie kosztowac, natomiast jak masz kase to wal od 225KM TT.
Chodzi tu o tą z golfa?sagem pisze:... i moze przeplywka z vr6.
Można je odróżnić na pierwszy rzut oka?Mabrothrax pisze:Chodzi o obudowę przepływomierza z VR6 może być z golfa albo passata, kwestia w tym, że było kilka rodzajów, trzeba dorwać tą która ma 3" i pasuję wkład z 1.8T.
Chodzi o to, żeby dać więcej powietrza. Aczkolwiek nie powinno się tego robić wcześniej nie zmieniając wtrysków i turbo. Oczywiście po każdej takiej modyfikacji potrzebne jest strojenie. Więc zasadniczo najlepiej zebrać wszystkie graty, włożyć i pocisnąć na strojenie.
Czy K03-073 to to samo co K03S?Mabrothrax pisze:Przy okazji zmiany wtrysków dobrze też zmienić przewody paliwowe w komorze silnika na nowe bądź zakuć nakrętkę na takie w oplocie. Żeby przypadkiem kiedyś Ci paliwko na rozgrzany kolektor nie poleciało
Aha, i jeśli chodzi o turbo, dobrym wyborem jest suszara z BEXa czyli k03-073. Ma wirnik większy od K04-015. Nazywane także "Małe K04". Trudne do znalezienia, ale dobrze o tym wiedzieć
k03- 073 nie było w bexie, chyba że 073 to właśnie S'kaCzy K03-073 to to samo co K03S?