Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Quattro Avant od eSPe

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 15 paź 2012, 09:57

Słonik pisze:W cabrio szly seryjnie subwofery montowane w dziure na narty w tylnej kanapie. Nokia, tak jak cala reszta fabrycznego Audio.
brawo Słownik :mrgreen: :-P

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 15 paź 2012, 10:05

W cabrio szly seryjnie subwofery montowane w dziure na narty w tylnej kanapie. Nokia, tak jak cala reszta fabrycznego Audio.
Faktycznie coś takiego w necie widziałem..... Pytanie tylko czy warto? Miałeś styczność, jak to gra? Napisałeś że to Nokia tak jak cała reszta fabrycznego Audio.... to patrząc na seryjne głośniki nie jest plus. Przypuszczam że sub bose będzie lepszy, dlatego moje pytanie do eSPe.

btw. głośniki też chciałbym wymienić...
Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 10:06 przez michalo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 paź 2012, 10:05

michalo pisze:Czy są problemy z podłączeniem?
Podłączał tomkom1 nie ja - dla mnie kable i prąd wszelaki to czarna magia.
Parę K i CH poleciało ale sprawnie ogarnał wzorowo.
michalo pisze:Czy idealnie pasuje we wnękę koła?
Idealnie pasuje w koło a nie we wnęke koła.
Wsadzasz zapasowe koło i wewnątrz felgi masz miejsce w które wchodzi subik.
Mam na zapasie eSkową 16" więc jest jeszcze luz po bokach.
michalo pisze:Czy jesteś zadowolony?
Jestem.
Nie jest to może jakaś niewiadomo jaka tuba basowa czy skrzynia z którą startuje się na konkursy CA na wartość dB ale na moje potrzeby wystarcza i zadowala mnie w 100%.
Chodziło o to aby nagłośnienie w aucie miało więcej basu niż normalnie i to zostało spełnione w 100%.
michalo pisze:Ciekawe czy moje radio ( Audi Delta ) go obsłuży....
Ja mam LG z możliwością sterowania subem (podgłaśnianie suba i zmiana częstotliwości (czy czegoś tam bo jak pisałem się nie znam a uczyli mnie w szkołach że Hz to częstotliwość). Radio ma oddzielne wejście na SW z tyłu.
Mój subik z Mazdy jest aktywny więc ma swój wbudowany wzmacniaczek (uwaga bo występują też pasywne które wymagają zastosowania dodatkowo wzmaka).
brawo Słownik :mrgreen: :-P
To nie Słownik tylko Stanik. :lol: :lol: :lol: :lol:

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 15 paź 2012, 10:10

eSPe,
Dzięki za odpowiedź :-) jest dla mnie miłym zaskoczeniem że wchodzi w koło... ile cali? Jak rozróżnić aktywny od pasywnego?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 paź 2012, 10:16

Bose bedzie lepsze napewno.
Mam taki w domu ale od pol roku jeszcze mnie nie naszlo na montaz wiec nie wiem jak to gra.
Audiofilem nie jestem ani nie mam duzych wymagan co do audio w samochodzie wiec mi pewnie wystarczy.

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 15 paź 2012, 10:54

oki znalazłem w necie.. dokładnie radio delta ( jak moje ) + sub aktywny z mazdy mam nadzieję że będzie pomocne nie tylko dla mnie.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 1#11407721

tu podobny wątek

http://www.a6klub.pl/-a6-c5-podlaczenie ... w=previous

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 15 paź 2012, 17:28

eSPe pisze: Nic nie robiłem w silniku poza wymianą oleju
eSPe pisze: Zostało poczynione uszczelnienie silnika (uszczelniacze zaworowe czy coś w ten deseń - ja się na tym nie znam więc nie ja robiłem). Miał nie dymić z rury i nie dymi.
Myślałem, że przy okazji podremontowałeś głowiczki.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 paź 2012, 20:09

IC69 pisze:
eSPe pisze: Nic nie robiłem w silniku poza wymianą oleju
eSPe pisze: Zostało poczynione uszczelnienie silnika (uszczelniacze zaworowe czy coś w ten deseń - ja się na tym nie znam więc nie ja robiłem). Miał nie dymić z rury i nie dymi.
Myślałem, że przy okazji podremontowałeś głowiczki.
Nie.
Oddałem wcześniej na zrobienie uszczelniaczy i było jakiś czas dobrze.
Ale widać fachman tak zrobił że będzie poprawiał bo znów lubi popić trochę.

Ciśnienie na cylindrach po kupnie i później oraz ogólnie praca silnika była OK więc nie ma co wsadzać tam łap.
Po prostu trzeba trochę górę uszczelnić.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 paź 2012, 20:37

eSPe pisze: katuchy wycięte i przeloty wstawione ale nie powiecie mi że to coś daje bo ja zrobiłem to tylko ze względów akustyczno estetycznych
A właśnie właśnie...no i jak to teraz brzęczy? W pracy silnika, nic negatywnego nie wyczułeś?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 17 paź 2012, 10:03

Pozazdrościć wyniku <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 17 paź 2012, 10:07

Ano pogratulować wyniku, ja na razie nie odwiedzam hamowni, boje się, że po programie mam ze 100 koni :lol:

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 17 paź 2012, 10:17

Mabrothrax pisze:Ano pogratulować wyniku, ja na razie nie odwiedzam hamowni, boje się, że po programie mam ze 100 koni :lol:

Zbyt pewny siebie jesteś :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 17 paź 2012, 10:20

W sumie jakieś ABT mi ostatnio strasznie spieprzało, może mam z 80 ps po programie. Kurde, przejadę się niedługo :mrgreen:

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 17 paź 2012, 10:22

Jak Sławek się odważył, to i ja bym zmierzył się :mrgreen:

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 17 paź 2012, 21:47

IC69 pisze:
eSPe pisze: katuchy wycięte i przeloty wstawione ale nie powiecie mi że to coś daje bo ja zrobiłem to tylko ze względów akustyczno estetycznych
A właśnie właśnie...no i jak to teraz brzęczy? W pracy silnika, nic negatywnego nie wyczułeś?
Jak mi wycięli katy (jeden swoją drogą roztrzaskany był) i wstawili te przeloty to o niebo ciszej i przy przyspieszaniu piękny pomruk.
Po wymianie jak jechałem z warsztatu to aż do domu jechałem ze spuszczonymi szybami w dół tak mi się podobało. Błoga cisza i ładny pomruk.
Zniknął ten obleśny ryk Vki. Zamiast obsceniczynego rrrrRRRRRRRRRRRRR jest BBBBBRRRRRRrrrrrr. Inaczej nie jestem w stanie tego wytłumaczyć.

Mabrothrax,MIODEK, dzięki.
MIODEK pisze:Jak Sławek się odważył, to i ja bym zmierzył się :mrgreen:
Przed hamowaniem chciałem kupić jakiś znieczulacz na wieczór aby zapić smutki a wyszło że jest co opić a nie zapić - to że 18 letni gruz trzyma serię (mniej więcej). Aby tak dalej i nadal trzymał.
Tym bardziej że słyszałem opinie że Vki szczególnie lubią gubić moc.
Jak go kupiłem to miałem nieodparte wrażenie (które mam do dziś) że "z dołu" gorzej to to jedzie niż poprzednie NG które wzorem zadbanego silnika nie było.
Dlatego jak wjeżdżałem na rolki to obstawiałem coś w granicach 120-130KM maksymalnie.
Prawie przysiadłem jak panowie z Vtech pokazali wynik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl