brawo Słownik :mrgreen:Słonik pisze:W cabrio szly seryjnie subwofery montowane w dziure na narty w tylnej kanapie. Nokia, tak jak cala reszta fabrycznego Audio.
[B4]Quattro Avant od eSPe
Faktycznie coś takiego w necie widziałem..... Pytanie tylko czy warto? Miałeś styczność, jak to gra? Napisałeś że to Nokia tak jak cała reszta fabrycznego Audio.... to patrząc na seryjne głośniki nie jest plus. Przypuszczam że sub bose będzie lepszy, dlatego moje pytanie do eSPe.W cabrio szly seryjnie subwofery montowane w dziure na narty w tylnej kanapie. Nokia, tak jak cala reszta fabrycznego Audio.
btw. głośniki też chciałbym wymienić...
Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 10:06 przez michalo, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Podłączał tomkom1 nie ja - dla mnie kable i prąd wszelaki to czarna magia.michalo pisze:Czy są problemy z podłączeniem?
Parę K i CH poleciało ale sprawnie ogarnał wzorowo.
Idealnie pasuje w koło a nie we wnęke koła.michalo pisze:Czy idealnie pasuje we wnękę koła?
Wsadzasz zapasowe koło i wewnątrz felgi masz miejsce w które wchodzi subik.
Mam na zapasie eSkową 16" więc jest jeszcze luz po bokach.
Jestem.michalo pisze:Czy jesteś zadowolony?
Nie jest to może jakaś niewiadomo jaka tuba basowa czy skrzynia z którą startuje się na konkursy CA na wartość dB ale na moje potrzeby wystarcza i zadowala mnie w 100%.
Chodziło o to aby nagłośnienie w aucie miało więcej basu niż normalnie i to zostało spełnione w 100%.
Ja mam LG z możliwością sterowania subem (podgłaśnianie suba i zmiana częstotliwości (czy czegoś tam bo jak pisałem się nie znam a uczyli mnie w szkołach że Hz to częstotliwość). Radio ma oddzielne wejście na SW z tyłu.michalo pisze:Ciekawe czy moje radio ( Audi Delta ) go obsłuży....
Mój subik z Mazdy jest aktywny więc ma swój wbudowany wzmacniaczek (uwaga bo występują też pasywne które wymagają zastosowania dodatkowo wzmaka).
To nie Słownik tylko Stanik. :lol: :lol: :lol: :lol:brawo Słownik :mrgreen:
oki znalazłem w necie.. dokładnie radio delta ( jak moje ) + sub aktywny z mazdy mam nadzieję że będzie pomocne nie tylko dla mnie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 1#11407721
tu podobny wątek
http://www.a6klub.pl/-a6-c5-podlaczenie ... w=previous
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 1#11407721
tu podobny wątek
http://www.a6klub.pl/-a6-c5-podlaczenie ... w=previous
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie.IC69 pisze:eSPe pisze: Nic nie robiłem w silniku poza wymianą olejuMyślałem, że przy okazji podremontowałeś głowiczki.eSPe pisze: Zostało poczynione uszczelnienie silnika (uszczelniacze zaworowe czy coś w ten deseń - ja się na tym nie znam więc nie ja robiłem). Miał nie dymić z rury i nie dymi.
Oddałem wcześniej na zrobienie uszczelniaczy i było jakiś czas dobrze.
Ale widać fachman tak zrobił że będzie poprawiał bo znów lubi popić trochę.
Ciśnienie na cylindrach po kupnie i później oraz ogólnie praca silnika była OK więc nie ma co wsadzać tam łap.
Po prostu trzeba trochę górę uszczelnić.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jak mi wycięli katy (jeden swoją drogą roztrzaskany był) i wstawili te przeloty to o niebo ciszej i przy przyspieszaniu piękny pomruk.IC69 pisze:A właśnie właśnie...no i jak to teraz brzęczy? W pracy silnika, nic negatywnego nie wyczułeś?eSPe pisze: katuchy wycięte i przeloty wstawione ale nie powiecie mi że to coś daje bo ja zrobiłem to tylko ze względów akustyczno estetycznych
Po wymianie jak jechałem z warsztatu to aż do domu jechałem ze spuszczonymi szybami w dół tak mi się podobało. Błoga cisza i ładny pomruk.
Zniknął ten obleśny ryk Vki. Zamiast obsceniczynego rrrrRRRRRRRRRRRRR jest BBBBBRRRRRRrrrrrr. Inaczej nie jestem w stanie tego wytłumaczyć.
Mabrothrax,MIODEK, dzięki.
Przed hamowaniem chciałem kupić jakiś znieczulacz na wieczór aby zapić smutki a wyszło że jest co opić a nie zapić - to że 18 letni gruz trzyma serię (mniej więcej). Aby tak dalej i nadal trzymał.MIODEK pisze:Jak Sławek się odważył, to i ja bym zmierzył się :mrgreen:
Tym bardziej że słyszałem opinie że Vki szczególnie lubią gubić moc.
Jak go kupiłem to miałem nieodparte wrażenie (które mam do dziś) że "z dołu" gorzej to to jedzie niż poprzednie NG które wzorem zadbanego silnika nie było.
Dlatego jak wjeżdżałem na rolki to obstawiałem coś w granicach 120-130KM maksymalnie.
Prawie przysiadłem jak panowie z Vtech pokazali wynik.