Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5] 1.8T 150PS

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 paź 2012, 21:32

niedzwiadek204 pisze:A ten zawór n75 jaki ma być?

Seryjny tez do tej mocy da rade jak nie chcesz sie kosztowac, natomiast jak masz kase to wal od 225KM TT.

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 13 paź 2012, 13:20

Gdzie zamontowana jest pompa paliwa w AEB? W baku czy poza nim?

http://www.tomson.com.pl/product-pol-78 ... 00LPH.html

http://www.tomson.com.pl/product-pol-95 ... zowym.html

Która by się lepiej nadawała?

[ Dodano: 2012-10-13, 13:22 ]
http://www.tomson.com.pl/product-pol-10 ... turbo.html

Czy taki zawór nadaje się zamiast n75?

[ Dodano: 2012-10-13, 13:27 ]
sagem pisze:... i moze przeplywka z vr6.
Chodzi tu o tą z golfa?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 paź 2012, 15:57

Chodzi o obudowę przepływomierza z VR6 może być z golfa albo passata, kwestia w tym, że było kilka rodzajów, trzeba dorwać tą która ma 3" i pasuję wkład z 1.8T.

Chodzi o to, żeby dać więcej powietrza. Aczkolwiek nie powinno się tego robić wcześniej nie zmieniając wtrysków i turbo. Oczywiście po każdej takiej modyfikacji potrzebne jest strojenie. Więc zasadniczo najlepiej zebrać wszystkie graty, włożyć i pocisnąć na strojenie.

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 13 paź 2012, 16:40

Mabrothrax pisze:Chodzi o obudowę przepływomierza z VR6 może być z golfa albo passata, kwestia w tym, że było kilka rodzajów, trzeba dorwać tą która ma 3" i pasuję wkład z 1.8T.

Chodzi o to, żeby dać więcej powietrza. Aczkolwiek nie powinno się tego robić wcześniej nie zmieniając wtrysków i turbo. Oczywiście po każdej takiej modyfikacji potrzebne jest strojenie. Więc zasadniczo najlepiej zebrać wszystkie graty, włożyć i pocisnąć na strojenie.
Można je odróżnić na pierwszy rzut oka?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 paź 2012, 16:45

Hmmm jak będziesz miał w ręce obudowę i swój wkład to zobaczysz. Po zdjęciu raczej wątpię.

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 13 paź 2012, 16:58

A jak z tą pompą?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 paź 2012, 17:46

A jak z tą pompą?
Jest w baku.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 paź 2012, 19:01

Przy okazji zmiany wtrysków dobrze też zmienić przewody paliwowe w komorze silnika na nowe bądź zakuć nakrętkę na takie w oplocie. Żeby przypadkiem kiedyś Ci paliwko na rozgrzany kolektor nie poleciało :-)

Aha, i jeśli chodzi o turbo, dobrym wyborem jest suszara z BEXa czyli k03-073. Ma wirnik większy od K04-015. Nazywane także "Małe K04". Trudne do znalezienia, ale dobrze o tym wiedzieć :-)

niedzwiadek204
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:53

Post autor: niedzwiadek204 » 13 paź 2012, 19:14

Mabrothrax pisze:Przy okazji zmiany wtrysków dobrze też zmienić przewody paliwowe w komorze silnika na nowe bądź zakuć nakrętkę na takie w oplocie. Żeby przypadkiem kiedyś Ci paliwko na rozgrzany kolektor nie poleciało :-)

Aha, i jeśli chodzi o turbo, dobrym wyborem jest suszara z BEXa czyli k03-073. Ma wirnik większy od K04-015. Nazywane także "Małe K04". Trudne do znalezienia, ale dobrze o tym wiedzieć :-)
Czy K03-073 to to samo co K03S?

[ Dodano: 2012-10-13, 19:19 ]
A tak w ogóle to jakie ciśnienie doładowania i jakie ciśnienie paliwa przy wtryskach od TT 225PS

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 paź 2012, 19:21

Nie, k03-73 to nie to samo co K03S.

Ciśnienie paliwa reguluje regulator a ciśnienie doładowania będzie Ci ustawiać tuner podczas strojenia.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 paź 2012, 19:22

Czy K03-073 to to samo co K03S?
k03- 073 nie było w bexie, chyba że 073 to właśnie S'ka

W BEX'ie siędzi włąsnie k03S ale nie wiem dokładnie jakie.

Było pakowane także do silnika BFB ( 163 KM ) w A4, oraz w JETTCIE AWP ( 180 KM ), a reszta to już golfy, ibizy, TT'tki, new bettle, S3, borze oraz Polówkach, ale to wszystko poprzeczniaki więc Ci nie podejdzie.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 19:23 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 paź 2012, 19:23

Turbawka K03-73 która była w BEXie to co innego niż K03S sarzę.

S o których piszesz mają numery

K03-052
K03-026
K03-035
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 19:25 przez Mabrothrax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 paź 2012, 19:24

Mabrothrax pisze:Turbawka K03-73 która była w BEXie to co innego niż K03S sarzę.
Nie wiem co to 073, wiem że w BEX'ie na 100 procent było k03S

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 13 paź 2012, 19:26

W BEXie masz K03-073. Nic innego.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 paź 2012, 19:27

Mabrothrax pisze:W BEXie masz K03-073. Nic innego.
W takim razie to musi być Ska <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl